Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pruhy
Autor: fcelkamaja (Občasný) - publikováno 6.10.2005 (14:42:35)


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 6.10.2005 > je to moc rozseklý na půl chtělo by to jinou kompozici, jinak pěkná oražová
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 6.10.2005 > To pole je nádherný, mně se pruhy na polích moc líbí, tyhle jsou takové krásně medové. Nelíbí se mi obloha, to je můj věčný konflikt s přírodou, já nemám ráda modrou oblohu a ta příroda ne a ne to vzít na vědomí. Takhle šedivé bouřkové mraky, kdyby tam byly! Klidně bych to nechala rozseknuté napůl, ale dala bych si pozor na rostlinstvo  v popředí, stejně není celé, jen ruší.
<reagovat 
Pavel Richard (Občasný) - 6.10.2005 >

jen zkousej dal a nenechej se odradit, me tenhle obrazek nejak neurazi...Napad byl dobry, ale provedeni a kvalita trosku pokulhavaji


Body: 2
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 6.10.2005 > Pavel Richard> 

Ále dej pokoj... jeden bod nebo dva.. jakej je to rozdíl. Na to, aby mi zas začaly chodit sprostý a urážlivý vzkazy... už na to nějak nemám sílu ani chuť. Byl to úlet.

Víš jen co je zajímavý? Když jsem svoje fotky posílala člověku, který byl profesionál, tak i když jsme každej měli jinej styl, tak mi to nikdy nepohanil tolik, jako hodně "profíků" tady. Naopak, vždycky na tom našel něco hezkýho, dokonce si jich pár i sám uložil a schoval. Kolikrát jsem byla v pokušení sem dát nějakou jeho fotku "inkognito", jak by ji kdo spráskal... Škoda, že už tři týdny nežije. Bez něj mě to už ani tolik nebaví...

Ale to neber prosím jako narážku na tvoje hodnocení. To mi jen tak proletělo hlavou všeobecně...


<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 6.10.2005 > fcelkamaja> 

na totemu se schazi zvlastni sorta lidi..tak asi tak ....ja mam taky urcite vyhrady k leccemu 


PS foto neurazilo, prijde mi v pohode.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.10.2005 > fcelkamaja> Já jsem nebodovala, protože mi to nepřišlo důležité, dala bych tři a půl, zaokrouhlíme to podle pravidel nahoru
Body: 4
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.10.2005 > fcelkamaja> Jak je ta fotka původně veliká? Dal by se udělat výřez?


<reagovat 
 Pavel Richard (Občasný) - 6.10.2005 > fcelkamaja> Majo, tady nejde o body, neplkal jsem tu blbosti, myslel jsem to vazne. I ja mam na svem zdejsim mailu nekolik vylevu od ruznych lidi (zdravim hulinaka) - hazim to za hlavu. Rozhodne fot dal a obcas sem neco dej k nakouknuti.
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 6.10.2005 > Vypadá to jako po aplikaci funkce "solarizace". Jedno jsem něco podobného zkusil a neodvážil jsem se to ukázat ani členům domácnosti ...
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 6.10.2005 > Strážce_majáku> Kdepak, žádná solarizace. Tak já se omlouvám, už kdysi jsem po důkladné kritice a doporučení od jednoho člověka přestala publikovat, a teď jsem si říkala, že bych to mohla zkusit znova. Tak tedy ne, byla to chybka, ještě jednou se omlouvám, sorry za znechucení. Žiju sama, doma mi to nemá kdo říct. Snad to přežiješ.
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 7.10.2005 > fcelkamaja> Pokud jsi takhle extracitlivá, nepublikuj, nemysli a snad ani nechoď ven.
Kdo ví, co tam na tebe čeká. Třeba se vedle tebe vyčurá vrabec a ty to vztáhneš na sebe.
<reagovat 
bláznivá_střela (Občasný) - 6.10.2005 > Vážně hnus, Strážce má pravdu, styděla bych se tohle ukázat. Taky doufám, že už se od tebe víc nedočkáme.
Body: 1
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 6.10.2005 > bláznivá_střela> Neboj.
<reagovat 
 štětečka (Občasný) - 6.10.2005 > bláznivá_střela> jo,když mý věci (podle ostatních) stojí za hovno,tak si aspoň zamachruju na někom jinym,viď?tvá reakce mi donutila,páč je to hnus největší,napsat ti,že bejt tebou,tak se stydim za ní.hraní si na chytrýho je ubohý a sprostý
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 7.10.2005 > bláznivá_střela> Hele, neposouvej, co jsem řekl.
<reagovat 
 štětečka (Občasný) - 6.10.2005 > fcelkamaja> tyjo,ty inteligentní poznámky na totemu jsou někdy fakt moc,pomalu každej amatér(včetně mě)tady dělá chytrýho a proto fčelko:neboj!a publikuj,a kašli na ňáký špatně mířený střely,něco z tvých fotek je moc dobrý a něco ne,no a co??nemusí se fšechno fšem líbit,todle nejni galerie a esli se to nikomu nelíbí tak ať jde do galerie...je to amatérskej server díky kterýmu se můžeš rozvíjet,tak na ně kašli a využij to!!

tů pikčr:něco jako janahe,i když mě se líbí i modrý nebe,a hlavně mi tam ruší to kvítí...a už jsem tady viděla stokrát horší fotky s průměrem čtyři,sakra...záleží na jméně autora...
Body: 3
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.12.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter