Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kondenzace
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 3.10.2005 (11:43:25)


Poznámky k tomuto příspěvku
reny (Občasný) - 3.10.2005 > ako vojenske maskace:-)))
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.10.2005 > no mně se tahle témata líbí
Body: 5
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 3.10.2005 > jj, je to hezký, ale přijde mi to spíš jako grafika, než jako fotografie... navíc, těžko říct, kdo je vlastně autorem... :-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.10.2005 > tak podle všeho asi rosný bod! :)
<reagovat 
čtenář TRUBICE - 3.10.2005 > PĚKNY LES
<reagovat 
hermit (Občasný) - 3.10.2005 > já nevim. ... jako na pohled to pěkný je, ale tam kde je jedna málo to vynahradí tři? jedna sama z těch fotek se mi moc nelíbí. jako celek to je fajn, ale nevim. tak tři.
Body: 3
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.10.2005 > mně by se děsně líbilo, kdyby to bylo něco na kovu... nějaký rejhy a podobně, kdyby to bylo rukama... podle všeho jsou to kapky na igelitu... ale možná jsou fakt naaranžovaný...
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 3.10.2005 > drfaust> kdyby to bylo na kovu a rukama, tak by to byl Boudník a né Janahe... :-))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.10.2005 > tak, tak :))
<reagovat 
mariaana (Občasný) - 3.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 3.10.2005 > pro mě krása! jako nádherné hedvábné látky. a ty barvy! první pro mě výraznější favorit.
velký formát a šup s tím na zdi! :)

Body: 5
<reagovat 
seth (Občasný) - 3.10.2005 > krásné.Ta 1.vypadá jako malba a líbí se mi jak se to jako kdyby ze spodu rozvíjí,taky připomíná strom,2.je skvěle jednoduchá a 3.je taky super.takže za každou 5
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 3.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 3.10.2005 > ...kapky my můžeme...ještě víc se nám ale líbí takový ty vod žárovky třeba, co se v nich něco odráží...tady se nám to víc líbilo na první pohled, když jsme poznali ten igelit, už to není ono...hlavně ta třetí jak je to zkrabacený, u těch prvních dvou by to byl takový příjemně neurčitelný povrch...
Body: 4
<reagovat 
protěž (Občasný) - 3.10.2005 > Paráda.
Doporučil 
<reagovat 
dřevo (Občasný) - 3.10.2005 > ta prvni je nej...
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 3.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
numeno (Občasný) - 3.10.2005 > ...paci, hlavne ta druha
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
net (Občasný) - 3.10.2005 > pěkné
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 3.10.2005 > první super...zbytek variace na dané téma
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 3.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 3.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 3.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 3.10.2005 > myslím,že neuznat ti autorství není nejenom hřích, ale totální debilita
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 3.10.2005 > špička
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
surma (Občasný) - 3.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.10.2005 > Janahe: neorzvášnila ses, když to nebylo nutný?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.10.2005 > drfaust> 

Já jsem se vůbec nerozvášnila, já jsem naopak ledově chladná  Proč bych se měla vlastně rozvášňovat? To se ti jen zdá, budu víc používat smajlíky.

Upřímně řečeno mě takový ohlas velice překvapil, já sama zase tak moc nadšená těmito fotkami nejsem, ale ty, co se nejvíc líbí mně, se zase nechytí u diváků, to je život psí.


<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 3.10.2005 > Hele, co si dát tu práci a vybrat jednu fotku (a přijmout riziko, že ji lid nepřijme)?
No, to jen aby řeč nestála.
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Janahe - 3.10.2005 > Strážce_majáku> Já si dala tu práci a vybrala tři, protože mi připadá, že patří k sobě. Někdo to dělá tak, že je zmenší a spojí do jednoho obrázku - to byste zase kvičeli, že je to moc malé.
Taky mě docela zajímá, kdo si který vybere - to bych se nedověděla, kdybych sem dala jen ten, co vyberu já, přece.
Celé je to způsobeno různým chápáním funkce Totemu, pro mě je to pracovní prostor, nikoli výstavní síň. Tak mi to odpust.
<reagovat 
 čtenář Janahe - 3.10.2005 > Strážce_majáku> Kromě toho mám děsnou radost, že sem umím dát víc snímků najednou, takže si to užívám. Až se nabažím, třeba budu uveřejňovat obrázky po půlkách.
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 3.10.2005 > Strážce_majáku> Některé fotky je dobré myslím postavit v sérii a brát to jako celek
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 3.10.2005 > čtenář> Doufám, že tenhle nápad jen tak nezapadne. Třeba jednou objevíš něco jako puzzle.
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 3.10.2005 > protěž> Je to tady jako taková menší výstava a mě hlavně mrzí, že jsem prošvihl vernisáž (víno, chlebíčky, ...).
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 3.10.2005 > Strážce_majáku> Teď přemýšlím, jestli to myslíš ironicky nebo jak  :o)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.10.2005 > protěž> Samozřejmě, že to myslí ironicky, a správně dělá. Protože ironie, to je moje. Možná mu nechám dopravit nějaký chlebíček, když mi někdo řekne kam.
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 3.10.2005 > Janahe> Já  myslela tu jeho předchozí poznámku :o)) .. chlebíčky tu nebyly, to bych nepromeškala žeáno :o) .. no.. ale totiž já to s tou sérií myslím smrtelně vážně.. jakože i teóreticky nechápu, proč by musela být vždy jen jedna fotka.. někdy samostatně je to o ničem a smysl to má právě v rámci nějakého většího celku... a nevidím na tom nic špatného .. no.. tak jen jsem vycítila útok na tento můj smrtelně vážně míněný názor :o)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.10.2005 > protěž> 

Správně's vycítila. No a? Ať si útočí, myslíš, že je natolik dobrým hackerem, že by nám mohl zabránit vkládat víc fotek najednou? Každá inovace vždycky narazí na konzervativní odpůrce - "a jak k tomu přijdou ti, co dávají jen jednu fotku?"

Třeba fotodokument, fotoreportáž a cestopis jsou v jednofotkové podobě úplný nesmysl.

A u básní taky nikdo neřve, že má mít jen jednu sloku.

Nevšímej si ojedinělých protestů, oni se  třeba nakonec taky naučí vkládat víc fotek a pak přestanou protestovat.


<reagovat 
 protěž (Občasný) - 3.10.2005 > Janahe> Nojo  ( já si to taky teda ohromně užívám, že to už umím.. i když to samozřejmě nic nemění na objektivitě mého názoru na prospěšnost "sérií"  ) .. a vlastně bych si toho nevšímala, kdybych zrovna neměla takovou rytířsky taženínovou náladu. Ale mám dnes už po srandě no :o))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.10.2005 > protěž> Buď přesná, tvůj názor je subjektivní, ale objektivní je prospěšnost sérií.
Jen si odpočiň a zítra znovu do boje. Já dala na zítřek jen jeden příspěvek, teď to ve mně hlodá, jestli bych neměla něco přihodit. :)))
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 4.10.2005 > Janahe> 

Pravda.. musím příště formulovat přesně ..

Jen jeden? A není to málo? :o))

Ano, půjdu odpočívat, i proto, ať jsem na ten příval kapek pořádně vyspalá :o)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.10.2005 > protěž> Přesvědčilas mě, zítra budou dva. Víc ne, to bych musela dát jiné, k těmhle se nic nehodí.
<reagovat 
onestone (Občasný) - 4.10.2005 > janahe ma vynikajuci pozorovaci zmysel
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 4.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Janahe - 3.10.2005 > Jsou to kapky na igelitu a bude jich tu ještě hodně, tak se na to duševně připravte, ať se nezhroutíte zrovna při prohlížení mých fotek, nerada bych měla nějaké oplétačky s policií. Některé kapky vznikly kondenzací, jiné deštěm, nafotila jsem jich tisíce, tak trpte.
>Smetiprach: Kdo je autorem jakékoli fotky? (pokud si nefotím vlastnoručně namalovaný obraz)
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 3.10.2005 > čtenář> Byl to spíš žert, ale přesto: vidím jistý rozdíl v "pofotografování" objektu který má svoji vlastní estetickou hodnotu i bez fotografova přičinění a fotografií která hledá a nachází tyto hodnoty i u objektů které prvoplánově "krásné" nejsou. V tom druhém případě bych o autorském vkladu nepochyboval. V tom prvním se jedná spíš o reprodukci. A prosím, jsem si zcela vědom faktu, že KAŽDÁ fotografie je pouhou reprodukcí skutečnosti, ale to už je slovíčkaření...
:-) Co se týká kapek, žádný strach, viděl jsem jich už tolik, že mne další neskolej. Navíc, když jsou servírovány takto neurážejícím způsobem... :-)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 3.10.2005 > Smetiprach> 

smetipr

ach - pěkně vyslovíno...:-)

 

janahe - jen dál klidně vkládej kapku po kapce, kouká se to hezky. :o)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.10.2005 > Smetiprach> 

Dobrá, tak já tě ujišťuji, že ten igelit je ve skutečnosti hnusnej. A co se týče fotografova přičinění - párkrát jsem do něj praštila, aby některé kapky nevydržely a vytvořily ty cestičky, ono se to na slunci zase rychle zapařovalo, proto jsou nejnovější cestičky nejvýraznější a starší méně výrazné. A fotila jsem z míst, odkud by se normální člověk na mokrý igelit nedíval.

Jsem tedy dostatečně autorem?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.10.2005 > hermit> Já jsem ráda, že mám všeobecný souhlas, doufám, že si  budete pamatovat, že jste mi kapky neuváženě povolili v libovolném množství.
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 3.10.2005 > Janahe> Kde jsou ta místa odkud se normální člověk na igelit nedívá?
Co ti udělal ten igelit, že o něm hovoříš s takovým opovržením?
Pršela jsi?
Kondenzovala jsi?
Je možná honosit se autorstvím jen na základě faktu, že do někoho či do něčeho párkrát praštím?

Nevím, večer zatopím v krbu, obklopím se odbornou literaturou (Kant, Braque, bible + marxleninská estetika, ev. medvídek Pů) a budu hledat odpovědi... Zhruba po druhé sedmičce sicilského červeného tě vzpomenu v modlitbách a usnu.

Je pouze jediný autor, jehož autorství je zcela nezpochybnitelné (tedy alespoň v případě, že budem těm jeho historkám věřit)... Amen.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter