Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Kamenolomy III z kolekce Cesty
Autor: honza_bordovicky (Občasný) - publikováno 5.10.2005 (15:59:03)
další ve sbírce>

Zrnkem čaje
v hrníčku rozpuštěným
přítmí svíčky
hřeje
slunečnicové pole

Z vitráží
Proniká světlo
a květy rezekvítku
léčí jizvy
kamenolomů

V dálce perokresba
svatebního páru

na polní cestě


Poznámky k tomuto příspěvku
BELA1 (Občasný) - 5.10.2005 > Moc hezké....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 5.10.2005 > ALISSIE> Jej, děkuju:)
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 5.10.2005 > Hele doktore, to je něco pro tebe, ne? :-)
Body: 5
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 5.10.2005 > Smetiprach> :)))
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 5.10.2005 > honza_bordovicky> Přečti si zprávu.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.10.2005 >

docela se mi to líbí...

 

každopádně kombinace ilustrace a textu je rozhodně pro mne!

 

texte se po mém vkusu až moc pevně drží cíle v tom rozvíjení obrázků...


Body: 4
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 5.10.2005 > drfaust> Jo, šlo mi o tu grafiku, je to střízlivý a příjemný...

<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 5.10.2005 > drfaust> Já jsem čekal že se toho někdo chytne:)
Já jsem si tak jako řekl, že by ty tři díly Kamenolomů mohly dávat smysl, když je budeš číst od jedničky po trojku:) Toto je poslední díl:)
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 5.10.2005 > Smetiprach> Děkuju, už jsem ti i odpověděl:)
<reagovat 
anae (Občasný) - 5.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 5.10.2005 > anae> Děkuji:) nebyl by pls nejaky kraticky komentarik?:)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.10.2005 >

že se má smysl/souvislost atp. vyjevit až po přečtení všech tří?

 

 

no tak to pozor; pokud tu máš texty, které jsou spolu provázané, tak musíš zdůraznit ještě trochu víc než názvem... protože, uvědom si, tady nejsme v knížce, kterou by se listovalo a návaznost se otvírala... tohle čtení po netu má myslim tyhle věci oslabený...

 

napsat do prologu... nebo tak něco 


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 5.10.2005 > drfaust> No, ale to nebylo v prvním plánu:) Tady ta Trojka je prostě samostatná básnička stejně jako ty dvě předchozí podle mne obstojí samostatně. To, že to dává návaznost, je něco navíc, s čím jsem nejdřív vůbec ani nepočítal...chci, aby tuto věc brali lidi prostě jako básničku, ne ako nějakou kapitolu nějaké knížky, ke které si nutně msí přečíst ty předchozí;)
Tož tak:)
<reagovat 
 blondýna (Občasný) - 5.10.2005 > honza_bordovicky> 

no tak to pozor, pokud tu máš texty (rozuměj na Totemu)... a ty je tady máš, tak my ti (rozuměj redakce) důrazně zdůrazníme, že my nejsme knížka. ani vojenská, ani psí ani vkladní, kterou by se jen tak mýrnyx, týrnyx listovalo. my, i když jsme oslabeni blábolením, bdíme!


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 5.10.2005 > blondýna> No, já myslím že to chce hlavně klid a nohy v teple;)
<reagovat 
Barča (Občasný) - 5.10.2005 > Myslím si, že v tomto případě je obrázek básni na škodu, ježto ji přebíjí svou uměleckou hodnotou ...
Báseň sama o sobě ( a tak ji taky hodnotím ) je podle mne docela dobrá, ale máš asi lepší ....
Body: 4
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > Barča> OK, děkuju:)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.10.2005 > Dobrý nápad:-), jen bych asi takto na internetu přivítal ta slova po pravé straně, aby člověk nemusel stále rolovat k obrázku a zpátky k textu:-)
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > Martin> Děkuji, děkuji:)
<reagovat 
fff (Občasný) - 5.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> Vyčerpávající;))
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 6.10.2005 > tak bych řekl, že obrázek lepší písmenek... asi to chtělo víc takové té perokresby ;o)))
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > miroslawek> OK
<reagovat 
adilila (Občasný) - 6.10.2005 > To vypadá, že Evička si nakonec vzala jinýho..
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > adilila> heh, právě že ani ne-e:))
<reagovat 
anduj (Občasný) - 6.10.2005 > Ta Evička musela dát hodně zabrat
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > anduj> :))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 7.10.2005 > K tomu textu by se opravdu možná spíš hodila perokresba, ale i tak je to hodně příjemná kombinace.
Body: 4
<reagovat 
fff (Občasný) - 26.10.2005 > tu.
rozhodně.
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 26.10.2005 > zkrveziv> fenx
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 4 6 7 (8) 9 10 11 12 14 15 16 17 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter