Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Erotické spiele... z kolekce Srpen2005
Autor: kill art (Občasný) - publikováno 4.9.2005 (09:14:56)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
fff (Občasný) - 4.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 4.9.2005 > myslim, že to má bejt vzor na prádle. Ovšem samotný vzor nefetišistovi nestačí
<reagovat 
soňa (Občasný) - 4.9.2005 >
Body: 1
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 4.9.2005 > precítenie umenia môže navodzovať vytŕženie,vytŕženie prechádza do extázy...tá je počiatkom orgazmu..ním sa rozpúta divoký sexuálny ošiaľ impulzov medzi umelcom a jeho "dielom"(jeho hrou v tomto prípade)..vystupňovaním sa spúšťa proces šialenstva a následné odumieranie...nesnažím sa o analýzu,takto som si spojenie medzi názvom a dielom predstavila hneď na začiatku ))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.9.2005 > Neewoa> Protože jsi duchovně založená, já jsem tvor přízemní. Takže dílo nám předvádí , jak se správně má zušlechťovat hadí síla kundaliní na jemněhmotnou úroveň? A co to odumírání? Kdo  tu odumírá?
<reagovat 
 Esencia Smrti (Občasný) - 4.9.2005 > Janahe> skutočne netuším,čo má dielo predstavovať..pretože kill-art umeniu zatiaľ nerozumiem ...ak mu rozumieť začnem,trúfnem si i hodnotiť..zatiaľ si môžem dovoliť mať "len pocit"...fantázia ma rada prekvapuje,takže význam bude najskôr niekde v úplne inej sfére...a tak to treba i brať...ostatne moderné umenie trištvrtina z nás bez komentára autora ani nepochopí,pretože je príliš subjektívne..zbavuje sa tradičnej formy a závisí na konkrétnom cítení...ak týmto chce dehonestovať dobu,alebo vyjadriť odpor vôbec,tak nech..horšie by bolo ak by chcel len provokovať,ale o tom pochybujem )
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 26.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.9.2005 > Minerva> 

A hele, není to vzor na látku? Docela pěkná potahovina by to byla.

Erotického v tom nic nevidím, jedině že by se tím potáhla pohovka, na které by se pak odehrávly ty hrátky.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.9.2005 > Janahe> A když se hodně snažím, abych v na obrázku uviděla postel, pak na ní jednoznačně leží pes. Takovej ten kudrnatej se špinavě bílými chlupy. A vypadá spíš chcíple než eroticky.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.9.2005 > Janahe> Ke vzoru na látku se to jistě blíží, ale zas ne natolik. Oceňuji odvahu a nápad, přece jen alespoň na Totemu se televize nefotí zase tak často.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.9.2005 > Janahe> jsou to ruce které hrají na klavír...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.9.2005 > kill art> 

No jo, pravda, už je vidím!

I když jsou to spíš hnáty křivé (pod plachetkou osoba). Mohlo se to jmenovat "Polednice se učí hrát na klavír" :)))


<reagovat 
 lennelka (Občasný) - 4.9.2005 > kill art> tak ruky hrajuce na klavir som tam predtym voobec nevidela...uz vidim dikes ... :)
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.9.2005 > Janahe> Pozorovali jsme, že fotografie v subjektu vzbuzuje nevázanou vtipnost.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.9.2005 > Minerva> Jen v tom primitivním. V subjektu na úrovni vzbuzuje naopak břitký sarkasmus.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.9.2005 > Janahe> Negativní jako negativní
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 4.9.2005 > Já je tam viděla hned. Je jich tam hodně. To hraje dospělý člověk a dítě(děti)?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 8 9 (12) 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter