Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
toto není vůbec pro vás..
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 19.9.2005 (21:33:21)

 

někdy bývám věřící

done simone

v kabinetech gymnasijních profesorek nudných zkamenělin

když mě veze taxikář Smotlacha

míšních pisoárech neeventuálních milenců nenápadných polibků

ajax dal gól po psí křivce a zajíci tleskali neschopnosti brankáře

a dlaždič se mě ptal, jaké mám drápy spárů

dám si od tebe ještě ochtlík

nebuď hysterickej

zítra koupím krabici

zítra koupím kraba

zítra se vykoupám

křičel hus

plný kachen kapes

 

ale to je drahé

nenápadně s rukou úst mi řekla paní u kasy

zřejmě jsem nebyl oholen

a každou vteřinu mi nevypadávaly kapesní karty po tunách

artistů

už ani dost mého kotoulu není

odbahnění

 

viděl jsem spoustu obrazů

zřejmě

vytloukli cihly

a donutili je se stydět

nebo proč

monet kouknutí stojí jen stovku?

 

kdyby byl monet za stovku..

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Barča (Občasný) - 20.9.2005 > ... zřejmě vytloukli cihly .... --- fajn nápad, i jiné nápady ... Tohle není moc veselé, ale též zajímavé ......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 20.9.2005 >

A ejhle, to kam jdu a co dělám není slepé ani nesmyslné, jak by se v našem častém názoru na intuici zdálo. Spíše mne to vede k docela jiným pohledům na celistvost toho, co se děje v kontextech činností a věcí. Rozum je pak nutná záloha a možnost prověření z jiného úhlu. Překračuje to pouhou krátkozrakou účelovost (např. v chování za chůze přírodou).

Umění - jen rozumově dobrou báseň ani obraz nevytvoříš. Jen něco seřadíš, ale nic dalšího hlubšího k prožití tím u lidí nezpůsobíš. Musíš do toho vložit "srdce" (obrazně řečeno), nebo ne?


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.9.2005 > potrubí naruby> u lidí?
hlubšího?
já?
nemyslím..
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 20.9.2005 > born to be child> To byl jen humorný cintát.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.9.2005 > potrubí naruby> kde?
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 20.9.2005 > born to be child> Všude.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.9.2005 > potrubí naruby> říká se všady!
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 20.9.2005 > born to be child> Jak kde a jak komu.

Ale co si tímhle věčným naříkáním pomůžem? Někdo tu ve státě hold rozhoduje, v televizi rovněž. Dokud si jeden každý neudělá v sobě jasný závěr i nad sebou a svými nepěknými tvářemi, tak se nepohneme a komunisti se nám budou smát do obličeje doma i v evropském parlamentu.

Že je ODS, KDU-ČSL či Socani lepší? Ale proboha! Jo, vždyť mluvíme o lidech a ne o marťanech. Copak víme, co všechno pan X z ODS či jiné partaje spáchal? Kolektivní vinu? Nu prosím, já se práva na kolektivní trest vzdávám. A proč? Protože ty, které bych měl soudit neznám a proto, že nevěřím na čistý řez "zločinců" a "beránků".  


<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 20.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 25.9.2005 > Kdyby byl Monet za stovku, pes by po něm neštěk. Ale ten krabicák je fakt dost hnusnej... :-)) se nediv, že pak ztrácíš sklíčka, woe... :-)
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.9.2005 > Smetiprach> můj pes má vkus..ten by určitě štěkal..i když abych pravdu řekl, např. z toyen vodvařenej moc není 8¨-)))
jsem znalec krabicových vín! a don simon je jeden z těch lepších! ač je v této básni hovořeno o lahvové variantě 8¨-)))
sklíčka..och..bojím se, bojím..že je zase ztratím..mám jít rovnou bez brýlí, nebo si pořídit brýle picí? 8¨-)))
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 25.9.2005 > born to be child> Krabopicová já nerad, ty si pořiť picí, nebo tápej (brácha ti možná pučí slepeckýho vlka)... :-)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.9.2005 > Smetiprach> picí brejle jsou nakonec zbabělost 8¨-))
nepučí
nebere si telefén
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 25.9.2005 > born to be child> tak ti opatříme nějakou vošklivou slepeckou slečnu (třeba sk8 má dorazit)... :-))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.9.2005 > Smetiprach> kdepák..mám svou.. 8¨-)))
krásnou..viditelnou..
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 25.9.2005 > born to be child> Fakt? tak sem s ní, teda tam s ní, taky potřebuju
(s)vést... :-)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.9.2005 > Smetiprach> dej se na bouřku a oslov hromosvod.. 8¨-))
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 25.9.2005 > born to be child> škrťo jeden sobecká... :-)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.9.2005 > Smetiprach> jsou dny, kdy nechám vymřít třebas celé lidstvo..8¨-)))
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 25.9.2005 > born to be child> Chcípni, hade... :-))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.9.2005 > Smetiprach> to mi řekl naposled kdysi nějaký Adam.. 8¨-)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.9.2005 > don simon je krabicák, že?? ;o))

tak nevim, kdo z vás mele víc - esli ty, nebo ptorubí :o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.9.2005 > Kelly> jsem si myslel, že to jsi ty! 8¨-))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.9.2005 > born to be child> já že jsem don simon?? ;o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.9.2005 > Kelly> don simon i lahvovej! sedmička za slušnej peníz! 8¨-)))
neee..já myslel, že to potrubí jsi ty 8¨-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.9.2005 > born to be child> já si tě nevím proč porád představuju, jak se klátíš u nás v Delvitě mezi regálama - ale to by ses tam musel asi teleportovat, no ;o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.9.2005 > Kelly> máte tam také teleportské? 8¨-))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.10.2006 > Kelly> "já si tě nevím proč porád představuju, jak se klátíš u nás v Delvitě mezi regálama" :o))))))))))))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.9.2005 > born to be child> (((o: jo! a té--leporela!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.10.2006 > Kelly> klátil jsem tři dívky v delvitě! 8¨-))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.10.2006 > born to be child> ...a poklatní jako bonus!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter