Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Odpověď z kolekce otázky a odpovědi
Autor: R.Samildanach (Občasný) - publikováno 17.7.2001 (17:55:36)
5 45 ýáá, ááíé,l. 4638686

Poznámky k tomuto příspěvku
Mišpule (Občasný) - 17.7.2001 > Opravdu poetické vyznání, autor nezapře svůj romantický pohled na tzv. něžné pohlaví....:)

Těším se, že vzhledem k této své výjimečné schopnosti zde budou následovat i další romantické momentky...:)))
Líbí...:)

Body: 5
<reagovat 
čtenář Eva - 17.7.2001 > To je nadherny, uplne se mi z toho zastavilo srdicko.....Jak ty to delas. Uuuuuuuzasnyyy...)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Eva - 17.7.2001 > ..konečně jsem tě našla, já vím, že tohle vysí v té galerii z druhé strany toho žraloka, ale i tak je to příliš jednoduché. Jsi asi romantik, ale asi jsi v zápalu zapoměl vymyslet nějaké neotřelé rýmy. Jen abych z toho nechytila TIK....
<reagovat 
Allpacinka () - 17.7.2001 > Nevsimej si (asi radoby Evy)... Pouha zavist.. Libi se mi, cos stvoril... sic odbornice nejsem... Bludicka bude jiste potesena ... All
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 17.7.2001 > Tak tohle byla asi poslední kapka.... Doufám, že teď budeš spokojenej...Ať jsi kdokoli :c( Podle slohu předpokládám Farářskej! :c((((
<reagovat 
temnota (Občasný) - 17.7.2001 > Není to špatné, ale přesto se mi to nelíbí... jednou částí jsem romantik a tohle je celkem milé, jen to není kouzelné... "co krásnějšího je komety," bych změnila na "co krásnější je komety"
Body: 3
<reagovat 
Madman (Občasný) - 17.7.2001 > Nazdar Samile... já jsem ten kdokoliv... chtěl jsem být částečně vtipný, když tě budu kritizovat. Ale uvědom si jedno... farářskej nemá důvod schovávat se nějakou Evu... nebo někoho jiného. Opravdu se mi ta básnička nelíbí. Obraty, které jenovala Temnota jsou jedním z důvodů.

Háv vlasů
plavých, žhnoucích
do běla.

Tahle část je vlastně to jediné, co se mi na té básničce líbí.

Pokud tě to štve, tak si asi umělec :-))), protože jak jsem nedávno četl, opravdový umělec nepotřebuje kritika, ale pochválit. :-))
Příště jí to pošli poštou ....
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 17.7.2001 > Díky za naprosto geniální odhalení, bezpochyby znáš můj sloh natolik dobře, že podle tohohle dokážeš odhadnout prakticky cokoli... "vysí" bych nenapsal ani v posledním stadiu deliria tremens, nemluvě o krkolomnejch formulacích typu "jsi asi/asi jsi". Tak nic, no...
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 18.7.2001 > Nazdar Samile, když už tu bylo geniální odhalení, ještě jedno odhalení po ránu.:)))
Madmenovi stačilo býti Evou jen jednou, tou první byla Mišpule.:)
Myslím, že víš proč, že jo? :))
<reagovat 
Ženatej (Občasný) - 18.7.2001 > To se tě opravdu takhle zeptala? (Zrcadlo, řekni mi, kdo je na světě nejkrásnější). Pokud ano, chápu tvý znechucení a rýmy jako:
Bys mi ty x komety
svit x úsvit (téměř absolutní rým)
a kde je úsměv, když je v koucích?
Ještě že přiznáváš že to není tvoje vnitřní přesvědčení, ale jen vnější poznání.

No, dal bych za 4. Ale to se tady asi nesmí...
<reagovat 
Cid (Občasný) - 18.7.2001 > No seknul jsi se opravdu dobře. Farářskej je skvělej chlap o rovnej člověk. Neříkám, že je bez vady, ale tato vlastost se nehodí k lidem. Ke všemu jsem nepochopil, proč tak vyvádíš? Mě jedna kamarádka řekla, že všechny poklony v básních jsou jedno a to samé. A líbila se jí pouze ta pro ni. No ženská. Ale děláš z komára velblouda.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter