Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci holky in the bathroom z kolekce autoportrét
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 3.8.2005 (18:51:40)
další v kolekci>
Nikon coolpix SQ, bez úpravy...
příprava na mejdan:))


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 3.8.2005 > :-)) doufám, že se vydařil!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 3.8.2005 > drfaust> no dlouho jsme nebyly se ségrou a minkou pařit...a vím proč chodíme občas-je to šílenééé...tři fúrie ze stejného rodu ve spojení-uragán:))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.8.2005 > počkat, takže jedna z těch na fotce seš ty? :-))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 3.8.2005 > drfaust> a sakra:))
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 4.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 4.8.2005 > Lepší to nebude...
Body: 5
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 4.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
adilila (Občasný) - 3.8.2005 > Tak bez úpravy prý... hmm...
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.8.2005 > adilila> žádné fotky u mě neprochází úpravou..
<reagovat 
 adilila (Občasný) - 4.8.2005 > mmiiaa> Nemám na mysli přímo Tvoje fotky..:)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.8.2005 > adilila> již jsem to pochopila:))))
<reagovat 
 adilila (Občasný) - 5.8.2005 > mmiiaa> Správně.:)
<reagovat 
čtenář LuXa - 10.11.2005 > hehe, Mia - parádnice! :-)))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 10.11.2005 > čtenář> no trošičku no..občas se cítím taky jako žena:)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 4.8.2005 > zajimave, ale... to je sice hezke, ze je to bez uprav, ale pro me na ukor kvality. zvlast ta barva je takova ta tradicni spatna barva fotek v priseri, ostre to urcite neni atd.
zkousela jsem si trosku pohrat, byt jsem udelala upravy vetsi, nez jsem puvodne chtela. :)






<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.8.2005 > Mishka> díky že sis pohrála, ale myslím že není třeba hrát si s cizími snímky...já neupravuji vůbec nic a jsem si jista, že zrovna tahle fotka má výborné světlo a není potřeba jakékoliv úpravy...
ta tvá první úprava je přesvětlená a na té BaW je ve předu zase málo světla...
myslím, že v tomhle případě není nad originál...jsem zastánce prvních neupravených fotek..úprava je to nejlehčí co se dá s fotkou udělat a jak ji zprznit..ale vyfotit ji dokonale napoprvé, to je teprve kumšt..
<reagovat 
 kato (Občasný) - 11.2.2006 > Mishka> sice nevim uplne presne co je tradicni barva v priseri, al predpokladam, ze i s automatem se da nastavit minimalne chrom. teplota svetla a ev vyvazit bila...? jiank ty tvy upravy taky nic moc. jde to i lip :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.8.2005 > mmiiaa> určitě to kumšt je a nejlepší cesta to je, ale pokud to člověk neumí (a tady se mi to jako dokonalé foto fakt nezdá), využité menších dolazení mi naškodu nepřijde.
ale chápu Tvůj názor, že raději vše bez úprav. je to Tvá cesta.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.8.2005 > Mishka> já miluji moderní techologie a snažím se jít s dobou, ale co se fotek týče, chci to dělat vlastní rukou a bez počítačových úprav..jsem ráda že mě chápeš:)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 4.8.2005 > mmiiaa> 

vsichni vsechno chapeme..hah..

 

ja jsem nekde mezi..i kdyz tady zrovna jsem spokojen


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.8.2005 > Ewonne> jojo..v tomto záběru je to originální světlo nejlepší..:)
<reagovat 
hidiot (Občasný) - 15.3.2006 > ...tak tohle je teda babinec:)...
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.3.2006 > hidiot> skleněný babinec:))
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 24.3.2007 > souhlasím,úpravy sou na nic.....taky to nedělám:)
jen tak dál
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 7 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter