Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Bubáci z kolekce Pražcem
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 23.8.2005 (10:40:15)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Pilla (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 23.8.2005 > Bezva.
<reagovat 
surma (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 23.8.2005 > Lepší než předchozí, ale zjevně se vytvořila další šablona. Místo kytiček-lodiček-cestiček nezřetelné čmouhy, pokud možno nakloněné. Konjunkturalismus. Jenom by mne zajímalo proč ty čtyři body, provedením je to lepší než vzory, nebo alespoň stejně dobré.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.8.2005 > Minerva> jo, máš pravdu, že se tady ve vlnách asi objevují skupiny "typově" podobných záběrů či nálad. člověk se možná nechá občas spíše nevědomě ovlivnit tím, co tak často vidí a možná je to jen souhra věcí. nakloněné fotky jsem fotila vždy (málo pro efekt, ale spíše, když něco, co chci do záběru dostat, by se tam nevlezlo), "makro bordel" (plístě, rzi, špína...) mě taky vždy donutil cvaknout (byť jsem to používala jako fotobanku využitelnou pro Tvorbu grafiky) a má-li člověk téměř šest hodin ve vlaku těsně před nosem tohle zasviněné okno a opravdu pohled přes něj působí jak působí, musela jsem cvakat. byť kupé bylo plné a já se tak styděla! ;) lidi si museli myslet, že jsem magor, co si fotí umatlané sklo před nosem a madlo u okna atd. a furt vystrkovali hlavu směr okno, co tam asi vidím. ;)
<reagovat 
 Pilla (Občasný) - 23.8.2005 > Minerva> čtyři proto, že to na mne vnitřně působilo negativně. Provedení je určitě dobré, ale já hodnotím podle toho co cítím a jak to na mne působí...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 23.8.2005 > Minerva> "vnitřně působilo negativně!" - to je víc než Déčko! ;) působilo to a ještě směrem, kam chci ;)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.8.2005 > Mishka> Na mě to tedy negativně nepůsobí (i když špinavý okno ve vlaku jo), naopak, zřejmě tu došlo k nějaké inverzi.
Body: 5
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 23.8.2005 > Mishka> Ještě tak kdyby to byla pravda
<reagovat 
 Čtenář - 23.8.2005 > Minerva> byt miska je clovek permanentne pracujici u pocitace a pouzivala casto fotobanku urcenou ke tvorbe grafiky(to posledni je obzvlast efektni spojeni), pravda to musi bejt..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.8.2005 > čtenář> to sem psal, samozrejme, ja..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.8.2005 > čtenář> pardon, pre Tvorbu grafiky..
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 23.8.2005 >

akí bubáci???

slon je to, a ešte k tomu smutný


Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 23.8.2005 >

líbí


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 23.8.2005 >

 


Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 23.8.2005 > Mne to prijde dobry, libi se mi takovyhle temny fotky, ikdyz je z toho patrna inspirace jiny autory na Totemu... zvlaste jednim... :-)
Posuzuju hlavne to, jak na me fotka pusobi, originalitu zaberu prilis neresim, a tahle pusobi zvlastne pochmurne, jak jsem psala minule, ma to atmosferu... a libi jeste vic nez vcerejsi... :-)
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.8.2005 > Zuzzz> to jako mnou??
<reagovat 
Život (Občasný) - 23.8.2005 > Pochmurná ... no proč ne? Je dobrá.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
eternity (Občasný) - 24.8.2005 > len taky obycajny cvak...
Body: 2
<reagovat 
Dekujinechci (Občasný) - 28.8.2005 >
Body: 3
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 29.8.2005 > jo cvak
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter