Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nevěrná zrození I.
Autor: Šílená svině (Občasný) - publikováno 3.10.2005 (23:00:00)

Až tudy půjdou

na měsíc duší

to měkké zařve

a tělo - džbán

se vylije

u zdi nářků

jako hrdina.



Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 3.10.2005 > Omlouvám se totemu, i čtenářům, možná to budu mít namnožený, ten můj příspěvek, ale nevěděl jsem, jak to vrazit do tý správný rubriky ve správný čas.Jinak mám zájem o kritiku, samozřejmě, do příště nehodlám bejt zbrklý a zkusím zatrhnout, co se má. adios!
<reagovat 
Lei (Občasný) - 4.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 5.10.2005 >

je to moc dojemné ... ani nevím, proč  ... nejen zdí nářků ... ale tělo JE jen džbán, snad ani není proč

naříkat ... duše půjde dál ... snad k další fázi zmoudření


Body: 5
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 5.10.2005 > příteli máš úžasný nick, od doby co jsem si přečetl "opíječ tchyní" se směju, skoro tak, že nemůžu ani číst tvé věci, ty ale přečtu hned jak smích pomine
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 5.10.2005 >  Nick mě taky pobavil.
Body: 4
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 8.10.2005 > ale dnes jsem byl naprosto nadšen i z Tygra ze ZOO (http://www.totem.cz/enda1.php?a=110788), tak těžko říct, zda je ono mé nadšení nějak směrodatné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 8.10.2005 > Václav Mráz> Byl to pokus - ode mě. Tys to taky zkusil. Ok?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.10.2005 > Opíječ tchýní> jo, dobrej karamel, dobrej, neřezanej ;-))) jdu chrnět, maj sa.. ale ta básnička mi pořád připadá super

ostatně ten Tygr ale taky, takže.. jdu fakt spát :-) brou
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.10.2005 > vlastně nevím proč - ale líbí se mi to :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 16.10.2005 > Moc dobré. ba skoro dokonalé:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sanny (Občasný) - 24.1.2006 > Tohle mi připadne zase neuvěřitelně odfláknuté. Třeba to má i myšlenku....ale jinak?? Přečtu jednou a konec, dost, nemám potřebu dále.
Body: 2
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 26.1.2006 > Sanny> Věř mi, že docela uvěřitelně.
<reagovat 
 Sanny (Občasný) - 26.1.2006 > Opíječ tchýní> Já jsem si to hned myslela, jak dlouho jsi tohle mohl psát?? Minutku?? Tyt vé veršíky jsou tak neuspořádané a chaotické...víš co, schválně, mám teď chvilinku čas, zkusím od tebe přečíst všechno a uvidíme, jestli najdu alespoň jednu pořádnou báseň.
Ps: K té mé poslední básni...proč nemůžeme třímat mince v rukou, to opravdu nechápu a proč by nemohl Krysař toužit obelhat krysy...o tomto sice můžeme debatovat dlouho, samozřejmě, Krysař bylo jakési "povolání", odlévač asi taky netouží odlít kotel..je to jen práce, povinnost, ale v básních je přeci dovoleno odpoutat se od běžných konvencí:o)))
Jsi rýpal ti tedy povím, ale díky za každou tvou poznámku, těší mě už to, že jsi mi věnoval tvůj drahocený čas na kritiku dílka:o))
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 27.1.2006 > Sanny> hele sanny - hlupáčku. to byla ironie s tím "neuvěřitelně" - zdalipak víš, co to je? já ti to vysvětlím - chceš? Když někdo napíše, že je to "neuvěřitelně" odfláknuté, tak mám takovej pocit, že moc neví, co vlastně píše. Chápeš? jinak si hledej, co chceš. Od toho internet je. Zbytek si posuzuj jak chceš, já se taky rád pobavím (jako pousměji), ale trochu se nad tím nejdřív zamysli - aby tvá reakce byla alespoň zajímavější, než afekt školačky, který někdo sáhnul na mončičiho. Páček.
<reagovat 
 Sanny (Občasný) - 27.1.2006 > Opíječ tchýní> 

Někde na začátku se píše, že nemáme urážet svými komentáři ty druhé.(viz hlupáček) Ps: Ty se čertíš, ty vyvádíš jako když ti někde sebere mončičáka. Já jsem si dovolila jen ohodnotit tvé básně...a nestřílí se z ato, že mám snad svůj názor. Končím tady, tohle nemám za potřebí


<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 27.1.2006 > Sanny> názor je žabko v pořádku. Ten "hlupáček" je teda fakt dost drsná urážka - já to teda skoro myslel "něžně", ale to člověk někdy ani neví, co napíše, viď? Přečti si prosím tě tu tvou diskuzi se mnou a zamysli se
1) jestli když o něčem napíšeš, že je to "neuvěřitelně odfláknuté", jestli je to respektabilní názor nebo taková hloupá invektiva.
2) řekl jsem, že třímat minci bych ještě spolknul - hodnotím jen sám za sebe - ale tvůj problém v básni vidím v tom, že nevíš přesně o čem píšeš. viz. hedvábí, zlaté rouno ap.
3) já jsem strašnej rejpal, to máš pravdu :) ale beru to tak, že chci, ostatním dát nějakou reflexi¨jejich psaní - ne s nima uzavírat partičky, který si navzájem všechno vychválej. Mě zajímá jazyk, vyjadřování a ¨reflexe. Tedy názory raději tvrdé, o to víc mám pak radost, když mně tzřeba někdo pochválí. Tvůj přístup je možná trochu jiný - co myslíš? Jaká je jeho podstata?
4) neurážíš se někdy zbytečně rychle a ráda. Přečti si ještě jdednou, cos mi napsala: "Někde na začátku se píše, že nemáme urážet svými komentáři ty druhé.(viz hlupáček)" - kam bys tohle zařadila??!!!
5) nenech se otrávit jedním blbcem (jako mnou).
Existuje ještě jeden možný přístup: ano, napsal jsem ti na tvou předešlou báseň špatné hodnocení. Nebyl jsem jediný a tys sama asi pochopila, že to nic skvělého nebylo a tak jsi ji vymazala. Na tvou další báseň jsem ti napsal také špatné hodnocení - tentokrát jako jediný, ano. Ale zamyslela ses, jestli třeba nemůžu mít (čistě náhodou) v něčem pravdu? Co takhle si říct: Fajn, tohle se mu nelíbí, není v tom třeba něco divnýho? Místo toho abys obratem střílela do mých "pokusů" o poezii způsobem "neuvěřitelně odfláknuté"? Nebylo by to takové "dospělejší"? Jinak budu samozřejmě rád, když řekneš svůj názor. Proto tady také své básničky ukazuju.
ahoj.

4)
4)
<reagovat 
Dentila (Občasný) - 21.4.2006 > nick máš úžasnej, ale jinak z tvých veršů jde hrůza,zkus napsat něco dojemného, něžného .....
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 6.8.2006 > Nesedí mi tam ten konec - jako hrdina - ale cosi to má do sebe ...
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter