Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci M-MIX z kolekce Blouma Lhostej
Autor: Lhostej (Stálý) - publikováno 12.9.2005 (22:25:39)
následující v kolekci>
M-MIX

Výrazně nepružná
metoda
s výkyvy
panely
negativní

Snědli víc chleba
zubních kartáčků
podřadné zboží
třeba v sekáču

Za třetí
vějíř cen
sraz a uteč

Podbízet
dva tři šest
rovná se
čtyři sedum osum
když si vezmete dělo

Mínus jedna celá dvě
oceňování řady
ochutnávky

Sádlo a auto
vysoká kvalita
smetánková cena

Možnost stanovit
méně za vysoké
nulová

No a jaké jsou
v úzkém pojetí
snaha o
meotar

A tak dál
a tak dál...



Poznámky k tomuto příspěvku
Lhostej (Stálý) - 11.9.2005 > Sepsáno na jedné z posledních přednášek marketingu (květen?), je to mix toho, co řekl pan ing. Baránek. Nic víc...
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 12.9.2005 > ten marketing jsem poznal, taky jsem to absolvoval, leč tato vylomenina postrádá smyslu i kouzla
Body: 1
<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 12.9.2005 > Rawen> ále? no když myslíš... díky za 1.
<reagovat 
fff (Občasný) - 12.9.2005 > mno. blbost.
<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 12.9.2005 > zkrveživ> přesně
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 12.9.2005 > Bohužel, nějak to se mnou nic nedělá, asi málo chodím na přednášky z marketingu. :-)
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 12.9.2005 > Tak stimhle chlapem bych se do řeči nedal.Bych se ho zeptal jak je venku a on by mi na to řekl 0,2= prolévání rosy...:)
<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 12.9.2005 > ireversible> přesně :o)
<reagovat 
kidal (Občasný) - 12.9.2005 > ale se to tu provjjetrralo!
Body: 5
<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 12.9.2005 > kidal> ó, kidal mi rozumět... já rádo!!!
<reagovat 
kidal (Občasný) - 12.9.2005 > víš já píšu blbě čárky a spoustě teoriííí o tom jak báseň má vypadat a co je klišé a co ne asi nerozumím celkem mě ale občas baví že nad upřímnou pitomostí a pošťochnutím je nej..fundovanější diskuse je tu spousta dost dobrých autorů  třeba zkrveživ  ale taky nadřazenost a někdy až směšné pokusy diskutovat nad nesmrtelností brouka   ale baví mne to se tu objevovat a procházet se :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.9.2005 > mi se líbilo tohle:

"Snědli víc chleba
zubních kartáčků
podřadné zboží
třeba v sekáču"
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.9.2005 > jo, eště bobky :o)
Body: 3
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 14.9.2005 > Jo a jasně - spíš jsem měla napsat: "pro všechny odpůrce výuky marketingu" nebo tak něco.
to je přesnější. tak jsem to totiž myslela.
pokud si ale pamatuju dobře, tak ještě mnohem ukrutnější pro mě byla ekonomie.
ta mě totiž vážně dohnala až na pokraj...

- proti ní: marketing docela pohodička.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 14.9.2005 >

gól je, že marketing funguje téměř všude - i tady - samolitr m mix je jinej - to má meotar- to eště někdo používá?????? A to má parní nebo na ruční pohon?

 

jo některý věty uměj bejt sami o sobě osudový - ale nevim, jestli se ti to povedlo u všech.

 

eště jednou díka za EN - užívárna - jen mi ňák nechoděj ty videa. Prověřim jinaque a jinde.


<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 14.9.2005 > Luk Malér> náhodou meotar je fakt hojně používanej snad na všech typech škol (chudá Univerzita Palackého, pak základka kam jsem chodila - no tam už možná ne, pak gympl - tam si pak pokrokovej bižulář vydupal něco víc modern)... to je dobrá věc, čéče :o)

já vím, není to celý nabušený... (možná jsem to měla narvat do dvou-tří slok a bylo by...)

K EN - třeba je to kodekem, já nevím? Zkus určitě jinde, kdyžtak ti je předám až budeš v Olomouci, pokud by se ukázalo, že nastala chyba při výpalu...
Byla by to škoda - právě vídea E.N. jsou nejvíc lahoda!

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.9.2005 > lhostej> 

nojo komerční sféra - jedině daťák a noťas - paxy to pučuju na čtení páč se s tim daj dělat zajímavý záležitůstky....

Ale co já vim - tak u mláďat ve školách už daťák s noťasem maj taky.

 

jasně zkusim, kdybych byl v Olmiku - stačilo by to jen stáhnout do kompu...


<reagovat 
protěž (Občasný) - 29.10.2005 > Má pěkné momenty, ale celkově mi přijde trochu těžkopádná
<reagovat 
Barča (Občasný) - 13.12.2005 > Tak tahle se mi docela líbí ...
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 1 3 6 9 10 11 12 13 17 (20) 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter