Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
InDUSTriaL WAR
Autor: efa (Občasný) - publikováno 22.6.2001 (00:54:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 20.6.2001 > vadí mi na tom to jedno písmo ujetý a jedno nromální.......bud tak nebo onak říká hudson......docela chaos
Body: 1
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 22.6.2001 > ten chlap se mi vůbec nelíbí..... madman je lepšejší:)
Body: 1
<reagovat 
efa (Občasný) - 22.6.2001 > šmarjáááh marjánko! ten chlap je tam nejlepší! padl aby tys mohla bezstarostně usínat :-)
<reagovat 
Godard (Občasný) - 22.6.2001 > Dost dobrá kompozice, i když to působí trochu chladně.
Body: 3
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 22.6.2001 > myslím efo, že to dost těžko. To, že padl to je jasný. Že můžem kvůli němu dobře spát, to taky beru, ale že zemřel kvůli našemu spánku? Kdo ví? Možná jo, ale nepřeceňuj ho. Hrdina, to je jedno ze slov ve slovníku. Ale obrázek je fajn.
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 22.6.2001 > mě se taky nelíbí to písmo. asi fakt prospělo, kdyby bylo jednotné. Chlap se mi taky nelíbí. Hezčí by tam byla marjánka. Chaos se mi líbí. Dokázal bys vyjádřit nějak podobně chaos v mé hlavě? :c))))
Body: 3
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 22.6.2001 > ta dvojka je samozřejmě za to písmo a ne za to, žes tam nedal marjánku :c)))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 22.6.2001 > Buď tak nebo efa, říká Lucie. A ten chlap je dost dobrej.
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 26.6.2001 > andre: to jo...s hulem je to zlý tak se nediv
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter