Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Večerní
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 30.8.2005 (09:59:40)

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Absolute (Občasný) - 30.8.2005 > fajn, pěknej kontrast
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 30.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Dekujinechci (Občasný) - 30.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
net (Občasný) - 30.8.2005 > je krásná :-)
Body: 5
<reagovat 
Moksha (Občasný) - 30.8.2005 >

 Fotky mraků miluju


Body: 5
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 30.8.2005 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 30.8.2005 >

tak jo, tak jo, to je fotka, do galerie to asi není, ale i přesto moc pěknej kýček, nemám výhrady... .o ) a bude to takhle fungovat, že třeba napíšu, že bych zase chtěl vidět nějakou pěknou momentku? :o ))))

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > gongey> nevím jestli to bude v Tvých očích pěkné, ale můžem takový způsob občas zkusit ;)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 30.8.2005 > Mishka> tak jo, uvítám každou "normální" fotku z dovolené, každou akční, krajinku, já nevím, cokoli, jen mi poslední dobou na totemu přijde, že je moderní fotit experimenty, výřezy z reality, detaily, cojávím jak tomu všemu mám říkat. nechci se tu stavět do role někoho, kdo říká, a to se tu stává, všichni umíte hovno, vaše příspěvky jsou ubohý, nebudu sem nic dávat, jen bych chtěl víc normálních, třeba nedokonalých fotek, to je všechno. :o )
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > gongey> "víc normálních, třeba nedokonalých fotek, to je všechno" , tak to si musíš na Totemu přijít ale hojně na své! ;))

jasně, chápu. každý má rád jiný druh fotek. někdo má plné kecky tradičních záběrů hezkých míst, zajímavých lidí atd. a chce experimenty, něco origoš. jinému stačí hezký strom nebo západ slunce, další se spokojí i s rozmazaným štěňátkem. ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > gongey> zrovna včera jsem dlouho projížděla fotky těchto dvou náhodně objevených autorů:
http://www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&photo_id=3680190
http://gilad.deviantart.com/gallery/

takovéhle "tradiční" fotky mám nejraději spolu s černobílou dokumentární fotkou.
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 30.8.2005 > Mishka> 

ty dvě náhodné fotogalerie to je to ono, to co by mi stačilo :o )))

 

 

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > gongey> věř, že by mi takové kvalitní fotky z mé dílny taky stačily ;)))
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 30.8.2005 > Mishka> 

to si myslím, ale nakonec třeba nestačily...


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > gongey> to už bych chtěla moc. ;) ono se to pak chce věnovat tomu více. investovat čas i penízky, ale člověk nemůže sedět pevně na X židlích najednou :(
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 30.8.2005 > Mishka> zase neblbni, fotíš myslím dost dobře, na to že to je koníček. už teď mívám blbý pocit, že pěkná fotka nepříjde, co bych dělal, kdybych nafotil to, co bylo k vidění v těch galeriích :o )))
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 30.8.2005 > no dětské ale hezké
<reagovat 
Žárovka (Občasný) - 30.8.2005 > Příjemné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 30.8.2005 > a to ja tohle beru vsema 10
Body: 5
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 30.8.2005 > jo kýček
Body: 3
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > mperdik> od Tebe to sedí! ;)
kde ti zmizla ta nepovedená dnešní fotka? kritiky nebyly dobré, tak lépe smazat?
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 30.8.2005 > Mishka> Tu fotku jsem tam nedal já, ale modelka sama, zatím co jsem dřímal. Tak jsem to smazal. Rovněž včera vedla mým nickem debatu. Budu muset to pomazat.
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 30.8.2005 > mperdik> 

hele ať se příště i vyfotí, myslím, že by ti to tu mohla vylepšit :o )))) (hele, člověče, neber to zle, tohle je prostě velká taškařice)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > gongey> asi si o tom většina myslí totéž ;)
<reagovat 
Regio (Občasný) - 30.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 30.8.2005 > takovýhle kýček ráda -a moc:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 30.8.2005 > S tím nápisem je to pěkná pohlednice :)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > Balcarka> jo jo, je to taková tradiční pohlednicová. rámeček, nápis... :)
<reagovat 
onestone (Stálý) - 30.8.2005 > lahnut si na karimatku s blizkou priatelkou, rozpravat o dalekych svetoch a pocitat hviezdy...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.8.2005 > onestone> tam by se člověk nedopočítal ;). tolik hvězd, tak výrazně a na tak "otevřené" obloze jsem neviděla leta
<reagovat 
 onestone (Stálý) - 31.8.2005 > Mishka> Co myslis, kolko asi hviezd vidiet volnym okom ak je krasna noc?
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 31.8.2005 > Hm... prijde mi to takovy reklamni, skoro jak z fotobanky... ale nemuzu rict, ze by se mi to nelibilo :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Zuzzz> :) ty víš, že mě tyhle věci neuráží. naopak. fotky ve fotobankách se mi líbí a přijdou mi kvalitní. nemusí to být art, ale čistý dobrý záběr mě neuráží. díky.
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 31.8.2005 > Jasne, ja vim... :-)
Fotobanky maji vetsinou pekny fotky, casto je pouzivam, jen asi cekam od lidi tady trochu vic... mam trochu pocit, ze vyfotit pekny mraky neni nic slozityho natoz originalniho, takze ve mne tahle fotka vzbudila usmev...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 31.8.2005 > Zuzzz> jasne, chapu. ale ja sama se na podobne fotky moc rada divam a nemam problem podobne veci i fotit. priroda je krasna a umi carovat a ja se dovedu nad jejima krasama rozplyvat i nad fotkou.
problem je v tom, ze se nesnazim za kazdou cenu fotit neco "sloziteho" a "originalniho". typ fotek, co se mi nejvic libi, se o to taky nesnazi.
i presto ani takovy zaber neni jen "cvak". zpusob zaberu a rozumne nastaveni casu/clony neni taky od veci. obe vime, ze 10 lidi by to vyfotilo na 10 zpusobu, hure ci lepe. ;)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 31.8.2005 > Hm... to ja to mam naopak, to co samo vybizi k vyfoceni, radeji nefotim, spis me zajimaji ruzny blbosti, kterych si clovek hned tak nevsimne (vetsinou :-)
Chces rict, zes to fotila na manual a rucne nastavovala clonu nebo cas? Moc se mi tomu nechce verit, ale mozna se pletu :-)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 31.8.2005 >

jen bez toho nápisu


Body: 5
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 19.10.2005 >

Dobrý úhel.

Ta obloha vyvolává zvlláštní mohutnost.)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kladulinka (Občasný) - 2.11.2005 > teda je to až kýčovitý..ale pekný:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.asd (Občasný) - 6.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter