Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dnešní báseň pro všechny
Autor: kidal (Občasný) - publikováno 30.7.2005 (21:29:08)

dnešní poezie

 

je už večer

tak to je .

já to vzdávám

bez boje.

levá ,pravá

seno,sláma

já to vzdávám

bez boje.

 

(do totemu vyšlu naši Bětku ta mě plácne pod ni pjetku.)



Poznámky k tomuto příspěvku
fff (Občasný) - 30.7.2005 > máš ji mít.
Body: 1
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 31.7.2005 > zkrveživ> jeden je málo - končí svět já chteěl bodů pjet !
<reagovat 
 fff (Občasný) - 31.7.2005 > kidal> tak už máš dva... třeba další tři přibudou.
<reagovat 
kidal (Občasný) - 31.7.2005 > aale co bude s mým sakra vysokým průměrem ?!!!! :o(
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 31.7.2005 > Mily autore, nenapada me jedina hlubsi myslenka pro kritiku, tedy jen povrchne ohodnotim povrchni dilo a mas bodu pet.
Body: 1
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 31.7.2005 > Skafloc> škoda někdy by bylo dobré se ponořit do světa autora !!
co kdyby po povrchním hodnocení začal hledat provaz protože mu nikdo nerozumí??!!
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 31.7.2005 >

ani ryba, ani rak


Body: 1
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 31.7.2005 > harry potter> milý hery možná by jsi to mohl vzít jako malý průzkum vnímání třeba by tam ta latimérie podivná byla vidět??
Tak kdo mi dá tu pjetku??!
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 31.7.2005 > muži...pán praví: nebuď netrpělivým, ještě dva poutníci a budeš mít pět....
Body: 1
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 31.7.2005 > Max Bubakoff> milý maxi už mám toho dost nechci pořád přičítat já chci pjetky počítat!
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 31.7.2005 > kidale, víš, jak to je - co tě nezabije, to tě posílí :) takový krásný průměr nemohu zkazit :)
Body: 1
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 31.7.2005 > JÁ RÁDA KAZÍM PRŮMĚRY...
Body: 5
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 1.8.2005 > ALISSIE> už vím pro koho jsem tu báseň psal!!!Je Tvoje nadprůměrná dívko!!! :o)
<reagovat 
Barča (Občasný) - 31.7.2005 > Upřímně se pokusím o hlubší kritiku, ježto Ti stále ještě věřím, že sis z nás nedělal srandu :
Jeví se mi to jako naivistický neoneodadaismus, ovšem poněkud odfláknutý ... promiň .... Nějaké ty body si to asi zaslouží ...

Body: 1
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 1.8.2005 > Barča> No sedl jsem k bedně ,že něco vytvořím a zjistil jsem ,že se mi nechce vytvářet hluboké myšlenky,tak jsem to tam plácnul za devět a půl vteřiny a byl zvědav co bude !!!
:o))
<reagovat 
Život (Občasný) - 31.7.2005 > Na tohle bych se zeptala co tím chtěl básník říct?
Body: 1
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 31.7.2005 > Život> na tomhle je nejkrásnější že nic zkrátka nic ...............musí být všechno vážně ?
<reagovat 
 Život (Občasný) - 31.7.2005 > kidal> Ale vůbec ne. Naopak, hravost mám podstatně radši a věci které mě rozesmějí mám vůbec moc ráda. Jenže tohle mě nepřivedlo ani k úsměvu ani k myšlence.
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 1.8.2005 > Život> mé úmysly byly křišťálově bez jakých--koliv úmyslů :o)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 1.8.2005 > kidal> když ale na mne tam jeden úmysl přeci jen poťouchle mrká :))
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 1.8.2005 > MiKa> vše i neúmysly jsou křišťálově mnohoznačné jsem zmaten nevím co mám dělat
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 1.8.2005 > kidal> to přejde :)) everything´s gonna be all right :)
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 2.8.2005 >
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 2.8.2005 > Naty> snad jen o to šlo :o)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 4.8.2005 >

 satiru mám rada

a si vyprosím, že báseň je nejakej alissie, až to tak má byť, tak napíš dopredu, či dozadu venovanie


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 4.8.2005 > maxima gali> máš pravdu!!od teď kdo dá mi pjetku pošlu toto dílo s vlastnoručním vjenováním!!!!
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 4.8.2005 > kidal> 

prečo od teď...

dokelu mala som šancu mať básničku s venovaním...

no nič, niekde nabudúce


<reagovat 
 kidal (Občasný) - 4.8.2005 > maxima gali> od teď začalo od těsně před tím než jsi na ni narazila a pjetkou mě obdařila udělám sken a pošlu ju rámeček použij ze svatební fotky co Vám visí nad postelí :o)
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 5.8.2005 > kidal> 

no jasne, použiješ imaginárne fotky, pretože nad postelou mi žiadna nevisí :)

ale aby som ťa nezavádzala, pri všetkej úcte ku mne som rozvedená stará rachejtla bývajúca s exmanželom a 16-ročnou dcérou, to aby ťa nenapadlo rozvíjať básničky ako Sládkoviča a neprentromfol si jeho Marínu, ty len pekne poctivo na sebe pracuj

 


<reagovat 
 kidal (Občasný) - 5.8.2005 > maxima gali> tím rámečkem jsem myslel že by přes kompl. neprošel a ostaní bylo v duchu té "básně" takže neboj moje nohy jsou pevně na zemi.
Aků máš farbu? mě sa najviac pačia rachejtle fialové čo sa hore rozprsknů na čtyrikrát :o)
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 5.8.2005 > kidal> 

tak farba: modrá

koľkokrát rozprsknúť: tri

čakám scan :)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter