Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Splněné přání
Autor: pisisvor (Občasný,Redaktor) - publikováno 22.7.2001 (23:32:01), v časopise 24.7.2001
Spousta napadniku se uchazela o ruku princezny
Arabely. Ta vzdy hodila prsten mezi zraloky a
krokodyly rekla: "vytahni ho." Zadny z napadniku se
nevratil
Az Petr splnil princeznino prani. Ona se mu vrhla do
naruce a roztouzene septa: "Vidis a vsichni ti
volove, pred tebou, skakali do ty vody."


Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 22.7.2001 > i ty jedna pišišvořice;-))))
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 23.7.2001 > no teda... teda... jen by mě zajímalo, jak ho vytáhl, když neskočil do vody, sím pěkně... no nic ;)))
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 23.7.2001 > to pozadi sedne :-))
Body: 5
<reagovat 
Vea (Občasný) - 23.7.2001 > Hihi, to nemá chybu :o).
Farářskej - řekla bych, že používal hlavu ;)
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 23.7.2001 > Počkej, to ho jako vytáhl HLAVOU??? Sakra, zajímavej přístup ;)))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 23.7.2001 > Hm...kam ty na to chodíš?!!....:-))))
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.7.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.7.2001 > Drsný:))
Body: 5
<reagovat 
Vea (Občasný) - 24.7.2001 > Hi, ne, myslela sem to tak, že přemýšlel :) A třeba tam hodil udičku nebo vypustil nádrž nebo já nevím co. Ale ne, že tam strkal hlavu, hi, leda, že by byl jak Mekota (nebo kterej z nich) a dokázal žít i bez hlavy :))))))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 24.7.2001 > Teda teď už jsem úplně tumpachovej... že bych ten fór pochopil úplně blbě já, nebo ty??? :))))
<reagovat 
Majka (Občasný) - 24.7.2001 > :))) koukám vtip a ještě se u něj musí přemýšlet-dobré! Teda ale teď nevím,zda i vy si myslíte, to co já - mírně neslušně :)
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 24.7.2001 > Mám divnej pocit, že Vea je totálně mimo míšu :) Ten ftip má mírně lechtivej podtext a on žádnej prsten nevyndaval!! :)
<reagovat 
silkshark (Občasný) - 24.7.2001 > Dobry!
Body: 5
<reagovat 
Vea (Občasný) - 25.7.2001 > No tak ted tedy nevim... Vysvetlete mi tedy nekdo, v cem je ten for, kdyz sem to pochopila jinak, nez vsichni ostatni, jak vidno? :)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 25.7.2001 > Je to docela jednoduchý, přátelé. Jak tady vysvitlo, von do tej vody neskočil, ale ten prsten vyndal z toho džezírka HLAVOU. Tak mi to vysvětlila Vea :))) Případně hlavou vytáhl špunt a vypustil vodu i se žralokama, krokodýlama, pilounama, kladivounama a nebozezounama.
To ovšem platí za předpokladu, že vytahoval prsten a ne...
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 26.7.2001 > jj, řekl bych, že farářskej to pochopil naprosto správně i když jen naznačil co vlastně vyndaval :o)
<reagovat 
Čtenář - 2.8.2001 > Myslím, žes měla v přímé řeči napsat ,,vytáhni HO", aby bylo méně chápavým jasnější co, že to má vytahovat. Přiznám se i já ač tento vtip nějakou dobu znám jsem měl problémy se zorientovat. Vtip dobrý, ale formulace Ti tu malinko zaostává... Proto za dvě.
Body: 3
<reagovat 
Kateřina (Občasný) - 23.8.2001 > Chá chá, jeden vtip, a tolik diskuze. No i já jsem si ftip musela přečíst dvakrát, páč mi na první přečtení nebylo jasný, jak mohl přežít a vytáhnout, pak mi došlo, že do vody tedy opravdu neskákal, a přesto vytáhl... No, použil hlavu. To máte tak, jak Pan Bůh přijde k Adamovi a povídá: "Dal jsem Ti dvě hlavy, ale měl jsem málo krve. Tak buď budeš myslet jednou, nebo druhou."
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter