Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Jak je to?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 11.7.2001 (10:26:10), v časopise 11.7.2001


romann (Občasný) - 13.7.2001 > nekoukas se z roviny, ale z hory Hyperreality. Kuab - jak muzeš vědět co je v nirváně? Tys ji zažil? Mí kamarádi ano. Víš co je to koncentrovaná Dokonalost za Dokonalostí? Je to svět jako ten náš, ale o hodně dokonalejší. Vše ve Všem. Tuto diskusi jsem rozvířil článkem, který na základě zkušeností několika lidí i na spirále působících zpochybnil 2500 let staré dogma o statické mystické meditaci i dalších dogmatech, jež se v knihách dodnes opakují. Reakce byla spíš na jiné věci, to je divné, copak se dr.Tomáše nikdo nezastanete? Není přece tak snadné se zbavit mýtů! Ale abych mu nekřivdil, něco na tom je, o tom jsem hovořil včera s božskými silami: 1/Terapií nevyřešené přítomnosti se dostanu zase do vyšší dimenze? Nejen Tam, ale i něco mnohem důležitějšího, do Bytí samého. To je bez činnosti? Téměř by se to tak mohlo říci, ale ona Tam nějaká je. Jaký je tedy rozdíl? Kvalitativně je Jiná, nepopsatelná. Odpovídá to klasickému popisu statické nirvány? Zcela ne, to jsou jen slova. Popisují tedy skutečný stav, nebo iluzi? Něco takového skutečně je, ale je to mimo jakýkoliv popis. Znamená to, že ve vysoké božské dimenzi jsou možné i jiné stavy vnímání? Tam je vše spojeno, Vším se prochází postupně i současně, toho ses tak bál v meditaci. Je to tedy jedna z tváří Boha? Ano a ty o ní nic nevíš. 2/Pouze jsme teď přijali Hru života, kde žijeme lineární čas, ale naše podstata je Jinde, v Absolutnu, mimo cokoliv známé.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter