Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Nalezena v jedné knize z kolekce Fotky
Autor: Lhostej (Občasný) - publikováno 11.9.2005 (15:20:50)
následující v kolekci>
Půjčila jsem si jakousi knihu v olomoucké knihovně a v ní nalezla tohle... dávám to sem přesně tak, jak vypadá. Bez úprav...


Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 11.9.2005 > Zajímavé
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.9.2005 > takovýhle věci sem nepatřej, tady se publikujou vlastní díla, co jsem kde našel je uplně mimo tuto rubriku...
<reagovat 
 Lhostej (Občasný) - 11.9.2005 > Lucie> Dala jsem to sem, protože mi to přišlo zajímavé a jasně jsem napsala, že to není moje. Nikomu to nekradu, jen to ukazuju a pokud to někoho zaujme, je to fajn. Dávat pryč to nebudu. Kouknout se snad může každej. P.S. Aha, tak přeřazeno do Zpovědí, pocitů...? OK. Odporovat nebudu.
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 11.9.2005 > jde to.Ještě, že to není tvoje:)
<reagovat 
 Lhostej (Občasný) - 11.9.2005 > ireversible> mně se to líbí, je to takový dost zvláštní...
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 11.9.2005 > lhostej> Pro tebe určitě.Mě to moc neoslovuje:(
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.9.2005 > jenom sem ti chtěla naznačit, že tohle neni rubrika pro ukazování, možná sem teď moc tvrdá, ale musim bejt, aby se tu původní tvorba autorů nezahltila takovymhle "odpadem"...
<reagovat 
čtenář mishka - 18.9.2006 > tohle se mi líbí! a víš co to je? na originálu to jistě dle znát lépe... když "zalomím" hlavu doleva v úhli o 90%, vypadá to jako kazové foto detailu madagaskarské palmy. mám ji na okně a občas ji fotím a vypadá to podobně. ;)




<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 0 1 (2) 3 4 5 6 7 9 10 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter