Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 19.8.2005 (00:57:48)


Poznámky k tomuto příspěvku
tomash (Občasný) - 19.8.2005 > jo, ale tady nejsme v uživatelskym profilu na xchatu:) priste trochu vic snahy, nez se cvaknout v posteli s bleskem a za 10min ji uploadnout na totem...

ps: k rezavy je nejlepsi cernaa
Body: 1
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 19.8.2005 > tomash> zase pozdě:) viz emmet (co se týče osobních fotek)
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 19.8.2005 >
Body: 1
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 19.8.2005 > Chtělo by to někoho, kdo umí fotit a vidím nádherné portréty. Již se těším jak si podle nich budu kreslit.
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 19.8.2005 > Ať je to jak je to, jsi moc hezká.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.8.2005 > Rony Rubinek> Díky
<reagovat 
káda (Občasný) - 19.8.2005 > krásná můza bral bych
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 19.8.2005 > Václav není ani tak maniak jako pravdomluvec. Tohle je dost chucpe.)
Body: 1
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Ztratila> Jenže s pravdou se musí opatrně, ona je těkavá a ještě výbušná.
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 19.8.2005 > Díky všem
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Balcarka> 

Nebreč, měla jsi tu fotku pojmenovat jinak, holt chybama se člověk učí. Teď aby ses při příštím autoportrétu zamaskovala, jinak se to s tebou povleče.

Ale kašli na to, jsi přece fotografka a ne tupá manekýnka.

Není ta fotka dobrá, ale na Totemu je spousta horších (a někdy i kladně ohodnocených), tak si z toho nic nedělej.


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 19.8.2005 > na druhou stranu je fakt, že si na tomhle založilo imáž spousta fotografů a multimedialistů, yes.))))
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 19.8.2005 > Ztratila> na čemže?;)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 19.8.2005 >

na sobě samým:) třeba jeden chlapík urobil diplomku na AVU tak, že se nechal fotit celebritama... Zagorovou a nevím kým dál, ale snad Troškou, Hůlou a tak...  neměl na sobě ani ten samej oblek!!! - inu...


<reagovat 
 tomash (Občasný) - 19.8.2005 > Ztratila> no neni divu, ono taky člověk sám je často jediná osoba, která se nechá bez velkejch potíží fotit:).. chlapík měl dobrej nápad
<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.8.2005 >

zajímavá tvář, prohlédl jsem si ji rád

 

 


<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 19.8.2005 > Vypadáš zajímavě, kupodivu mě ta červená na červenou neruší. A k diskusi, no, jedině snad, že bys přirozenost svých rtů mohla s Janahe řešit přes soukromé vzkazy. Pak ti budou lehce vyčítat, že se tu jen předvádíš. :-)
Body: 3
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 19.8.2005 >

fotka se mi moc dobrá nezdá... ale vlasy jsou výborný a oči... no hezká jsi* :))

 

akorát fotka fakt slabší


<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 21.8.2005 > Děkuju všem,focení autoportrétů asi nebude moje silná stranka, ale budu to zkoušet dál :)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 11.9.2005 > himsouls> no když myslíš :) já skládám hold tvým dílům :)
<reagovat 
celej on (Občasný) - 30.9.2005 > Krásné oči! Aspon vím skrz které kreslíš:)
Nadaná a sexy....:)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.9.2005 > DondedoG> ááááále bež s těma lichotkama :) řeknu ti jedno tajemství, tyhle oči sou jenom na okrasu, jinak vzadu na hlavě mám ještě jedny, kterýma se dívám,když kreslím :)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 30.9.2005 > Balcarka> Joo ja si to myslel. Ale čekal jsem důmyslně schovaná tykadla:) Ale fajn. Já mám zase na rukách palce z vnější strany, takže píšu s překříženýma rukama...
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.9.2005 > DondedoG> svým spůsobem sme každý něčím zvláštní :)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > U fotky Vaška Mráze jsem si všimla tvého příspěvku a musím zhodnotit, že jsi kočka (pokud ti hodnocení od holky nevadí;)- kdysi jsem dělala v branži, s tou svou tvářičkou bys měla úspěch.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > Lamarski> samozřejmě, že nevadí, díky moc, ale myslím, že oblyčej není všechno, ale asi je hodně jak tak tady pozoruju :)

PS: on je Václav ne Vašek :)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > Balcarka> Obličej určitě není všechno, ale v určité oblasti se na nic jiného nehledí;)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > Lamarski> a kterou oblast máš konkrétně na mysli?
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > Balcarka> Svět modelek, fotografů a dlouhých módních mol zdupaných vysokými podpatky.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > Lamarski> no tak to bych musela zhubnout aspoň 20kilo, věř mi na té fotce to tak nevypadá, ale je to tak
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > Asi ti budu muset věřit, ale opravdu to tam tak nevypadá:) Kouknu na tvé výtvory estli dovolíš:))))
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > Lamarski> máš mé dovolení :)
<reagovat 
tomash (Občasný) - 19.8.2005 > no já nevim.. holka supr, ale takhlec se praštit bleskem přes nos;)... zase ale oceňuji, že je fotka 20min stará:)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.8.2005 > tomash> Takže já sem supr:)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Balcarka> To rozhodně jsi. A máš krásné rezavé vlasy, ke kterým se  nehodí nic červeného. Přeorientuj se na modrou, ta je k rezavé skvělá.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.8.2005 > Janahe> Tak teď jsem mírně zmatena, páč já miluju červenou a nesnáším modrou, to už mám radši zelenou, která tvoří dost dobrý kontrast s červenou :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Balcarka> 

To je teda blbý, jedině změnit barvu vlasů. Zelená jde, nejde červená a fialová (i když by se daly najít možná výjimky). Ale nejlepší je modrá, zkus si říkat večer před usnutím: "Mám ráda modrou, mám ráda modrou, modrou přímo miluji ... "

Kombinace rezavé s modrou je nejkrásnější ze všech kombinací, věř tomu.


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.8.2005 > Janahe> Modrou mi znechutila jedna spolužačka, ktará furt béká, že MODRÁ JE DOBRÁ a všechno nemodré je špatné, a cokoli (opakuji COKOLI) je modré, tak je to nejkrásnější na světě
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 20.10.2005 > Balcarka> ma recht, modra rulez
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 20.10.2005 > Ewonne> jak si se dostal k tomuto starému příspěvku? :)
Ne a ne a ne, já modrou nerada :)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 20.10.2005 > Balcarka> via emmetovu self-promotion..zminovali se tam o tobe
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 21.10.2005 > Ewonne> jo vzpomínám si, že sme tam měli jeden problém :)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 19.8.2005 > krásná mi rozhodně nepřipadáš, ale rozhodně to tady nehodlám rozebírat, nějak se mi totiž myšlenka, že si zde budeme dávat své osobní fotky, abychom vyslechli, jak máme pěkný účes, nelíbí

nevadí mi, ale neztotožňuji se s takovýmto přístupem


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Václav Mráz> 

Autoportrétů a jiných osobních fotek už tu pár bylo a nikdy ses neozval.

Já kritizuju kombinaci barev  na fotce neboli oblečení modelky, že blesk nic pěkného s obličejem neudělal, to už řekl tomash, nemusím to opakovat. Ještě bych se mohla zmínit o růžové rtěnce (přinejmenším to jako růžová rtěnka vypadá), která se tluče také se vším kolem.

 

>Balcarka> Tady máš krásnou kombinaci barev:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=103085

Na blbou spolužačku se vykašli,  řiď se podle svého citu pro barvy a ne podle nějakých hloupých řečí.


<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 17.11.2005 > Václav Mráz> Jj, to říká ten pravý...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.8.2005 > Janahe> osobních fotek jsem na Totemu publikoval hromadu i já sám, svého času

já tady mluvil především o tom, že v tomto případě úplně cítím především očekávání autorky (pochopitelné) že se tady dozví, jaká že je milá a sympatická slečna

a taková motivace mne s prominutím dost demotivuje :-)

od toho je třeba www.palec.cz
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.8.2005 > Janahe> Věř mi, že rtěnku nemám, je to moje přírodní barva rtů
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 17.11.2005 > Lenki> to už sme řešili :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.8.2005 > Václav Mráz> 

"a taková motivace mne s prominutím dost demotivuje"

 

Což je možná Balcarčino štěstí, neboť ty jsi maniak, kterému ani něžný kvítek lilie není svatý.   

 


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.8.2005 > Václav Mráz> Ale to vůbec, promiň, že ti to tak připadá :(
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter