Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mimozemšťan
Autor: jiri-jirik (Občasný) - publikováno 3.8.2005 (11:28:26)

                                                  

Mimozemšťan – dělal rambajs u vchodu do chaty. Otevřel jsem mu dveře,byl malý a ošklivý,měl násosku,tykadýlka a malý chytrý vočička. Neudivil mě jeho příchod a ani to co se dělo potom.Vyběhl nahoru ke krbu a vysál oheň,který v krbu hořel pak seběhl do kuchyně a vysál oheň v kamnech. Napadlo mě,že za chvíli bude v chatě kosa.Ani jsem to nedomyslel a on už plyvnul oheň do pece.

        Až sem to může být fantazie. Už hodinu přemýšlím jak popsat co následovalo,netrvalo to ani milisekundu,ale obsahově to přesáhlo  vědeckou knihovnu. Pochopil jsem,že splní vše nač pomyslím a bariery padly – prolétl mým vědomím i nevědomím jak vítr a splnil všechno co tam našel   pane Bože to byla hrůza ! Hanba,hanba a pocit studu jak Alpy. Ale  to nejhorší teprve přišlo. ON SE UČIL !! Jó -  já ho fakt vyškolil.  Předved jsem mu lidskou bestii s věčně stojícím ptákem,hrabivejma rukama a hroznejma vočima ze kterejch sálá zloba,závist a nenávist.Ani zrnko lásky – pannenská Marie se neobtěžovala.A další vlna hanby a studu,studu a studu jak Alpy.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 3.8.2005 > Zajímavé Jiříku
Body: 3
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 3.8.2005 >

"plivnul"

obsahově přesáhlo?


<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > prymytyf> No jó chybička se vloudí ...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 3.8.2005 >
Body: 1
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > Max Bubakoff> Kazíš mi estetickej dojem - hrozná huba .
<reagovat 
ailuj (Občasný) - 4.8.2005 > Nejako si sa odviazal. Napadlo ma ceske strasidlo diblik. To je moderne, ze mimozemstan. Tri zato, ze to bolo kratke, ale vlastne, ved to bolo kratke.
Body: 5
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2005 > ailuj> Pochopit Tě je pro mě od začátku obtížné , na mě musíš polopatističtějc.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 4.8.2005 > ja nemôžem zaprieť, že pre mňa vynikajúce
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2005 > maxima gali> Díky - jsi jediná s názorem - díky
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 9.8.2005 > Něco v tom je:)
Body: 3
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2005 > ireversible> Tak na to vem jed - já to prožil.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 6.8.2005 > Netradiční. :-)))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2005 > sibyla> Má krásná věštkyně - kde je má budoucnost ??
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.8.2005 > jiri-jirik> Budoucnost máš ve svých rukou. :-))) Já Ti ji nemohu sdělit.... vše chce svůj čas. :-)))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 11.8.2005 > sibyla> Ano má věštkyně , budu čekat jak ona pověstná husa na klas.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > jiri-jirik> Čekat můžeš .... :-)))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 11.8.2005 > sibyla> Potvoro ...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > jiri-jirik> Tedy fuj ... :-) Takové škaredé slovo. :-(
<reagovat 
HighlySensitiveWolf (Občasný) - 10.6.2009 > hehe, tak toto bol ten mimozemstan!
velmi sem nechodim, ale asi zacnem :-)
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter