Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Absence chyb
Autor: jiri-jirik (Občasný) - publikováno 5.8.2005 (13:37:01)

 

Dokonalost – co to znamená ?? Vyjděme z předpokladu , že je to absence chyb . Takže , kde nejsou chyby tam je nutné hledat dokonalost . Kde to , ale sakra JE ?? A teď mě napadá – kdo určí co je chyba ?  Jedině člověk , ryba nebo tygr těžko . Jenže našinec není dokonalý a dělá chyby. Cosi mě připomnělo buzerák a pochod na místě.   

        Vypadá to tak , že dokonalost je nekonečně vzdálený a již nelidský stav . Oponent hned hlásí : „  Dokonalost vymyslel člověk – nakonec kdo jinej tu myslí ? – tak jaká pak nelidskost“ . A má pravdu a jsme opět na buzeráku .

          I domeček z karet je přepevnou věží vedle stavby na těchto základech . Dokonalost boží je pro mě neřešitelný rébus , protože každá má představa je nedokonalá . Mě osobně se líbí tato možnost : Ke stavu boha a bohyně vede ona trnitá a nasírající cesta. Je to cesta lidí , ten pár nebude dokonalý , ale bude krásný , bude tvořivý , bude se milovat a bude na     tvářích Lidí vyvolávat mírný úsměv.            



Poznámky k tomuto příspěvku
ireversible (Občasný) - 5.8.2005 > Dokonalost ničí,kromě přírody a života.To,že jsou mezi námi chyby je jen dobře.Bez zla nepoznáš dobro a naopak.O tom život je o nedokonalosti!
Body: 4
<reagovat 
g morr (Občasný) - 5.8.2005 > Víš, máš asi pravdu.

Ale je utrpení to po tobě číst, protože jestli něco není dokonalé, ba má to k dokonalosti docela nejdál, pak je to tvoje syntax a tvůj styl.
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > g morr> Tohle beru - pravda je těžko postižitelná a lehko napadnutelná kategorie , " souhlasím s Tebou " je stravitelnější .


Já sem literární amatér , co je to syntax to nevím a co je to styl jen vzdáleně tuším .
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 8.8.2005 >
Body: 1
<reagovat 
celej on (Občasný) - 5.8.2005 > Hmm...dokonalá je jedině příroda a chyby na ní vidí pouze člověk.
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 6.8.2005 > DondedoG> nebo spís chyby na ni provadí jedine clovek
Body: 4
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > DondedoG> Pokuď je příroda dokonalá , pak i mi lidé bychom takový měli být - jsme její výtvor. Možná blbě vidíme sami sebe , možná blbě vidíme přírodu a možná sme blbí.
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > Fleur16> Pravěká zvířena vymírala z různých důvodů a bez zásahu člověka.I mi asi jednou vymřeme .
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 8.8.2005 > jiri-jirik> taky po fyzické stránce dokonalý jsme...ale co máme v hlavách je už naše věc...
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > DondedoG> Ta naše fyzická stránka - nó - rakovina , AIDS , ebola atd.
Hlava - někde tu mám anekdotickou úvahu Mimozemšťan - tam naznačuji obsah své hlavy , není dokonalý.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 8.8.2005 > jiri-jirik> jenomže ty nemoci nejsou bezúčelné...mají svůj smysl...
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > To mají, popírají dokonalost.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 8.8.2005 > Tak jak přemýšlíš o dokonalosti, můžeš zhodnotit i normalitu. Nám na vejšce jeden docent sociologie položil otázku: Co je to normalita a kdo ji určuje. Odpověď je pouze lidé, to znamená, že i dokonalost posoudí zase jen člověk. Když se ohlédnu zpět myslím, že už to bylo řečeno v Matrix 1. Dokonalost je něco, s čím se člověk nedokázal ve své realitě vyrovnat. Může se jen snažit se dokonalosti přiblížit. Myšlenka dobrá, ale ty mezery mezi interpunkcí...;)
Body: 4
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > Lamarski> Takto lze uvažovat o každém protikladu . Je to o tom kam až lze dojít cestou k extrému.
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 5.8.2005 > S chybama to nemá chybu:)
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > ireversible> Ano , protiklady jsou nutné , ale kam až je možné dojít směrem k extremům ?
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 8.8.2005 > jiri-jirik> Přečti si můj výtvor dobro i zlo paní neznámé,pokud chceš.Tam se dozvíš mojí odpověd na tvou otázku:))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > ireversible> Anima je jako oheň - je špatnej vládce , ale dobrej služebník.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter