Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poetický objekt
Autor: Raimund (Občasný) - publikováno 3.10.2005 (18:02:26)


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 3.10.2005 > co tím chtěl básník říci?
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 3.10.2005 > Balcarka> Nic.
<reagovat 
adilila (Občasný) - 3.10.2005 > zajímavej efekt
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 4.10.2005 > špatný. špatná fotka + nedobré zpracování. pro mě 1-2 body
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 4.10.2005 > Mishka> Sancta simplicitas !
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 5.10.2005 > To se mi líbí...i barevně...má to v sobě něhu...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 4.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 5.10.2005 > Claw> Tohle hodnocení mne překvapilo.Dík.
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 5.10.2005 > Raimund> mě ne  a děkuju já
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 3.10.2005 > Konečně básník, který nic nechce říci.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 4.10.2005 > fanýs> Díky.Diskuze o tom, zda by mělo výtvarné dílo  nutně sdělovat nějakou myšlenku by byla zajímavá.Teď jsem zde zrovna četl, že se jedná o špatnou fotografii.Jsem grogy
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 4.10.2005 > fanýs> Už jsem se vzpamatoval...šmarjá..lidi mně píšou ke grafice, že to je špatná fotka !Já se svalím...to nepřežiju...jedině na jednotce.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 4.10.2005 > Raimund> 

Autor do díla může a nemusí vložit myšlenku, ale je to asi jedno, protože divák si tam stejně najde jinou.

Píší Vám o grafice, že je to špatná fotka. To jste ještě nedosáhl mých kvalit, o některých mých kresbách píší, že je to fotka. Musíte se na všechno dívat ze všech stran http://www.hint.cz/essay/essay001.htm . Možná, že kdybyste tu fotku nekazil svými "uměleckými" záměry, tak by se jim líbila víc. U mě by možná také uvítali, kdybych se nesnažil s kreslením a rovnou jim předhodil fotky modelek.  Nezoufejte, Vincenta van Gogha také pochopili až po smrti.

Jednou jsem fotil kostelík, abych si ho v pohodlí domova nakreslil. Jedna fotka se nepovedla, protože se mi do objektivu dostalo slunce. Z pokusných důvodů jsem ji sem dal a diváci si tam myšlenku našli nebo ji alespoň hledali.


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 5.10.2005 > fanýs> Díky za duševní útěchu.Doufám jenom, že nebudu pochopen příliš brzy, jsem ještě mlád a plný sil ( všech, kterými příroda muže obšťasňuje).
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 5.10.2005 > Raimund> Třeba se proslavíte ještě za života, budete obletován ctitelkami a po smrti zapomenut. Osudy umělců jsou různé. Kdo dnes čte spisovatele Casanovu.
<reagovat 
Mira (Občasný) - 4.10.2005 > kdyby tam nebylo lešení..možná
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 4.10.2005 > Mira> Lešení také patří do naší doby a garafika by se mu nemusela vyhýbat, o poezii nemluvě.Např.: Po tisící a druhé noci- autor malykuba 01.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 5.10.2005 > Mira> Poetický je objekt jako celek.Lešení - část toho objektu - v něm má estetickou funkci.Objekt je , prosím pěkně, celý formát obrázku, nikoliv to , z čeho je tvořen.
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 5.10.2005 > Raimund> ..to ano..ale není poetické ani narůžovo...
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 6.10.2005 > Raimund> to ano...ale nemohu přehládnout z čeho je tvořen...lešení s růžovými bublinkami a starou zdí...nemohu si pomoci je to pro mne parodie na růžovou vatu....
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 6.10.2005 > Mira> Pro mne je ta poznámka důležitou informací. Díky
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 5.10.2005 >

Mě se nelíbí, ale hlavně, pokud pro tebe má nějakou cenu


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 5.10.2005 > ireversible> Když jsem tu práci publikoval, byl jsem zvědavý, komu se bude líbit a komu ne.Podle mého názoru nemá vyhraněný výraz.
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 5.10.2005 > Raimund> 

Možná je v tom toho více.

Pro mě to bohužel nic neznamená.

Ale to nevadí.

Jiné věci od tebe

Mi každopádně sedí více


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 6.10.2005 > ireversible> Kdyby jsi byl nadšený( - á ) vším, co vytvořím při své ješitnosti, bylo by to proti přírodě.
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 7.10.2005 > Raimund> Určitě, ale tak jsem to nemyslel:)
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 13.10.2005 > Zde je patrná snaha o zachycení pohledu na svět očima toxickými látkami ovlivněného jedince. Dílo má jak výchovný, tak represivní účinek. Pokud se už lidstvo nepřestane hrabat ve všech těch derivátech, může se stát, že jednoho dne takto budeme vidět všichni!!! :o)
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 19.10.2005 > to je skvělý, člověče!
si uložím...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 19.10.2005 > lhostej> Dík.Těší mne rozdílné názory u tohoto díla.
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 22.11.2005 > ačkoliv mám doma spoustu obzazů a grafik, ale až na vyjímky spíše těch realistickcých, netroufám si říct nic, co bych chtěl stavět jako rozumný názor. Možná by pro blbce, jako jsem já bylo dobře napsat, o jakou techniku se to jedná. Tato věc se mi líbí barevně, také ta kompozice jakési stavby a stromů působí zádumčivě zakoutivě,  hezké je i to jakési barevné spektrum jako přes nějaké bubliny, ruší mne však relativně ostré zakončení - ohraničení světelných kruhů. Ale nemám potuchy, jak by se to dalo udělt jinak.
Body: 5
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 22.11.2005 > rohoz> Šlo mi o vytvoření příjemně působící drobnosti, je to spíš náčrtek nehodící se k tisku.Techniku nepokládám za důležitou, správně bych ji měl asi uvádět ( PC grafika - Corel DRAW).Díky za poznámku.
<reagovat 
Sonya (Občasný) - 27.11.2005 > Krásné, jemné, hladivé...
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter