Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu z kolekce Toulky kolem řeky
Autor: Život (Občasný) - publikováno 26.8.2005 (23:52:08)
další v kolekci>


 Janahe (Občasný) - 5.9.2005 > sibyla> Dobrá, tobě se moc líbila, mně zase tak úplně ne, tak to bývá. Ale co bylo nefér? Že jsem autorce předvedla svůj pohled? Kdyby to tak dělali všichni, komu se nelíbí něco na mých fotkách, aspoň bych se něco dověděla. A co jsem upravovala? To nechápu, já se přece uveřejněné fotky ani nedotkla (to snad ani nejde).  Podívej, všichni (téměř) autoři zaškrtávají, že mají zájem o hlubší kritiku, a téměř nikdo se ničeho takového neodváží. A když se odváží a hned se  najde někdo, kdo ho seřve, působí to na další kritiky dost demotivačně, nemyslíš? Buď se radši nevyjadřují, nebo v lepším případě dají svůj názor najevo jen  nízkým počtem bodů.  Já netvrdím, že můj názor je lepší než názor autora, jen mu ho dávám k dispozici (a vystavuji se tím nepříjemnostem, taková jsem úžasná a statečná :))) 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter