Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak jsem se stal nájemným vrahem
Autor: Tomáš Tvrdý (Občasný) - publikováno 5.10.2005 (19:21:34)

Jak jsem se stal nájemným vrahem




Hned na úvod by se jistě slušelo zdůraznit, že jsem v životě žádného člověka nezabil a nehodlám tuto skutečnost měnit (chci, aby nedošlo k dalším nedorozuměním). Přesto platím v celém podsvětí za největší žijící legendu mezi nájemnými vrahy. Vydobyl jsem si úctu a obdiv nejenom u všech zabijáckých es (jakými bezesporu jsou např. ukecaný Jack Rozpravovač nebo šílený úleťák a spartakiádní vrah Sokol), ale i hlava většiny dosud existujících gangů, Ali Kapoune mi zobe z ruky.

Má mě v oblibě i v adresáři. Čas od času riskuje svůj život tím, že mě pozve na oběd. Chce si tím udržet moji přízeň.


Abych pravdu řekl, vůbec nejsem takový „bouchač“, jak by se mohlo zdát.

Vyzáblá postava, menší vzrůst, tichý bojácný hlásek, třes v rukou, prořídlé vlasy. Absolutní loser, dalo by se bez ostychu vyčíst z popisu. Na neznalost onoho známého rčení „Nesuď knihu podle obalu“, však doplatilo nemálo zabijáků a gangů. Jistě vás teď zajímá, v čem spočívá můj úspěch.

Odpověď je jednodušší, než by kdokoliv z vás čekal. Nachází se na opačné straně pomyslné mince. Můj úspěch je založen na absolutním neúspěchu.

Jsem totiž 100%-ní smolař.


Otce ani matku jsem nikdy nepoznal. Matka zemřela při porodu. Prý bývala prostitutkou, čímž jakákoliv naděje na nalezení otce mizí v nekonečném zástupu hospodských povalečů. Na rovinu, kdo by stál o takové rodiče? A tak jsem tedy vyrůstal v dětských domovech. Některé lehly popelem, další rozmetalo tornádo jiné podlehly zemětřesení. Poslední, z kterého mě vykopli pro moji plnoletost, zavřeli z důvodu nedostatku financí.


Ocitl jsem se na ulici, kde velice rychlé zadlužení nesprávným lidem není ničím neobvyklým. Vyhrožovali mi zabitím. Z čirého zoufalství jsem si za poslední(půjčené) drobné podal inzerát v tamním bulvárním plátku ŠQUÁR. Zněl takto: „Nájemný vr. Inf. v. r.“ .

Na víc písmenek mi nevyšly peníze.

Jako první si mě chtěli najmout ti, co jsem jim dlužil. Měli pádný argument. Když se zabiju sám, tak honorář za “vraždu“ pokryje dlužnou částku. Samozřejmě, že si ze mě dělali legraci, ale za svůj život jsem si už zvykl na ledacos, takže jsem pomalu začínal zvažovat jejich nabídku. Naštěstí na sebe nenechal druhý zákazník dlouho čekat. Zanechal v redakci obálku s podrobnostmi a tučnou zálohou. Chtěl zůstat v anonymitě, kdyby to náhodou prasklo. Chápal jsem ho.


První obětí se stal zákazníkův tchán. Asi šlo o tučné dědictví, co já vím? Sledoval jsem objekt podle instrukcí dva dny. Druhý den k večeru mělo dojít k vraždě. Stál jsem opodál a čekal na příchod oběti. V levé kapse jsem žmoulal klíč od jeho bytu jako talisman a v pravé kuchyňský nůž zakoupený ve zlevněnce(musím šetřit kvůli splacení dluhu...dozvěděl jsem se, že je na nemalé úroky-což mi před tím nikdo z těch lichvářů neřekl).

Tchán prošel kolem a ztratil se ve vchodových dveřích. Teď už jen počkat, až se rozsvítí světlo ve čtvrtém patře. Celou dobu ve mě svědomí nahlodávalo odhodlání k činu.

Půlhodina pryč a nic. Asi se stavil u sousedů na kafe.

Druhá půlhodina-začíná být pěkná zima.

Uplynuly další dvě půlhodiny a pořád nic. Usnul jsem.

Probudilo mě houkání sanitky. Když jsem přišel blíž, abych zjistil, co se děje, vezli na nosítkách moji oběť. Nevěřil jsem vlastním očím. „Co se stalo?“, ječela postarší tlustá ženská v noční košili(možná domovnice?). „Zemřel na infarkt. Znáte někoho z jeho blízkých?“, ptal se pro změnu saniťák.


Zbytek peněz už jsem nikdy neviděl. Ani jsem je vlastně nepotřeboval. Lichváře odpravil nějaký gang, čímž byl můj dluh splacen.

Noví zákazníci se jen hrnuli a já stoupal na žebříčku prestiže bezstarostně, jako by to ani nebyl žebřík, nýbrž eskalátor. Přes noc se ze mě stala hvězda v čistém a spolehlivém zabíjení.

Začaly si mě najímat vysoce postavení a vlivní muži, malé ryby mě už nezajímaly.

Policie na mě nemohla pro nedostatek důkazů, i když bylo na moji osobu podáno nespočet trestních oznámení. Jakmile jsem se někomu znelíbil, nebo se mě potřeboval prostě zbavit, ať už z jakýchkoliv důvodů, zaplatil za to vždy ztrátou svých nejlepších mužů. Nikoho z nich jsem se nikdy nedotkl ani prstem.

Věděl jsem, že se dostanu do nebe...čistý jako okvětní plátek lilie.



Epilog:


Život mě dávno omrzel. Dnes je mi 147 let a na nebe kašlu. Pokoušel jsem se zabít. Marně.

Skok z mrakodrapu, střelné zbraně, řezné zbraně, elektrický proud. Všechny možné způsoby sebevraždy, ať už zaručené nebo ty méně zaručenější, pokaždé selhaly.


Z misky přede mnou pojídám kyanidové kapsle jako bonbóny, sepisuji tuhle zpověď a přemýšlím o svém prokletí. Nebo je to dar?





Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 5.10.2005 >

Sebevědomě napsáno. Myslím způsob psaní.. Takový nad věci, s lehkou ironií.. a dobrý. Co se týče příběhu, myslím, že je to celkem dost povedené. Je tam pár náběhů, které se dají čekat, ale v zásadě spíše překvapivé, nenudící, invenční..  Ten nápad se mi moc líbí.

Co se týče provedení.. tak myslím, že by to chtělo jak gramaticky, tak stylisticky vypilovat, některé momenty jsou tam trochu problematické. A asi bych to taky rozšířila. A závěr malinko pozměnila, a to "Nebo je to dar?" tam nedávala.. trochu to strhává.

Celkově mě to zaujalo.. líbí se mi ten styl psaní.. a nápad dost dobrý.. chtělo by to myslím jenom trochu doladit. Za přečtení to rozhodně stojí - doporučuji.


Doporučil 
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 5.10.2005 > protěž> Vím že po stránce gramatické i stylistické mám ještě co dohánět(a že se sakra posnažím!). Děkuji za doporučení, ještě víc za kritiku. A jen tak mimochodem, co takhle zkritizovat i moje starší dílka? Jde mi hlavně o povídky. Nechci být nevděčný(to o podání prstu a urvání celé ruky...no víš co tím myslím ;O), prostě jestli si najdeš ještě trošičku času na čtení... budu vrnět blahem! :OD
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.10.2005 > Tomáš Tvrdý> nojo.. ty jdeš na to nějak hodně globálně a zhurta ;o)) .. ale když čas zbyde a chutě bude.. tak se mrknu.. píšu si do hlavy.. jednak píšeš myslím celkem slibně.. takže otrava to nebude ;o) .. jednak by mě zajímalo, jak se takto virtuálně dá vrnět blahem :o))
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 5.10.2005 >

Myslím, že tahle story je dost zábavná.

Možná, že tam jsou nějaké chybky, ale jinak velice dobře:)

Absurdita

Ironie

A zábava to především

Dík ze tip:)

 


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 6.10.2005 > Pobavilo, už se tu všichni vyjádřili, takže není co dodat. Na konci jsem si vzpoměla trochu na Zelenou Míli, tam zase dostal dar od jednoho chlapíka s lehce nadpřirozenými sklony a taky nemohl umřít. takže jak se díval kolem sebe, když všichni jeho přátelé umírali, pochopil, že je to vlastně prokletí.
<reagovat 
fff (Občasný) - 6.10.2005 > jako max, ale dám čtyřbob. nevim proč.
Body: 4
<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 6.10.2005 > Takže tady by jsme měli charakteristiku a popis hlavního hrdiny.A kde je příběh ?
Body: 3
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 5.10.2005 > Tak jsm si to na žádost přečetl mám výhrady. Popravdě mi to celé přijde jako zeširoka banálně napsaná osnova povídky, kterou pro její "skečový" hmor bude těžké vkusně zvládnout. Text není plynulý, sestává se s vět, které suše popisují jednotlivé minipointy... nápady, jak by mohl řpíběh takového vraha probíhat. Ze začátku jsem se docela bavil tím, že povídka má v sobě jakési tajemství, které bylo hned zkraje předpovězeno.. a to se teĎ bude ve stylu temn gangsterky pomalu odhalovat. ale místo toho přisel rozparovač, al kapoune a spol.. což mne nejenže nerozesmálo, ale také zklamalo. Humr ve zbytku povídkyje podobně banální a nahodilý, navíc nezpracovaný lineárně, ale jak jsem už výše psal spíš v heslech
Body: 3
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > tichotam> Vážím si tvé kritiky. Beru to z pohledu "Co tě nezabije, to tě posílí". Dělám hodně chyb, kterých bych se strašně rád vyvaroval, ale zatím nevím jak. Snad to příjde časem. Mohl bych poprosit o odbornou kritiku zbylých dvou prozaických textů? PS-Dík za 3. Podle toho, jak se ti vlastně nic na této povídce nelíbilo jsem očekával tak -3 a zákaz psaní na pár let! ;O)
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Když tak bedlivě sleduješ moji kritiku jakjsi psal ( rozumíme si ;-) ), tak jistě víš, že můj věcný tón není pejorativní. Snažím se být jen přímý, abych kritizovaného nešidil. Jsem rád, že to tak bereš. Některé klady tam jsou... zmínil jsem zajímavý nápad na začátek... i když pak "nevyužitý". Má to smrnc, nemyslím že bys nemohl být o dost lepší když se vypíšeš. Z tohoto hlediska je hlavní asi číst a při tom čtení si všímat jak je text tvarován... A číst tak moc, až dt chytíš do krve. když nechytíš, smůla :o). Samozřejmě takéje dobré psát a psát. Na další povídky se mi teď nechce, raěji bych si počkal až se trošku vyvyneš. ledaže bys byl přesvědčený že chyby, která jsem ti vytknul zde, v jiném tvém textu nejsou. To bych pak i přečetl. Ale zdvojovat kritiku se mi nechce... mám málo času :o).
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > tichotam> Myslím, že zbylé dvě povídky, které jsem tu na totemu publikoval, postrádají ony zmiňované chyby. Proto nešetři čas a čti...jsou tak trochu z jiného soudku. PS-Opět se těším na "pitvu". ;O)
<reagovat 
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Nuže, shrnuto a podtrženo, děkuji za vaše názory a připomínky. Jejich hlavní body jsem si přepsal na papírky z bločku na vzkazy. Budu je taky jako vzkazy brát a pokusím se vzít si z nich ponaučení při přepisování. Uvidíme, co z toho vyleze. Je jasné, že se nemůžu zavděčit všem. Některým z vás už jsem se zavděčil teď, ale pokusím se tento text dovést k "dokonalosti". Ne kvůli vám, ale kvůli sobě samému, abych se pokusil zjistit, jestli ze mě dokáže tahle elektronická kritika vycepovat lepšího "literáta". :OP :OD ;O)
<reagovat 
celej on (Občasný) - 6.10.2005 >

Ahoj tohle je zatím první co jsem od tebe četl...rozhodně si přečtu ještě další:)

Podle mě at si tady říká kdo chce co chce máš techniku opravdu velmi pěkně zvládnutou..to pro začátek.

Tedy já tam alespon nenašel nic co by se mě nějak nelíbilo napak mi to teklo jako řeka...

Jen co je tohle historická událost protože poprvé souhlasím s Maxem...ten to pojal přesně:"...zpočátku lehký styl stále víc a víc těžkne..."
Je jasné, že zdánlivě lehký hůmor je težší jak parodie nebo podle mě i horor atd...a oprvdu ti ten hůmor časem težkne a vytrácí..

Pointa příběhu mě oslovila-určitě v začátcích i to objasnění konec  jakožto odvrácená mince té schopnosti taky...jen to má pro mě jednu mezeru...a to že jsi se neodhodlal vymyslet další neštěsnou smrt jeho cíle...tam jsem pocítil, že něco chybí..

 


Body: 4
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > DondedoG> Díky za pozitiva. A co se týče další nešťastné smrti...no abych pravdu řekl, měl jsem vymyšlené celkem tři, ale pak jsem si uvědomil, že čím delší povídka bude, tím míň čtenářů se odhodlá k jejímu přečtení. Jak už kdosi moudrý a učený tady na totemu pronesl: "Próza, obzvlášť ta delší, se na internetu čte velice málo a je to škoda". Byl to prostě pokus o co možná nejkratší příběh(teď vidím,že jsem mu tím jenom ublížil). Proto doufám, že si přečteš i ty ostatní povídky ode mě. PS-No a mě nezbývá, než se těšit na něco nového od tebe :O)
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Určitě přečtu...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.10.2005 > většina toho, co jsem chtěl říct byla už řečena...zpočátku lehký styl stále víc a víc těžkne...


popilovat, nechat si zkontrolovat a opravit...
možná tolik nespěchat s publikováním...
něco si vyloženě říká o "uležení"



Body: 3
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Max Bubakoff> Máš recht...nechal jsem se unést. Byl to takový impulz, hodil jsem to na "papír", na totem a bylo to. Teď, když čtu připomínky ostatních vidím, že jsem se přecejenom unáhlil. Ale co mám dělat? Mám to přepsat a přeuložit? Respektive re-publikovat?
Mimochodem ta předchozí ikonka byla víc kůl-nic ve zlém(a taky mě zajímá odkud byla...prozradíš? ;O).
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> vidíš..pro mě je mnohem víc kůl tadle....a v tom je to krásný...
kde jsem přišel k tamté už ani nevím...
dal se si do googlu pojem ikonky...
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 6.10.2005 > takže,
-v první závorce bych vyměnila zápory-nechci, došlo
-Má mě v oblibě i v adresáři.-to je dobrý
-...nalezení otce mizí v nekonečném zástupu hospodských povalečů.-taky dobrý
-Když se zabiju sám, tak honorář za “vraždu“ pokryje dlužnou částku.-opět dobrý
-...jako by to ani nebyl žebřík, nýbrž eskalátor.-ty víš co
-jinak asi to co vyčítají ostatní a to že je to opravdu jen myšlenka, je to jako úvod a teď by následovalo třeba plno povídek z života toho týpka a nakonec by byl ten závěr
ale jinak sem se pobavila
Body: 4
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.10.2005 > Balcarka> ty mi bereš dech...přesně tyhle hlášky se mi tam taky líbily...máš křištálovou kouli nebo co? Nebyla jsi to ty, komu jsme na inzerát prodával svůj dobrý vkus?
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Balcarka> S těma záporama jsem taky chvilku laškoval, ale nakonec jsem to nechal jak jsem to nechal. S tou sbírkou si to ještě promyslím, počkej...hmmmm...NE. :O) Jinak jsem rád, že ses pobavila(to byl totiž hlavní účel tohoto "dílka").
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> díky, že ses nad mími poznámkami zamyslel :)
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Balcarka> Vůbec není zač. Vždyť kvůli tomu tady "publikuju". ;OD
<reagovat 
Fleur16 (Občasný) - 6.10.2005 > :-))))Líbí se mi příspěvky z kterých je vidět, že se autoři psaním baví. A tenhle příspěvek je tím příkladem, ale musím říct, že tomu něco chybí, proto o bod dolu...
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Děkuji a musím uznat, že tě chápu. Dokonce ti musím dát za pravdu. Pokusím se to přepsat a napravit tak mnou spáchané škody. Myslím, že jsem tímhle pokusem zklamal a odradil hodně dobrých lidí. PS-Zkus moji nejstarší povídku, myslím, že budeš o poznání spokojenější ;O)
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Ne to si nemyslím, že by jsi někoho odradil.¨Víš, co mě právě teď zaujalo, že ten sebejistý způsob, kterým si psal asi nebyl schválně, protože ty jsi strašně sebejistý i normálně, ale musím ti říct, že někteří tenhle způsob nesnáší, ale já mezi ně nepatřim. Možná si od tebe něco přečtu. Třeba zítra, ale dneska bych si to nedokázala pořádně vychutnat.
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Sebejistý si moc nepřipadám. Spíš tak trochu šašek. Trochu introvert a trochu extrovert. Jak kdy. Většinou podle reakce lidí, ale to bys mě musela zažít. ;O)
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Hmm a já jsem zase cvok:-))))
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Fleur16> Prosim tě proč? Kvůli tomu "osudu"? :O)
<reagovat 
 Fleur16 (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> To by bylo na dlouho ti vysvětlovat moji šílenost....Každej je nějakej ne?
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 7.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 8.10.2005 > Výbornééééé. Moc mě to pobavilo. něco takového jsem už dlouho nečetla!!!!!
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 8.10.2005 > Taky doporučuju,
líbilo, bylo to moc fajn, škoda že tak krátky, určitě by se to dalo rozpracovat... zajímalo by mě, jak je "odpravil" - to všechny klepla pepka?

Těším se na další, ahoj.
<reagovat 
Život (Občasný) - 6.10.2005 > Zaujalo mě to a nápad mi přijde skvělý. Myslím, že by neuškodilo to rozšířit a víc propracovat. Chybí mi tam víc těch nahodilých "zabití". Co ujelo si myslím je ten  zákazník, který chce zůstat v anonymitě  a potom oběť jeho tchán. Konec se mi líbí moc, také Tvůj styl.
Body: 4
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Život> Och, jsem poctěn Živote! :O) Akorát nechápu, jak to myslíš s tím Mým stylem. Ty's už ode mě něco četl? Nebo se dokonce známe?
<reagovat 
 Život (Občasný) - 9.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Mrkla jsem i na Tvé starší dílko. Toť vše. A nevím o tom, že bychom se znali. :))))
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 6.10.2005 >

Já se musím přiznat, že toto po přečtení Proudu mě moc nenadchlo. Buď jsi to spíchnul tak rychle a zbytečně jsi tím zahodil dobrý nápad a nebo je to tvá starší, jen oprášená, povídka. Chybí mi tu citelnější zatažení čtenáře do děje. Ale jako lehké čtení to zas nebylo tak špatné. Celkem mi vadily rozházené věty v přítomném a minulém čase ("Půlhodina pryč a nic. Asi se stavil u sousedů na kafe. Druhá půlhodina-začíná být pěkná zima. ") Tak buď všechno vyprávím v minulém čase a nebo popisuji přítomnost. Ale vyprávět něco, co se už stalo a vlípnout tam novější poznatek... no nevím. Pak tam máš jednu nelogičnost, kdy nám vyprávíš o dalším zákazníkovi, který chtěl být v anonymitě a na dalším řádku se objeví, že je to tchán oběti;) Nakonec když to shrnu, není to špatné a po vypilování a trochu zauvažování nad příběhem to bude ještě lepší.

 


Body: 3
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Lamarski> Pokud tě oslovila moje povídka Proud, tak z "Člověk se nikdy nezmění...pokud sám nechce" budeš vyloženě nadšená. Zkus si dát tu práci s přečtením a napiš, jestli líbilo ;O) PS-Spokojenost zaručena!!! (herdek, proč to zní jak reklama?) ;OD
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 6.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Protože to reklama je:))))
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 6.10.2005 > Lamarski> Nemůžu za to. To samo! Já se chci fakt jednou živit psaním a ne reklamou. Ta se mi přímo hnusí!!! Fůůůůj!!! ;OD
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 7.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Človeče, tak to budeš muset pěkně makat. Spisovatelství moc nevynáší, spíš novinařina:)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.10.2005 > Tomáš Tvrdý> a víš kolik lidí v současnosti je v ČR schopno se živit čistě psaním?...
bez podpůrných aktivit jako jsou články do více či méně obskurních časopisů o bydlení, módě, celebritách...případně bez psaní ukrutnejch konin (ale kravin, co jsou momentálně v kurzu) pod různými pseudonymy?...
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Max Bubakoff> Myslím, že čistě psaním se u nás uživí jen jeden člověk. Je to Michal Vieweg, ale vůbec netuším proč zrovna on. :O(
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Lamarski> Novinaření se mi hnusí stejně jako reklama. Doufám, že nejsi novinářka. :O)
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Počkej! Když tak přemýšlím o zmiňovaných pseudonymech...nejsi náhodou Michal Vieweg, že ne? ;OP
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 7.10.2005 > Tomáš Tvrdý> Hnusit se člověku může spousta věcí a proto je důležitá tolerance. To máš to samé jako politkaření a přesto náš stát někdo musí vést. Novinářka nejsem a ani bych nechtěla být, ale lámat nad všemi novináři hůl mi přijde lehce povrchní. A ti co píší do tiskovim typu Superspy apod. za novináře moc nepovažuji. Máš takové radikální názory náctiletého;) Promiň pokud jsem tě podcenila.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 7.10.2005 > Tomáš Tvrdý> ... a to mu to ještě musí zfilmovat...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 10.10.2005 > Tomáš Tvrdý> to teda nechápu proč...nějak jsem se tady začetl do reakci a najednou tohle...když už jsi sem hodil tak vyhraněný postoj proti téhle komunitě lidí doufám že si ho dokážeš taky obhájit...já totiž považuji novinařinu za vznešenou práci.
Takže proč??
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 7.10.2005 > Literární styl hodnotit nebudu, protože sám psát neumím a jsou tu na to jiní. Co se mi nelíbilo jako čtenáři. Nejdříve hrdinovi dáte božské vlastnosti  (nesmrtelnost a schopnost zabíjet myšlenkou) a on místo toho aby změnil běh dějin (v dobrém nebo ve zlém), tak se stane pouhým znuděným nájemním vrahem. Jestli chcete vědět jak si představuji opravdu dobrou povídku, tady je ukázka http://www.hint.cz/essay/essay004.htm  Doufám, že tam v budoucnu budu mít i některou Vaší.
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.10.2005 > fanýs> Ale on nemá žádné božské vlastnosti!!! Je to "jen" 100%-ní smolař a proto se mu nikdy nic nemůže povést. Zabít člověka nebo dokonce sebe sama je pro něj absolutně nerealizovatelné! On prostě kolem sebe pouze šíří auru čisté smůly. Že vy jste to nečetl pozorně!? :O) PS-Díky za tip, určo se na to mrknu. PS2-A jak už jsem řekl ostatním, pokud se vám zrovna tenhle styl nezamlouvá, zkuste se mrknout na dvě starší povídky, co jsem tu publikoval. Dal jsem do nich mnohem víc času a úsilí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter