Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
U zrcadla
Autor: Drosophila (Občasný) - publikováno 18.6.2001 (10:13:05)
...já vím, já vím, už to slyším: "proč furt někdo przní ty fotky filtrama z Photoshopu" a navíc si tak trochu zahrávám, ale Lucie, podobnost s tvým nedávným Retrem je čistě náhodná, jedná se o starší obrázek (včetně toho filtru, který se mě osobně v tomto případě docela líbí).
...já vím, já vím, už to slyším: "proč furt někdo przní ty fotky filtrama z Photoshopu" a navíc si tak trochu zahrávám, ale Lucie, podobnost s tvým nedávným Retrem je čistě náhodná, jedná se o starší obrázek (včetně toho filtru, který se mě osobně v tomto případě docela líbí).


Poznámky k tomuto příspěvku
silkshark (Občasný) - 18.6.2001 > Jsi provokatér, ale mě se to líbí.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 18.6.2001 > sory, ale Retro byla fotka - tohle už jako fotka nepůsobí....
<reagovat 
Madman (Občasný) - 18.6.2001 > Co je prosím tě to před tou dívkou ? ty linie mě strašně ruší.
Dík za odpověď MAD
<reagovat 
Čtenář - 18.6.2001 > ad. Madman - řekla bych, že zrcadlo, když se dílko jmenuje "U zdrcadla".
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 18.6.2001 > Divka stoji udajne pred zrcadlem, ale neni v nem videt jeji odraz, asi je od neho dale postavena...Libi se mi to tak jak to vidim. Pripada mi to jak cernobily Degas.
Jestli to zacalo jako fotografie nebo ne, podstatny je podle mne vysledny produkt, ktery hodnotim na zaklade jeho vlastniho meritu.
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 18.6.2001 > Nějak nevím, co myslíš, MADe, zrcadlo je odpověď na tvou otázku?
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 18.6.2001 > Díky Gino, tak nějak jsem to myslel, ani originál fotka, ani tento obrázek nejsou bůhvíco, jen si myslím, že se docela povedl na tuto jednu konkrétní fotku aplikovat jeden konkrétní filtr, prostě to nějak na to docela hezky sedlo, toť vše.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.6.2001 > No v klidu, nemám patent na filtry. A k týhle fotce - když je před zrcadlem, proč tam neni odraz?
Body: 1
<reagovat 
Godard (Občasný) - 18.6.2001 > Připadá mi to moc jednoduchý. Žádnej nápad, žádnej šmrnc, žádný efektní provedení.
Body: 1
<reagovat 
centaur (Občasný) - 18.6.2001 > Myslím, že fotak by vypadala o něco lépe, i když asi by také nebyla zrovna moc úchvatná. Tenhle filtr mi to jen kazí a to hlavně proto, že až na tebe je všechno hrozně nevýrazné a nezřetelné.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 18.6.2001 > a ten hořejšk bych říznul....jak tam je ten kousek vrchního okraje zrkadla
<reagovat 
Madman (Občasný) - 18.6.2001 > právě o to my šlo. Omlouvám se, že jsem nečetl nadpis... občas se mi to stane. Jinak v tomhle provedení se to moho jmenovat jako předčímkoliv. prostě ten efekt zničil to co by mě na té fotce mohlo poutat. Mám rád dobře propracovanou pleťovku. Tak jak to je by té fotce spíš slušelo vyfotit to před stěnou, kde nebude zrcadlo. No přefotit, dodělat a už se těším na výsledek :-)))
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 19.6.2001 > zajímavá grafika...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.6.2001 > Působí to už spíše jako malba, ale podle mne to není špatné...
Body: 3
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 28.7.2001 > líbí... myslím, že to téhle fotce vyloženě sluší...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter