Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První i poslední
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 29.9.2005 (18:25:24)

PRVNÍ I POSLEDNÍ

 

 

     Její jméno bylo pošlapáno a zneuctěno.

     Vláčeno stoletími. Původně z rodu královského,

     posléze jako poslední ze všech.

     Přibyli ji na kříž,

     na ní ukazovali hříchy žen.

 

     Byla první i poslední,

     světice i děvka,

     oslavovaná i zatracovaná.

     Ve skutečnosti čistá,

     její jméno bylo Magdaléna.



Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 29.9.2005 > Má krásná věštkyně , vítám Tě ve své noře .  
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.9.2005 > jiri-jirik> :-))) Myslíš? No byl to takový pokus a nápad. :-)))
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 29.9.2005 > Má odpověď vyjde zítra .
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.9.2005 > jiri-jirik> Tak to se budu těšit. :-)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.9.2005 >

ach jo, tolik moudra snad má hlava ani neunese :((

 

inu, text klidně může vypadat i takhle, obávám se ovšem, že nějaké estetické větší ambice nenaplní...


Body: 2
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.9.2005 > drfaust> Větší ambice jsem ani neměla. Napsala jsem to na počest Máří Magdalény. :-)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.9.2005 > p74> V první osobě to těžko mohlo být, když jsem psala o někom jiném a ne o sobě. :-)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.9.2005 > p74> Aha. Díky. Do pocitů druhým se vcítit umím. Ale o to nešlo. A ani jsem se nepokoušela o báseň nebo tak něco. Napsala jsem to na počest Máří Magdalény. :-))) Nic víc, nic míň. :-)))
/Také jsem to do rubriky poezie nedávala./
<reagovat 
Život (Občasný) - 30.9.2005 > Jestli to byl jen takový pokus a okamžitý nápad, tak fajn. :)  Myslím, že kdyby sis to přečetla nahlas a zaposlouchala se jak to zní, tak by Tě mohlo napadnout pár drobých úprav, které by tomu mohly dost pomoct. Ale myšlenka dobrá. :)
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 1.10.2005 > Život> Díky. :-))) Klidně mě nějaké svoje náměty k tomu napiš. :-)))
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 30.9.2005 >
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 1.10.2005 > fanýs> Díky. :-)))
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 18.10.2005 >

Je tam pár nedostatků.

Ambice jsou opravdu slabší o něco málo, ale o to ti nešlo.

N2co bych překopal.

Na ní ukazovali hříchy žen

Ukazovali na ní hříchy žen.

Vyzní to trošku jinak a takovéhle detaily dost ovlivní celek.

JInak si myslím, že kdyby jsi v tom pokračovala, tak by ses mohla někam dopracovat:)

 


Body: 3
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 18.10.2005 > ireversible> No díky. Ale nedopadla jsem s tím nejlépe. A to jsem ani jako báseň nemyslela. hihi Zůstávám raději u prózy. :-)))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 18.10.2005 > sibyla> Zůstaň kde chceš:)
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 19.10.2005 > :-)))
<reagovat 
Kyra (Občasný) - 13.3.2006 > nedostatky by se tam našly. vzhledem k tomu že to bylo vzkutku hezké ti dávám tyto body ale jeelikož by tio mohlo být maličko delší, ocenila bych to. Jde sice vyjádřit své mylšlenky v málo řádcich ale podle mě ne uplně. tak jak jsi si to vytvořila ve své mysli, dospělo k dokonalosti tam, ale né na papíře. Myšlenka se mi ovšem moc líbila.
Body: 3
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.3.2006 > Kyra> Díky. Já sama vím, že tohle se mě zrovna úplně nepovedlo. Sice jsem chtěla něco vyjádřit, tedy spíše napsat něco na počest Máří Magdalény, ale myslím, že tak úplně se mně to zrovna nepovedlo.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 15.10.2008 > Marii z magdaly jsem pozvala,aby letěla se mnou na mouplanetu Laskasi...budu ji pozdravovat od tě.Ach ty naše hříchy,co proti nim je rozum mužských v pobříšku a to jsem slušná a básnická.
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 16.10.2008 > zochrova> Jé, tos mě potěšila. Zrovna tohle je moje taková prvotina ... a nečekala bych, že se Ti bude líbit. Jo jo...muži...:-) Já bych s Tebou klidně letěla taky..:-)
<reagovat 
tajemství (Občasný) - 8.10.2011 > Máří Magdaléna - uctívaná a zatracena. Moc pěkný a pravdivý ;)
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.10.2011 > tajemství> No jak jsem tu už psala, tohle je jedna z mojích prvotin, dneska bych asi napsala už jinak, ale jsem ráda, že se líbí. :-)
<reagovat 
 tajemství (Občasný) - 10.10.2011 > sibyla> Mě se to líbí, tak jak to je, já bych to neměnil ;)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.10.2011 > tajemství> To jo, já nikdy svoje práce už neměním...prostě napíšu a je to...:-)
<reagovat 
tajemství (Občasný) - 11.10.2011 > To já je napíšu a po čase se k nim vrátím a sem tam nějakou úpravu udělám, ale jak už to jednou vydám, tak už neměním ;)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.10.2011 > tajemství> Já třeba doupravím pravopis a tak, ale pokud něco mám napsané, tak to nepředělávám. :-)
<reagovat 
 tajemství (Občasný) - 11.10.2011 > sibyla> Jo pravopis, to je trefný, to taky dělám ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter