Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jezdec z kolekce Pohádka
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 16.8.2005 (17:29:36)
Pokus na obálku pohádkové knížky


Poznámky k tomuto příspěvku
BELA1 (Občasný) - 16.8.2005 > Pěkné..moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.8.2005 > ALISSIE> Děkuji moc
<reagovat 
štětečka (Občasný) - 16.8.2005 > mně to teda moc pěkný nepřijde,spíš´´docela dobrý´´,a to ´´strašně pěkně rozmazaný okolí´´ je ňáká adobácká patlanina,bych si tipla,neřikam že špatná,ale rozplývat se nad tim..
Body: 3
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.8.2005 > štětečka> Tipuješ zcela správně, je to takový první pokus s Photoshopem;)
<reagovat 
seth (Občasný) - 16.8.2005 >

To je hodně dobrý pokus.dát tomu barvu a nějaké pěkné pozadí ,tak by se to dalo pro nějakou knížku použít(nemusela by to byt pohádka).

Připomíná my to templáře(KotT)až na tu kytkuna hrudi.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.8.2005 > seth> Díky  Zbroj byla dělaná podle templářů. Já také na tomhle kousku vidím chyby, ale mám k tomu obrázku takový sentimentální vztah, takže je s láskou přehlížím .
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 16.8.2005 > Kresba je výborná. Možná by to chtělo kousek větší papír nebo méně oříznout.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.8.2005 > fanýs> 

Opravdu děkuji moc za hodnocení. Výborné to až tak není, ale v té době...;)


<reagovat 
ich (Občasný) - 17.8.2005 > no já obdivuju kresbu koně s jezdcem v pohybu, je to děsně těžký - teda podle mě. Ten ořez je slabší no.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.8.2005 > mamirka> Já to tak úplně nezvládla, proto ten špatný ořez. byl to můj první a zatím jediný kůň. prostě jsem byla ráda, že už je hotový:)
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 16.8.2005 > Povedený pokus, bych řekla... ale já se v tom houby vyznám. Pohádky mě nikdy (ani jako malou) nebraly, ale líbí. Nejvíc ovšem to okolí. Jaks toho dosáhla? Ručně? Je to strašně pěkně rozmazáno... Pověz!!! (já jsem takový amatér, tak se ráda přiučím) Veronika
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.8.2005 > lhostej> Asi jsem měla dodat, že ta mlha byla mnou zcela amatérsky dodělána Photoshopem:), ale děkuji moc. Ta pohádka, je taková spíš pro dospělé. Psala jsem ji pro kámošky na gymplu, takže samej pěknej chlap.
<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 17.8.2005 > Lamarski> :o)
No myslela jsem si to. Ale stejně je to povedené. Photoshop je šikovná věc, bohužel v něm umím jen základy...
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.8.2005 > lhostej> Jsem na tom stejně. Tohle jsem dělala tuším ve verzi 5 a teď už je i osmička a člověk prostě nestíhá...
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 16.8.2005 > Nemám slov.Nádherné je málo a dokonalé zas moc:)))Jak jsi udělala pozadí jem mi záhadou.Jelikož kreslím velmi málo a ještě k tomu prupiskou je mi to docela cizí.Ale i přesto.Líbí se mi to:)
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 17.8.2005 > ireversible>  díík. Pozadí je děláno jedním grafickým programem, a spíš jsem tak experimentovala.
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 17.8.2005 > Lamarski> Experimentuj dále:)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 17.8.2005 > No, myslím, že to byl opravdu jen pokus, radši to nebudu ani hodnotit
<reagovat 
celej on (Občasný) - 17.8.2005 > ach, ti všestraní umělci...příjde mi to velmi povedné... ta kytička a tvrdák na koni:) takový hippí rytíř:) Ale super...
Doporučil 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 18.8.2005 > DondedoG>  to je dobré, přejmenuji to na middleage - hippie knight
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 26.8.2005 > Mě ta kytička evokuje icq , ale uznávám - hipík je lepší.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 14.9.2005 >

řekl jsem si že ti zas něco skouknu a tady bych se mohl celkem vyřádit, pokud ti to nebude vadit...

začal bych u použití photoshopu: raději to příště nekombinuj, jedině jestli se nebude jednat o "pokus" jak říkáš - až se ve photoshopu zorientuješ, třeba se ti podaří i něco jako dělá rené http://www.totem.cz/enda1.php?a=88863

 

dále: nevím jak mám brát tu kytičku na tričku, asi se jedná o dětskou knížku ale ubírá mi to na dojmu (jako kluk bych si tampřál vidět nebojácnost znázorněnou třeba lvem a ne cytlivou kytičku - to by pak chtělo dokreslit princeznu :)

 

anatomie těla v sedle se jeví plochá a špička kopí jak by smet

 

je tam toho víc, ale jelikož se jedná o pokus, tak zkoušej dál a budu se těšit na pokroky. jinak mé výtky na kresby nemusíš brát příliš vážně, jelikož kresbě příliš nerozumím. podle ostatních vzkazek ve fóru soudím, že jsem možná úplně mimo. (hodnocení vynechám - připomínky ti snad postačí)


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 14.9.2005 > Tony Sawer>  jsi to vzal pěkně od podlahy což? Nu dobrá ;) díky za připomínky, pokus to byl jen s tím photoshopem a dodnes jsem se v něm nezorientovala, protože co půlrok to nová verze a 8 je už úplně o něčem jiném než ta verze ve které jsem se pokoušela o kouř:) Kytku jsem tam dala proto, že se to vztahuje k příběhu a také díky mé lenosti malovat se s nejakou bájnou bestií. Chyby v anatomii dělám dodnes, což není zrovna dobrá vizitka:)
<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 20.9.2005 > Fakt dobrej obrázek , ale ta kytička na pancíři rytíře je fakt jako pěst na oko
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 28.9.2005 > Dog.White> Jsem tě nějak opomněla, tak to napravuji. Kytka je na haleně se suknicí. Tenhle rytíř má zbroj podle módy 12. stol. a tam se na kroužkovou košili dávala taková halena s erbem, aby se ti hoši v boji poznali a nezabíjeli ty, co neměli;) a pětilistá květina je opravdový heraldický znak, jen ho neumím pořádně nakreslit. Třeba Rožmberkové měli moc hezké kytičky. Konec přednášky, děkuji za uznání;)
<reagovat 
Laurent Cellier (Občasný) - 8.7.2009 >
Body: 5
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 11.7.2009 > Laurent Cellier> Ď.;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter