Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem hříšný.
Autor: jiri-jirik (Občasný) - publikováno 9.8.2005 (19:26:00)

 

JSEM HŘÍŠNÝ

 

„ Otče já zhřešil jako Adam , jako lidstvo , já zhřešil svými předky  svojí minulostí . Jsem hříšný otče , pomoz mi.“

„ Tvůj hřích synu je veliký a přetěžký. Otevři okna a dveře synu já ti pomohu i lidé ti pomohou nést tvůj kříž.“

„ Mám strach otče , já se bojím.“

„ Boj se Boha synu , ale k lidem obrať tvář plnou lásky. Miluj lidi synu a strach zmizí.“

„ Ach otče , jak mohu milovat vlastní hříchy ?“

„ Jsi pyšný synu ! Skloň hlavu , poklekni ! V tichu hledej pannu – ona tě naučí milovat.“

„ Otče , v tichu ke mně přišla děvka  , jsem nehodný panny?“

„ V tichu přicházejí dary Boha , vzdávej díky , synu , za jeho dary – vzdej se pýchy ! Zabij svojí pýchu , neb ona je tvým hříchem.“

„ Ano, ANO , ANO DĚVKA bude mojí paní , otče má pýcha umírá , já umírám !! Otče já trpím , chci zpátky své hříchy!“

„ Boj se Boha synu! Když ti je vrátím , zemřu já.“



Poznámky k tomuto příspěvku
jan(ek) (Občasný) - 9.8.2005 > Takhle to dopadne vždycky, když se obrátíme k bohu o pomoc.... Ponaučení? Obraťte se k bohu zády a pomožte si sami...
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2005 > jan(ek)> Něco zemřít musí.
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 9.8.2005 > jiri-jirik> Svatá pravda...
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2005 > jan(ek)> Dáme partičku mariaše s ďáblem a vsadíme naší Svatou pravdu proti jeho dokonalosti - teda jestli bude vochotnej vo ten šit hrát.
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 9.8.2005 > jiri-jirik> tak blbej není, to by se neživil jako ďábel...
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2005 > jan(ek)> Von má pro tuhle hru slabost a kdo nehraje nevyhraje - já bych to zkusil. Zejtra mu zavolám.
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 9.8.2005 > to není nutné, sedí vedle mě...
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 9.8.2005 > Děvka jedna proradná , já si ho podám až ho chytim ...
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 18.8.2005 > Nevěřím v boha a jeho učení.Možná je nějaký bůh, Aláh atd.Nedozvíme se to, pokud tam nebudem.Kdo se směje naposled je ta pravá bible.R.A.Moody uvádí, že každý rád o těchto věcech polemizue, ale o řešení nestojí v podstatě nikdo.Proč?Pak už by to nebylo tak zajímavé o tom mluvit.Samozřejmě toleruji každého víru.Když ti pomáhá.Mě pomáhají přátelé a já sám.Bůh?Nevím a nikdy jsem dotyk boží necítil.Takže si to zatím nemyslím:)
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 21.8.2005 > ireversible> To není o Bohu , to je o hrůze ve mě .
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 22.8.2005 >

tak mne sa to pozdáva - je to silné a hoci sa tu ... vyjadrujú k tomu, či veriť, či neveriť, podstata ostáva stále tá istá a pokora je opäť len o tom istom, myslím, že touto polemikou prejde skoro kadý človek v rôznych jej obmenách

 

mne sa forma podania pozdáva, máš moje sympatie

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 22.8.2005 > maxima gali> Já ti sem úplně zoufalej - ty moje předchozí dílka nesklidili moc doporučení , ale četli se a diskutovalo se o nich . Toto , kde skutečně du s vlastní kůží na trh , zapadlo jak šutr do hluboký vody .

Děkuji - ta forma je tak říkajíc vnitřně autentická .
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 22.8.2005 > jiri-jirik> 

najprv som sa na to pozerala - nejak nepochopená, ...

všetci múdrejší

 

dnes: netrafil si na tak hlboko uvažujúceho :)))

nabudúce hoď niečo ľahšie...

 


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.8.2005 >
Body: 1
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 23.8.2005 > Max Bubakoff>  ... ano , takto je to spravedlivé , děkuji .
A Pán zařval :" sakra , moc se s tím tam dole serete "

<reagovat 
sibyla (Občasný) - 26.8.2005 > Život máš ve svých rukou. :-))) Proč se bát Boha? Svoje činy si musí každý zodpovědět především sám před sebou.
Body: 3
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 30.8.2005 > sibyla> Má krásná věštkyně - onen rozhovor vedu sám se sebou , chci se milovat s Marii a ukamenovat Máří ...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.8.2005 > jiri-jirik> Už jsi se dlouho nezval. :-))) Proč Máří? Podle nové verze prý nebyla vůbec prostitutka, ale první z apoštolů. Vše je věc názoru. Ale asi chápu, co jsi tím chtěl říci. :-))) Doporučuju knížku od Paula Coelha "Jedenáct minut." Znovu jsem četla minulý týden a je opravdu dobrá. :-))) Každý touží po tom, co nemá a nemůže mít.
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 30.8.2005 > sibyla> 

           

           ... ukamenovat Máří za mé hříchy .Mé alter ego říká , že jde o autoerotiku - já odpovídám , že poslední pařát si člověk sám na kříž nepřibije.


<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.8.2005 > jiri-jirik> ??? To moc nechápu, o čem teď píšeš. Jaká autoerotika? Myslím, že na kříž se nemusí přibíjet vůbec nikdo. :-)
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 30.8.2005 > sibyla> Mé druhé já nazývá rozhovor mezi mnou a mnou za sebeuspokojující a já odpovídám , že to tak není vždy .
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 31.8.2005 > jiri-jirik> Jo tak to jo. :-))) Buď sám sebou a máš to jasné. Nemusíš mít více já. hi hi :-))))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 31.8.2005 > sibyla> Ono druhé já se neptá smí-li existovat.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 31.8.2005 > jiri-jirik> No to máš pravdu, ale nemusíš ho postouchat. :-)))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 31.8.2005 > sibyla> To si mám odříznout půl hlavy ??
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 1.9.2005 > jiri-jirik> To určitě ne. :-))) Buď sám sebou, prostě buď to Ty. :-))) To je snad nejlepší nebo ne?
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 1.9.2005 > sibyla> Ano má krásná věštkyně , bude tak jak říkáš .
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 6.9.2005 > jiri-jirik> No vidíš a máš to tak asi nejlepší.:-)))
<reagovat 
skorpik (Občasný) - 23.3.2006 >

 mne sa paci uprimnost


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter