Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kde hledat duši?!
Autor: Lenki (Občasný) - publikováno 4.9.2005 (19:09:00)

Kde hledat duši?!

Vysoko - výš než Sněžka

Nízko - níž než Hřensko

Hluboko - hlouběji než dno Macochy

Daleko - dál než z Aše do Brna

Blízko - blíž než z Pardubic do Chrudimi

Jižně - jižněji než Vyšší Brod

Severně - severněji než Lobendava

 

Tak tam někde hledej duši

Možná…

…ji najdeš

A možná ne

Ale snaha se cení

 

27.8.2005



Poznámky k tomuto příspěvku
Harfička (Občasný) - 5.9.2005 > Zeměpis mě ve škole moc nebavil, ale takhle by se to dalo snést!
Body: 3
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 11.9.2005 > Harfička> Prestoze to tak muze vypadat, tady nejde o zemepis...
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 15.9.2005 >  Já duši nenašel - jen vím , že píšeš pravdu .
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 20.9.2005 > jiri-jirik> 
<reagovat 
Damianus (Občasný) - 15.9.2005 > Mňo, nic moc. Ten "zeměpis" by mohl být důvtipnější. Takhle to nemá moc do poezie.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 26.9.2005 > Damianus> jen tak btw. ja o tom netvrdim, ze to ma co delat s poezii...
<reagovat 
Zrzohlávka (Občasný) - 26.9.2005 > místa i mně blízká, k tomu mluva česká - čtyřka za výtvor hezká
Body: 4
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 26.9.2005 > Zrzohlávka> 
<reagovat 
Joe Black (Občasný) - 4.9.2005 > tak za snahu...
Body: 4
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 16.11.2005 > Joe Black> Čtyřka za snahu?Téda, tak to se vyplatí:)
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 11.9.2005 > Když již jsme u zeměpisu, nemohla by být např. v Callao ?
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 16.11.2005 > fanýs> A kde je Callao?
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 17.11.2005 > Lenki> V Peru. http://cs.wikipedia.org/wiki/Peru Chtěl jsem jen naznačit, že nechápu proč se při hledání omezujete na ČR.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 17.11.2005 > fanýs> A proč ne?Také se dá omezit na Evropu, svět, vesmír a bůhví co ještě, ale pořád je to stejně málo jako ČR...Spíš proto, aby to bylo lépe představitelnější...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 17.11.2005 > Lenki> Připomíná mi to toho muže, který pod lampou hledá ztracené klíče a když se ho kolemjdoucí zeptá, kde přesně je ztratil, praví: "Ve vedlejší ulici, ale tam lampy nesvítí." Něco podobného je Vaše hledání v ČR či ve vesmíru. Ještě zkuste čtvrtý rozměr nebo sebe.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 18.11.2005 > fanýs> No, já bych v tom stejně nějakou odlišnost viděla:Ten muž ví, kde ty klíče jsou, přesto hledá jinde, já nevím, kde je duše, proto zkouším hledat...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 18.11.2005 > Lenki> Chtěl jsem jen naznačit, že podle mne není hledání duše podle zěměpisu to pravé. Možná, že to co hledáte nosíte s sebou, jen se tam obtížně hledá (nesvítí tam pouliční osvětlení).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter