Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LETMÝ DOTEK BUDOUCNOSTI z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 1.8.2005 > viz. mail...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 2.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 2.8.2005 > Děkuju vám.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 2.8.2005 > Já se budu zase opakovat, ale opakování je matka moudrosti, že ;) Moc mě baví číst, cos napsala. Ty příměry, slovní obraty, spojení atd. atd. To jak si pokráváš se slovy (...čas se slil do jediné nádoby a utopil minulost..., proužek světla se plazí po zčeřelé místnosti...) čte se to jedním dechem. Ovšem konečně jsem přišla na kloub tomu, proč jsem si tvoji minulou povídku musela přečíst víckrát. Na začátku si pohráváš s popisem věcí, myšlenek i citů a až ke konci rozbalíš příběh. A to mě trochu rozhodí. Přepadne mě otázka, zda jsem něco nepřehlédla, nebo mě zmátlo. Zdá se však, že to mate asi jen mě:) Tak hezký zbytek léta a těším se na září.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 2.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 2.8.2005 > Děkuju oběma, já vím, že to mohlo být lepší, je to psaný na rychlo. Chtěla jsem to stihnout, abych se s vámi mohla hezky rozloučit:-))Teda do toho září samozřejmě.
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 2.8.2005 > .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 2.8.2005 > jan(ek)> Děkuju ti.
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 2.8.2005 > Rony Rubinek> eště aby sis stěžovala.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Ztratila> Děkuju, jinak jo, mam sklony k ex. jménům, ale dcerka je hezky česky Adélka. Český jména jsou hezký, mně se líbí ta neotřelá jako Nela nebo Alexandra, zaujala mě i Znoemi-Mia :-)) ale to by byla chudák.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 > adélka je hezký jméno:) no... zkus si třeba někdy představit, že ty postavy jsou tvoje děti.)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Ztratila> :-)))))jen to ne probůh! Už takhle to má ta moje malá se mnou občas těžký:-))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 > ale někdy jsou i poněkud netradiční jména fajn, myslím u dětí, člověk se toho nesmí bát - viz minerva.)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Ztratila> No to sice jo, ale v tomto se do experimentu nepouštím, neboť bych na to mohla taky jednou šeredně dojet:-))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 >

ŠaG: Původně jsem se měl jmenovat Jan,a le našich se to zdálo příliš dlouhé, tak na mě jenom pískají."

:)  


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 >

tak zkus napsat něco normálního pozitivníhop - třeba jen jako ze srandy. když to provedeš,t ak já napíšu horor. a hlavní postava bude zneužívaná žena:)


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Ztratila> Já bych napsala, ale problém je v tom, že se bojim(ne ja to vim), že budu nechutně trapná :-))Ale ze srandy fakt popřemejšlim, protože to za to stojí. Tak až přijedu z chatky, jedu zejtra, teda sou tu nějaký spory že až v sobotu, ale já se nedam. Pískají :-)) Tak to by mě teda zajímalo, jak se můžeš jmenovat? To ŠaG jsem samozřejmě nějak nepochopila, no můj problém, mam nárok :-))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 >

Šimek a Grossmann.

 

Jmenuju se docela fádně. Ale ne Mirek!:)))))


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Ztratila> To napíšu rovnou, ne? Jinak na Mirka bych tě fakt netipovala a nejen proto, že jsi ženská :-))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 >

Není to špatný jméno.)

Mně vždycky děsně záleželo na jménech a jestli ej ta postava zrzavá, blond, jestli má růžovou rtěnku nebo oranžovou - do šestý třídy jsem si ej i kreslila do zápisníků, co jsem kradla babičce na půdě... pak jsem ej překreslovala do soudnější podoby a pak eště bohužel pálila, dnes bych je dcoela ráda znova sjela. Připomněla jsem si to už u toho nedělníhoí funguse... :))


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Ztratila> To by mohla být hodně zajímavá povídka:-)) Jinak jsem pochopila, na co narážíš, ale já osobně nevěřim, že Mirek je fungus. Mělas pravdu v tom, cos pod povídkou napsala, ale mě mrzí, že odešel, měla jsem ho ráda.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.8.2005 >

:) no i na toho mirka, ale ono jich je.

 

já nevim, no. každopádně fungus promazal příspěvky, ale neodešel.


<reagovat 
Newton (Občasný) - 3.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 3.8.2005 > Newton> Děkuju ti.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 7.8.2005 > Líbilo se mi to. :-))) Tvoje práce se čtou fakt dobře. Hezké léto. :-)
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.8.2005 > sibyla> Děkuju, já tu zase budu muset zůstat do pondělka, protože je zima, a ještě k tomu mi načórovali kabelku i s klíčema od bytu.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 7.8.2005 > Rony Rubinek> No to je blbý. :-( Zima je taky, no snad se ještě oteplí. :-)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 4.8.2005 >

pripájam sa k "Lamarski"

najprv som rozmýšľala, že sa nevyjadrím, ale začiatok je dlho... mimo hlavný dej, potom to treba čítať dva kát, asi by som skrátila dĺžku medzi dejovou časťou a časťou úvah, najprv som si myslela, že to vadí iba mne, pozerám, že sa aspoň jeden našiel

inak štýl vynikajúci a aj to, že tam je záber pvah je v poriadku, iba ďaleko od deja

ovšem poviedočka ženská láska, to bolo ušité na mieru, tam mi nevadilo (až na posledný odstavec, ale to preto, lebo som ja nechcela, aby to tak skončilo, umelecky nevadilo vôbec nič) nič.

niekedy sa ti to podarí napísať zrozumitelnejšie, plynulejšie, že na to stačí aj moja krátka pamäť, niekedy je to na moju krátku pamäť náročné, treba začiatok čítať ešte raz.

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.8.2005 > maxima gali> Díky moc. Moje první připojení z dovolený:-)) Ono je to tak, že by to chtělo konkrétně u ženské lásky to propojit, já věnovala první část psychologii a druhou ději, to byla chyba, ačkoliv záměr tam nějaký byl. Snažila jsem se trochu nastínit ten vztah, než rozvinu děj tak, aby příčina byla jasná. Ale teď jsem zas o něco díky vám moudřejší a pokusím se to příště proplést dohromady. Děkuju! Jinak k tomuto dílku, je to takový hokus pokus, psané narychlo, ty-forma mi není nijak sympatická, jen jsem si jí chtěla zkusit, ale nezakotvím. Já mam právě raději takové ty delší příběhy, kde se člověk může vyřádit na postavách:-)) Ale ještě pořád to není ono, já to dobře vim, ale budu se učit a snažit, protože to, že to všichni čtete, mi za to stojí.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 8.8.2005 > Rony Rubinek> 

píš podľa svojich pocitov, ja iba píšem, ako to na mňa pôsobí...

mnohým sa to takto páči, takže nie je až tak dôležité, čo napíšem

okrem toho, mám fakt problém z pamäťou, ságu forsajtových som kvôli tomu prestala čítať na tretej strane, nedalo sa a koľkí to prečítali, ešte aj slávne dielo to bolo...

ber ma s hlbokou rezervou

dokelu, keď napíšem príjemný zbytok dovolenky, neviem, neviem, ja by som vraždila za tie kľúče... kabelku..., aspoň v jednej poviedke (teda ja nie, ale tebe to tam asi ubehne :) )

 

 


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.8.2005 > maxima gali> Já tě beru vážně, protože co člověk to názor a pro mě je to právě že přínos. Mam radost, když se tím někdo zabývá, protože pořád jsem nicka, takže to považuju za úspěch, když má někdo chuť se vyjádřit k tomu, co jsem napsala. Jinak Forsajti mě taky neberou. A ty klíče - no je mi z toho nanic. čera už obcházeli rómští spoluobčané naše sídliště, ale nejspíš jsem paranoidní, doufam. No, už aby to bylo vyměněný. Jinak lidi jsou někdy hnusný, já si tu kabelku hlídala dobře, měla jsem ji před sebou na baru. Stačilo se otočit na kamarádku a byla v tahu. Taky bych vraždila, tomu věř. Jinak dovolená se mi právě nedaří. Teď jsem ve městě, protože je zima a měla bych zase ve středu jet. Snad bude líp, dost mě to štve, protože jsem se těšila. Chatu máme kousek od města, cca 12 km, tak to zas není takový problém. Taky se měj, ahoj.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 8.8.2005 > Rony Rubinek> 

okamžite vymeniť kľúče!!!

a dovtedy strážiť!!!

to sú tak rozvetvené gangy zlodejské, že sa jeden nestačí diviť

potom ti ostanú oči pre plač...

opatrnosti nikdy nie je dosť


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.8.2005 > maxima gali> Tak už konečně máme vyměněný fabky, tak snad nic nehrozí.Mrzáci! No, mohlo to dopadnout hůř.
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 9.8.2005 > Rony Rubinek> 

to som rada

tak príjemný zbytok leta


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 9.8.2005 > maxima gali> Tobě taky, jedu až zítra, tak se snad ještě potkáme.
<reagovat 
Život (Občasný) - 7.8.2005 > Vážně obdivuji Tvou schopnost vyjádřít nebo spíše vykreslit postavy i náladu a atmosféru. Cokoli od Tebe čtu, čtu jedním dechem a nejsem zklamaná. :) Klobouk dolů. Tak díky za rozloučení a přeji krásnou dovolenou. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.8.2005 > Život> Děkuju moc. Zatím mě ta nechutná zima potupně vyhnala z chaty do města, ale snad se už oteplí.
<reagovat 
 Život (Občasný) - 8.8.2005 > Rony Rubinek> No, nezbývá než popřát, aby sluníčko konečně zase vylezlo a bylo líp. :) A nebo spoustu a spoustu jiného tepla, které zahřeje srdce i duši. Měj se krásně.
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 9.8.2005 > Život> 

Děkuju, ty taky. Jinak o to teplo se postaram :-))


<reagovat 
dadaska (Občasný) - 17.8.2005 > tady vidíš, kudy cesty vedou. pro mne nádherné ! .. poe_:-) 2D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 17.8.2005 > poe> Jejda ahój! Díky ti.
<reagovat 
kufr (Občasný) - 17.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 18.8.2005 > kufr> Děkuju moc!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.8.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 18.8.2005 > Lumig> Ahoj! Děkuju ti.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter