Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci český les - zombie ples z kolekce duševní průjmy
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 1.9.2005 (10:30:09)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 1.9.2005 > výborný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 1.9.2005 > výborný
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.9.2005 > ten podklad je docela mrazivej....něco jako ruchy v 3:15 Zemřeš...
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > Max Bubakoff> no dík, sou to prastarý EN - sestříhaný dvě písničky
<reagovat 
anae (Občasný) - 1.9.2005 > ty zvuky jsou z brusírny koncernu VW Wolfsburg?  popové jsou dobrý řízci (sledovala jsem v Řecku jejich divokej mejdan v jedný taverně)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > anae> prastarý EN
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 1.9.2005 > celková koncepce je jako již často výborná
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 1.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 1.9.2005 > super nápad až na některý ty zvuky - jsou děsný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > Dommi> ale nádherně děssný ;-))))
<reagovat 
čtenář Karel Letoun - 1.9.2005 > No to je hovadina.
<reagovat 
čtenář Karel Letoun - 1.9.2005 > Hovadina. Magor.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > čtenář> Těší mě. Luk.
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 1.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 1.9.2005 > morbidní, ale super!!!!
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 1.9.2005 > parádní...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 1.9.2005 > no to nevím, podívej, mě se prostě nelíbí toto spojení pozadí + zvuků + textu - všechno (i jednotlivě) na mě působí kýčovitě a nedotaženě... můj subjektivní pohled...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > Rawen> fajn todle beru - nelíbí - tohle je tvůj názor, tamto znělo jako fakt. A  proti tomu jsem se ohradil.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 1.9.2005 > všechno i s těma zvukama je příšerný!
Body: 1
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > Rawen> miluju mlaďochy konzervy - kámo, prober se: poesie není cintání citečků, je to obraz světa, a tenhle je prostě přesnej - nehezkej bolavej surovej, ale přesnej.
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 1.9.2005 > Luk Malér> nemyslím příšerný jako příšerný ale příšerný jako úděsný - debilní - takovéhle věci se musí dělat dobře - tohle je takové namatlané, efektní...
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 1.9.2005 > Luk Malér> zato tvé samoapoštolství mi už tak výborné nepřipadá, ale jistě mi tento subjektivní názor nevyčteš
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > Rawen> a kdo dělá TAKOVÉHLE věci dobře?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > cabiria> tohle neni jen o mně - pořád tady někdo řiká - tohle je ošklivý, to nemůžu, to bych se zbláznil - když se koukneš, co dělaj, jsou to hezký věci, co všax realitou nemaj mnoho společného
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 1.9.2005 > Jako parodie dobré. Člověk se zasměje.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > Minerva> slušně černej smysl pro humor ;-)))
<reagovat 
adilila (Občasný) - 1.9.2005 > hrozný zvuk nedotažený a fotka měla zůstat původním s
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.9.2005 > adilila> k tomu textu měla fotka zůstat v původním něčem? Ty ji znáš? Které nedotaženosti hudby konkrétně?
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 1.9.2005 > můj domácí pc na tohle nestačí, musím počkat na školní
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > MiKa> dyť to má jen 266 kilo...
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 1.9.2005 > Luk Malér> no, já mám doma takovej kolovrat (spíš nemám nainstalovanej potřebnej program) - ale to neva, zejtra kouknu ve škole
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > MiKa> eště řekni, že parní....
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 1.9.2005 > Luk Malér> ne, mám dole takovou šlapku a na tu imrvére furt musim šlapat, jak zpomalim, spadne net - to je fakt fuška a pak přídou takovýhle multiumělci a čék aby se strhal :))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 1.9.2005 > MiKa> napiš podrobnější data - chystám práci: "Podíl multiumělců na strhání kantorek"
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 1.9.2005 > Luk Malér> nestíhám, musím šlapat :)))))))))))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 2.9.2005 > Luk Malér> tak už se dívám...:) a jo, jen bych uvítala, kdyby se po skončení "sekvence" text na chvíli ustálil, aby člověk měl čas ho v klidu vnímat - ty zvuky i pozadí + grafická úprava mi sedí, jen mám trochu tik ze zmíněnýho skákání textu -- dopřála bych divákovi sam tajm na celkový strávení :)
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.9.2005 > MiKa> taky zjišťuju, že je to moc rychlý.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.9.2005 > MiKa> tak tak...nejlépe, kdyby ten text pak zůstal...ta smyčka je pekelná...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.9.2005 > Max Bubakoff> Když klikneš pravym tlačítkem na obrázek a zrušíš loop, text zůstane - pravda hudba nepokračuje - nojo dobrá dobrá - uspěchal jsem to - měl jsem se s tím víc srát......
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.9.2005 > srandovní, že jsem to čet v úplně jiném pořadí, když se to nehýbalo, než teď, když to tady naskakuje jak divý... jestli to je nedotažený, to nevím, ale nepřijde mi ani, jakési prvky pekelnosti tomu nescházej, a tak to maj mazlíčci rádi... takovej legrační horror...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.9.2005 > stanislav> no to mi řekni, jax to čet.... to mě fakt zajímá....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> nejdřív po řádkách, a pak odzadu dopředu, ale ne lecou a pak pravou část, jsem si z toho udělal ještě větší psycho, než to je... hihi
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> nejdřív po řádkách, a pak odzadu dopředu, ale ne levou a pak pravou část, jsem si z toho udělal ještě větší psycho, než to je... hihi
<reagovat 
delikt (Občasný) - 2.9.2005 >

Viz Mika, já sem čekala několikrát dokola, než sem si to zastavila ve správnej okamžik, a bylo to STRAŠNĚ pekelný (ty akustický vjemy! :))

Hmmmm, autor nemá zájem o hlubší kritiku???!!! Fm fm...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.9.2005 > delikt> Autor má zájem, autor se asi uklik, autor už ví, že to uspěchal - nojono - kdyby furt ňáký nekňákaly - že do konce prázdninn.....
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> to je pravda, že uspěchal - spěchá to moooooc rychle.. A do konce prázdnin si to sténě nestih, páč prázdnin konec byl esi se nemejlim 31.8. ve 24:00:00  
<reagovat 
delikt (Občasný) - 5.9.2005 >

Ňák sem vůůbec nepojala smysl toho černýho nahoře - esi to má jako bejt stín minulosti, tak tam sou už trocha zbytečný stíny mříží, ne e?

Chich, apoštole!


<reagovat 
delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Hmm, tak teď nevim, páč teď mi to do konce dojelo.. Ale předtim v práci urkitě ne e.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 5.9.2005 >

slušný školy začínali dnes - a 1.9. to byli dycky takový poloprázdniny....

jaký zastavila - se čeká, že se ví, že stačí zrušit loop  - když klikneš pravým tlačítkem myši na obr.


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 5.9.2005 > Luk Malér> 

FUUUUUUUUUUUUUUJ, básníku!!!!!!!

Slušný školy určitě nezačínali, ale začínaly!!! A prázdniny nikdá nebyli, ale vždycky byly!!!!!!! Blebleble!!

Jo, a zrušit loop dokážu taky, apoštole, jenže se ti to zastaví někde uprostřed a text se nevobjeví celej, víme?! proto mušíme čekat, až tam celej bude.. když si to třeba chceme celý přečíst... Třeba.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 (13) 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter