Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kost
Autor: fanýs (Občasný) - publikováno 23.9.2005 (09:14:13)

www.HINT.cz



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 23.9.2005 >

pro Kost mám slabost ... okolí je pěkně tajemný! Český ráj, Sobotka  -  téměř má domovina, dík

jako kresbu ... no, učíme se, učíme ... celý život

 


<reagovat 
buryzon (Občasný) - 23.9.2005 > já ani tohle nesvedu.
Body: 5
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 23.9.2005 > Sou plodnej , to se mi na nich líbí - zabezpečujou tady život .
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 23.9.2005 > Moc hezký
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 23.9.2005 > To je dost, že i Kost! Skoro jako vod Máchy.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 23.9.2005 > Raimund> Moc se netěšte. Nebude dlouho trvat a umělci (surma a spol.) mne vyloučí z publikování na totemu.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.9.2005 > fanýs> 

Mne jenom zarazilo, že ho úroveň Totemu tak vzala.Ale výlev chápu, také nebývám kolikrát úplně v pohodě.

Jinak, jak jsem už psal, netlačte na tužku ! ( to máte za to).


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 24.9.2005 > Raimund> 

Když to tu bude přístupné každému, tak se musíme smířit s tím, že se nám spousta příspěvků nemusí líbit. Když z toho udělá galerii pro vybrané, tak se zase moc lidí nepodívá. Ti co se přišli podívat na kýč se mohou omylem podívat i na jeho díla a ovšem i naopak. Když totem prohlásí, že sem kýčaři nesmí, mě to nezabije. Mám vlastní galerii pro vybrané (mnou) www.pinakoteka.cz a existuje několik konkurenčních serverů. Mě vadil styl jeho prvního komentáře. Když se mu celkově nelíbím nemusí na mne koukat, když má připomínky jednotlivé, chci je slyšet a ne jen je to mizerné, to mi nic nedá.

Netlačím na tužku, je to perokresba a tužkou je jen stínování.


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 24.9.2005 > Raimund> Jsem sice mazal a kýčař, ale během 24 hodin se podívalo více jak sto lidí a přitom z náhledu je jasně vidět o co jde.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.9.2005 > fanýs> Prostě jak říkal TGM . netlačit na tužku a médium si naředit( alespoň 1 : 1).
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 24.9.2005 > Raimund> Já také mám rád highkey obrázky třeba Barborka (ty dělám jen tužkou), ale pro tisk do miniatury (obrázek má výslednou velikost 5,5x5,5 cm) musím přitvrdit. Doufám, že jste si nemyslel, že to kreslím pro totem.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.9.2005 > fanýs> No jo, tak to jsem úplně vedle.Navíc jsem si myslel, že to kreslíte hlavně pro sebe
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 24.9.2005 > Raimund> No jistě a tu miniaturu si sám pro sebe také vydám. Původně jsem si to kreslil na pohledy. Jednou jsem potřeboval knihařce ukázat jak dopadne kresba při zmenšení do miniatury a výtvarník kresby ještě nedodal, tak jsem použil svoje. Jí se to tak líbilo, že jsme se dohodli na vydání miniatury o hradech.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.9.2005 > fanýs> No a ještě k tomu Máchovi, opravdu jsem si vzpoměl na jeho kresby hradů - je to podobný styl.
Body: 5
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 24.9.2005 > Raimund> No a Vy napodobíte jeho styl psaní a "najdeme" jeho ztracený deník.  Že Mácha kreslil jsem nevěděl.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.9.2005 > fanýs> Např.:  D.Menclová, České hrady, Odeon, Praha 1976
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 24.9.2005 > Raimund> Nemusíte mi to dokazovat, já Vám věřím. Jestli tu knihu máte, tak mi pošlete ukázku mailem, ať mám od koho opisovat.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 24.9.2005 > fanýs> Jsou to dva díly asi po 500 stranách, moc pěkný , doporučuji na dlouhé zimní večery.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 24.9.2005 > Raimund> Myslel jsem jeden obrázek.  Jinak se po tom podívám, jestli to někde uvidím.  Dík za tip. V současné době sháním blasony k erbům, tam by něco mohlo být.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 26.9.2005 > Věžičky možná jsou tošku křivé, ale jinak se mi to líbí;) Hlavně, že vám to dělá radost, tak si malujte a rejděte po Totemu aspoň nebudete zlobit:))) Vždyť kdo si hraje....
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.9.2005 > Lamarski> Jo kdybych tak měl čas rejdit po totemu a jinde. Asi to vzniklo z toho, že mám na jednom z počítačů trvale zapnutý internet a totem shazuji jen dolu na lištu, takže jsem jakoby přítomen. Já zlobím rád, nechcete se přidat ? Věžičky asi jsou křivé, moc bych se divil kdybych zvládl rovnou čáru.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.9.2005 > fanýs> :):) Copak jste ještě nepoznal jaká jsem zlobivá holka;) S tím shazováním na lištu to znám, takhle u mě běží totem v práci a já dělám v jiných programech:)Za co by mě jinak zaměstnavatel platil ne?!:))
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.9.2005 > Lamarski> Proto Vás taky zvu. Hodnou bych nezval. S tím zaměstnavatelem to máte prima. To já jsem pod neustálým dozorem zaměstnavatele. Firma mi totiž patří.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.9.2005 > fanýs> Sám sobě pánem, to je tedy maso:) Já bych zkrachovala. Můj uctivý obdiv pane (zvlášť v dnešní podivné zákonotvorné době). Můj šéfik je hodný a když jsem v práci 10-11 hodin denně, tak mu to prostě nevadí (on taky mastí solitéra:)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.9.2005 > Lamarski> 

Ten šéf, ale není majitel, že.


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.9.2005 > fanýs> Jak se to vezme;) ono se to dá těžko vysvětlit, má ale hmotnou odpovědnost
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.9.2005 > Lamarski> O to nejde. Majitel maká nehledě na hodiny, ale když zrovna nemá co dělat, tak se sebere a jde na golf nebo jinam. Hry na PC jsou jen pro děti a nudíci se úředníky.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.9.2005 > fanýs> :))) Golf? tak až budu šéfkou své firmy, tak si na green taky vyšlápnu. Můj šéfik je fakt ouřada, ale rodina ho skoro nevidí - to je ovšem jeho problém...;)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.9.2005 > Lamarski> Golfové hřiště mám přes ulici od kanceláře, ale ještě jsem ho nehrál. Já dávám přednost koulím (petangue), u toho se dá pít víno.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.9.2005 > fanýs> Jéé petanque chci koupit manželovým rodičům k Vánocům a konečně budu vědět, jak se ta koulená hraje.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.9.2005 > Lamarski> To je hra, kterou ve Francii a v Itálii  dědci hrají v každém parku, popíjejí víno, a děsně se u toho hádají čí koule je blíž.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.9.2005 > Lamarski> 

Podívejte se sem:

http://petanque.cstv.cz/


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 27.9.2005 > fanýs> Díky za info, kouknu se:)))
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 2.10.2005 >

Moc hezké.

Jinak co se týče některých lidí.Je jedno kdo a jak šmejdí na totemu.

To ještě nemusí znamenat, že nemá nic pořádnýho na práci:)

Nechápu některé výlevy.

Inteligence bere ústup před agresí:)

 


Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2005 > ireversible> on publikoval 100vky věcí a kde jsou, hned to maže tak proč to sem dává....?
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 2.10.2005 > čtenář> 

Něco na tom bude.


<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 2.10.2005 > čtenář> Ale právo na to má.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 3.10.2005 > ireversible> Každou sérii zastupuje nejméně jeden obrázek a na další se dostanete kliknutím. Např. hrady mám i s povídáním.
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 3.10.2005 > fanýs> No vidiš to.To jsem vůbec nevěděl, takže mé malé pochyby jsou pryč zcela:)
<reagovat 
surma (Občasný) - 23.9.2005 > v mateřské školkce by to udělali lépe a osobitěji
Body: 1
<reagovat 
 Lhostej (Stálý) - 23.9.2005 > pavel surma> "určitě"

Body: 4
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 23.9.2005 > pavel surma> jo - jenže tohle platí i pro Dámu s hranostajem ;-)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 23.9.2005 > pavel surma> Musí to být deprimující pocit, když takový mazal, který nedosahuje úrovně mateřské školky, vystavuje svoje ušmudlané kresbičky vedle Vašich jistě hodnotných děl. Co se dá dělat, takový je život, přece si to nedám do své pinakoteky, tam si díla vybírám.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 23.9.2005 > fanýs> dívej se tady nejde o to jak je kdo dobrý! tady jde jen o vlastní soudnost a když by byl každy trochu soudný! tak by totem mohl mět lepší úroven, ale to nééé! každý se snaží něco publikovat protože nemá nic jiného na práci! než každý den tady šmejdit jako ty, nebo se v práci nudí ! tak musí něco publikovat za každou cenu... kdo se v tom má hrabat, má to tím menší úroven a na tom se podílíme všichni!!! na urovni totemu!!!, tak proč jsem srát takový a jiný sračky... dovedu pochopit nějaký experiment nebo prostě blbost... ale tohle ne!!! tobě jde jen o to jak zabít čas blbým žvástem a kritikou na kterou nemáš! nebo sem prostě něco zakaždou cenu vrazit, ještě že nechodím na pokec to bych musel už úplně zvracet! ti kdo jsou tu denně nebo pořád.... jako ty, nemohou nic rozumnýho vyplivnout, protože na nic rozumnýho nemaj čas... nevěnují ten čas tvorbě protože jen šmejdí na totemu.... doufám že jsi něco z toho pochopil a že tě to posune dál, když ne tak je mi líto... toto patří všem co se podle tohoto mustru popsaného na hoře drží!!! zamyslete se... jestli se musí každá sračka publikovat, asi jo v takovém světě sraček žijeme tak proč stím nezasírat i totem?!?
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 23.9.2005 > pavel surma> 

Nezbude Vám umělcům než ustanovit komis, která určí kdo je umělec a smí publikovat a kdo publikovat nesmí. Protože jsem něco podobného již zažil, ani by mne to nepřekvapilo. Dokud to neuděláte, budete muset Vy umělci přežít, že někdo čmárá jen tak pro radost a občas to i publikuje.

Nevzpomínám si jestli jsem kritizoval Vaše díla, ale pokud se domníváte, že nejsem hoden tak činit, rád se jim obloukem vyhnu.

Vaše narážky na nějaký pokec jsem nepochopil, protože nevím co tím slovem myslíte.


<reagovat 
 surma (Občasný) - 24.9.2005 > fanýs> divej se ja jsem ti napsal kritiku: "v mateřské školkce by to udělali lépe a osobitěji" protože dole stojí:"Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku" a ty na to: Musí to být deprimující pocit, když takový mazal, který nedosahuje úrovně mateřské školky, vystavuje svoje ušmudlané kresbičky vedle Vašich jistě hodnotných děl. ....tedy žádné zamyšlení o tom co děláš a jakou to má uroven!... ty se budeš pouštět do mě! o co ti jde! bud jsi uplný blbec, nebo vychcánek... zamyslet se nad sebou a na tom co publikuji jsem psal!!! a ty přijdeš z komisí! když to je špatný tak to aspon vezmu takovej by jsi měl být frajer! když tu šmejdíš od rána do večera... nezapomen napsat neco chytrýho jakej jsi zase chudák....

<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 15.10.2005 > pavel surma> U vaší debaty jsem se celkem zasmál a musím říct, že máš asi pravdu.
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 15.10.2005 > pavel surma> ze 76,8% máš určitě pravdu .
<reagovat 
 surma (Občasný) - 15.10.2005 > rybiz> dík za podporu, taky mě to pobavilo... hlavně když se do mě ještě opřel Fanýsuv zastánce, tak jsem byl mrtvej...
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 15.10.2005 > Dobře se bavím, jak je snadné některé lidi vytočit tak, že zapomenou na slušné chování a začnou používat sprostá slova, protože jsou v koncích s argumenty.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter