|
|
|
|
|
|
|
|
|
| miroslawek (Občasný) - 16.8.2005 > šedé> Nejtradičnějších? Vezmeme-li texty zde, tj. víceméně všechny za poslední 4 roky - žebra nikdy, vyvřelina také ne, prokřehlost - "křehnu", budeme-li to pokládat za stejné slovo, ještě ve dvou textech - Z nepřítomnosti (13. 10. 2004) a Po tmě chuť (27. 3. 2002) z pětapadesáti, nemluvě o tom, že je jich ve skutečnosti ještě více. Je mi docela jedno, zda ti něco vadí nebo ne, vadí mi, že s veselou bohorovností tvrdíš něco, co zcela jasně není pravda, a to jen tak omluvit nemohu. Jistěže se všichni občas opakujeme, mám jiná dílka, kde by se určitá slova našla - namátkou ticho, víno, tma... avšak i v těchto případech jsou to spíš motivy než konkrétní slova... a ani ty "neopakuji neustále dokola"...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blondýna (Občasný) - 10.10.2005 > dostali jsme za úkol zneškodnit muže s koženou brašnou:-)
drahý můj, jak se ti stydím psát.
jen tak mimochodem... já pošťáka s brašňou neviděla ani nepamatuju a to už něco pamatuju. u nás chodí doručovatelky a ty mají vozejčky. a adresát Podzim s nahou tmou ve mně nadšení rovněž nevyvolávají. tady už k plůtku chybí jen klůcek s cůpkama. a je vymalováno.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|