Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Evino tvoření
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 22.6.2001 (09:44:46), v časopise 26.6.2001
Evino stvoření

Dokud jsme se nepotkali,
Adam žil,sám Adam žil.
Dokud jsme se nelíbali,
Adam snil, sám Adam snil.
...až Bůh stvořil setkání.
Tak vzniklas Ty
v mém životě,
láska, doteky,
pár kolíčků na plotě
a čekání
dlouhá čekání...




Poznámky k tomuto příspěvku
Paula (Občasný) - 22.6.2001 > Je to krásné, kratičké ale zcela postačující a výstižné...líbí se mi tam ten opakující se řádek, jako ozvěna...moc se tam hodí...báseň je krasně melodická, uplě jsem se kolíbala do rytmu, jak vlny který přichází a zanechávají za sebou šum...opravdu je to moc povedené dílko co se stylu týče i myšlenky...
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 22.6.2001 > Opět tě Martine poznávám...Je to krásně melodické - krátké,pěkné...:o)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 22.6.2001 > Pár kolíčků na plotě:))) - to se zhluboka usmívám:)- kam chodíš na ty krásné obrazy:), Martine:).
Body: 5
<reagovat 
čtenář Viktorka - 22.6.2001 > Je to ze života...Ale ty kolíčky na plotě???
Proč na plotě ? Kdyby na šnůře, k tomu by se těžko nějaký rým šiknul...Holt někdo šnůru nevlastní...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.6.2001 > Na chalupě často odkládáme nepoužité kolíčky na kovový plot...neuvědomil jsem si:)Dík za reakce.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 22.6.2001 > Je to krásně rozněžnělý.
Body: 1
<reagovat 
stín (Občasný) - 22.6.2001 > Tedy já to ale vůbe nemyslela ironicky - abyste si nemysleli. Já viděla takový ten plot drátěný - a na ten by kolíčky šly - a čekají tam na použití podle svého "kolíčkového založení", prostě, no:)
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 22.6.2001 > :))))) teda godarde bejt na martinově místě takbys nebyl můj oblíbenej kritik :))))) ... doufám žetě neurazí dyš to známkou srovnám s tvým rozšíleným bůvolem ... měseto líbí ... ale jefak že rozšílenej bůvol vemě zanechal tak hlubokou stopu že s úsměvem toleruji tvojí neovyklou kritiku :)))
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 23.6.2001 > Myslim, že žádnej kritik, kterej říká, co si opravdu myslí, není oblíbenej. (Vem si Rejžka nebo Justa).
<reagovat 
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Martin: Nápad s Adamem a Evou se mi moc líbí, ale trošku mi to přijde nedokončené.
Godard: Kéž by sis šel popovídat do Katovny s Rejžkem nebo Justem. To by bylo supeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr! Já slíbil, že už tě nechám, ale to jsou tak nádherný hlody...Go-dard do Katovny Go-dard do Katovny, prosím! A napiš já si to nahraju na video. Rád se směju, víš?
Body: 3
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 27.6.2001 > Tohle tedy také vzbudilo jistý rozruch. Ale moc se mi to nezdá. Přijde mi to takové příliš "pročítankově ambiciózní" (mno, to jsem zase něco vymyslel); i na Tvůj "klasický" styl nic moc extra.
Body: 1
<reagovat 
origo (Občasný) - 30.6.2001 > A mně se to vážně líbí... dost pěkné... nápad i provedení... na to téma je podle mě originálně zpracované:)) Hezké, Martine!
Body: 5
<reagovat 
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Tak teď konečně rozumim tomu, proč mi ke každý básničce píšeš, že bych k ní měl ještě něco dodat :-))
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter