Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nemám název:)
Autor: honza_bordovicky (Občasný) - publikováno 6.10.2005 (17:55:08)

A padavá jablka
padají na hlavu
vedoucího sadu



pískaj konec


Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 6.10.2005 > Newton
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > jiri-jirik> Ano. A při té příležitosti se mu rozsvítilo:))
<reagovat 
fff (Občasný) - 6.10.2005 > místo sadu bych dal ústavu a nazval bych to gambrinus liga.
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> Jakože jabka už dorazily?:)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > honza_bordovicky> třeba že pískal blbě.
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> No estli jabka nedorazily, tak asik nepískal tak jak bylo dohodnuto:))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > honza_bordovicky> a dohodnuto bylo, aby pískal blbě?:o)))
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> ...Ale neblbni, to se přece nemůže přihodit...kor u nás:) Nevěřím:)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > honza_bordovicky> no ani já ne. proto mi to přišlo divný.
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> :))
<reagovat 
Zrzohlávka (Občasný) - 6.10.2005 >

Já bych dala název:

 

"Padlí..."

 

- jednak to "padlí jabloňové" = zákeřný mikroorganismus, ze kterého žádný ovocnář neskáče radostí do stropu

- další význam nabízejících se "padlých" Ti ze svého postoje k miniatuře klidně můžu vypsat, ale to až pokud bude zájem, abych Ti tu do Tvého dílka a Tvých asociací necpala své...  

P.S.: Až to jakkoli pojmenuješ, ohodnotím.


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > Zrzohlávka> Vypiš, vypiš, zájem jest!:))
<reagovat 
barbuska (Občasný) - 6.10.2005 > já nevím. nerozumím.
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > barbuska> A přitom je to tak jednoduché. Také by mne to štvalo;)) :))
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > Tak lidi, máme už názvy
1.) Newton
2.) Gambrinus liga
3.) Padlí

Máte - li nějaké další návrhy, sem s nimi! Jinak můžete pro jednotilvé návrhy hlasovat přímo tady. A nebo prostřednictvím SMS zpáv, přičemž z jednoho telefonu můžete odeslat max. 50 SMSek:)))
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 6.10.2005 >

Jablkopad?Nevystrkuj hlavuz davu??:o)


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > markýza andělů> Výborně! Další návrh na název "Jablkopad aneb Nevystrkuj hlavuz davu":)
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > A mne napadl další fotbalový název: "Více sportu!" :)))

co vy na to?:))
<reagovat 
c212h (Občasný) - 6.10.2005 > napadlo mě..."Nepad nápad" a nebo už pad? :-))v tom případě mat :-))
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 6.10.2005 > V pondělí jsem se chvíli díval a potom usnul.Název mne nenapadá .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > Raimund> Jo, občas to chce silné nervy:)))
Uvidíme co přinese sobota;)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 6.10.2005 > honza_bordovicky> Upeču nohu z prasete , uvařím zelí s bramborama a zapiju to něčím červeným, asi Vavřincem. tohle nás, Brňáky , poslední dobou moc nebere
<reagovat 
kidal (Občasný) - 6.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 7.10.2005 > Newtonův zákon
<reagovat 
noticka (Občasný) - 10.10.2005 > ještě sbíráš napadlé názvy ?  -  vzpoura rubínů     ...  a bodíky taky sbíráš ?
Body: 5
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 10.10.2005 > noticka> Hoj:) Vzpoura rubínu?:) Inu, zajímavý nápad:)) Děkuji:) Ano ano, bodíky sbírám velmi;))
<reagovat 
 noticka (Občasný) - 11.10.2005 > honza_bordovicky> 

 to jsem ráda - jen pro úplnou přesnost - tam je kroužek nad u - rubínů , sice malý, ale trošku dost zásadně mění smysl celého názvu      - ale možná to byl jen překlep, že?


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 11.10.2005 > noticka> Heh, no, jestli myslíš tamty Rubíny, tak z těch mám rád maximálně Karla:) a Mirka:)))
<reagovat 
 noticka (Občasný) - 11.10.2005 > honza_bordovicky> 

no i kdyby - tak ten kroužek tam stejně bude  


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 11.10.2005 > noticka> Jasné:))
<reagovat 
Zrzohlávka (Občasný) - 2.11.2005 > Vlk taky sliboval...A honza_bordovicky nás tady táhl na vařený nudli, protože názvy se házely na hromadu jak lopaty písku, a kde nic, tu nic...
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 3.11.2005 > Zrzohlávka> Honza Bordovický je momentálně časově indisponován:) Ale neboj!!:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter