Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ohniváček z kolekce motýli
Autor: xmark (Občasný) - publikováno 5.10.2005 (09:00:00)
další v kolekci>

 

 

undefined
Ohniváček celíkový. Beskydy, červenec 2004 motyli.kolas.cz 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Strážce_majáku (Občasný) - 5.10.2005 > Málem mi propálil stínítko obrazovky, naštěstí to je erární.
Body: 4
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 5.10.2005 > ... asi taky zahrabu v archívu a dám nějakýho motýla, ať tu máš konkurenci  ... onehdá jsem po lese honil šídlo (zbytek rodiny lezl po zemi a bavil se sběrem borůvek) a narazil jsem na nějakýho (podle atlasu) vzácnýho, mám ho najít?
<reagovat 
 Jarinka (Občasný) - 5.10.2005 > MPosp> Jo jo jo!!! Mám ráda všechno co je vzácné.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 5.10.2005 > Jarinka> ... tak už jsem ho našel a připravil, ráno v sedum tu blikne
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 5.10.2005 > MPosp> To abych si přivstal :)))
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 5.10.2005 >
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 5.10.2005 >

Skvělé...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 6.10.2005 >

Motýlek je to pěkný, obrázek trošičku míň.

Měl jsi mu domluvit, ať si sedne na jinou kytku.


Body: 4
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 6.10.2005 > Janahe> Já byl rád, že si vůbec sednul - tak dlouho jsem snad žádného jiného nehonil :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.10.2005 > xmark> 

Já myslela, že je máš na povel? Že ti ráno poletují v pozoru kolem dveří a čekají, kterého si vybereš? :)

A jak dlouho jsi ho tedy honil? Pět minut, hodinu, půl dne? To honíš stále jeden exemplář, nebo druh? Já mám pocit, že ty běžně potkáváš motýly, které normální člověk nepotká za celý život, jak to děláš?


<reagovat 
 xmark (Občasný) - 6.10.2005 > Janahe> Jak dlouho? To nevím, při těhle věcech absolutně nevnímám čas... Pamatuju si, že lítal sem a tam podél cesty, asi tak 100 m úsek, občas zabrousil hlouběji mezi borůvčí, ale ani jednou si nesedl. Já chodil za ním a když jsem se vracel už potřetí tam, kde jsem ho uviděl poprvé, tak zalezlo slunce za mrak a on si sednul.
Co se týká taktiky, tak většinou sleduju jeden vybraný exemplář tak dlouho, dokud mi nezmizí (častější varianta), nebo dokud se mi nepodaří ho vyfotit.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.10.2008 > jak to děláš, že umíš nafotit tak bezvadný makra?
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 17 18 18 19 20 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter