Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Me
Autor: Konvoj (Občasný) - publikováno 9.10.2005 (17:04:14)
Já, sám se sebou si pohraný...

Je to fotka jen tak, nemusíte hodnotit...


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 9.10.2005 > You? Docela dobře sis pohrál, akorád to pozadí v pravo mohlo být trochu tmavší, aby ti vynikla ta tvář a ještě ti chybí vršek hlavy, jinak perfekt :)
<reagovat 
 Konvoj (Občasný) - 9.10.2005 > Balcarka> 

Yes, me

Díky, jo, už to vidim...

 

Chtěl jsem aby to působilo trochu jako ve stylu toho obrázku Che Guevary na takových těch proti komunistických trikách, jestli víš...

(taky jedno shánim


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 9.10.2005 > Konvoj> jo jo vím akorád by to tam chtělo aj tu červonou :)
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 9.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Konvoj (Občasný) - 9.10.2005 > agovirin> Děkuji uctivě.
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 9.10.2005 > Vypadáš jako můj snoubenec:o)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.10.2005 > markýza andělů> no..... to se máš čim chlubit:o))))))))))))
<reagovat 
 Konvoj (Občasný) - 9.10.2005 > markýza andělů> 

 Díky

No, i když, jak jsem na něj koukal, tak to vskutku není tak daleko od pravdy , i když já nosim většinou brýle.

Předpokládám ale taky, že je o malinko starší...

 

Jinak, soudě podle Tvé vlastní podobizny, by mě jeho role vůbec nevadila  

 


<reagovat 
  markýza andělů (Občasný) - 9.10.2005 > zkrveživ> Máš pavdu..mám.Ráda se chlubím svými snoubenci:o)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.10.2005 > markýza andělů> hele, máš eště nějakýho dalšího? a je taky tak negativní a bezvýraznej?:o)))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 9.10.2005 > markýza andělů> ukááááááááž
<reagovat 
  markýza andělů (Občasný) - 9.10.2005 > zkrveživ> Ne, je pěkně barevný a výrazný..ukážu:o)Ale ne, že mi ho přebereš!
<reagovat 
 Konvoj (Občasný) - 9.10.2005 > zkrveživ>  Díky, ale buď rád, že je tady ta upravená... na tu barevnou se totiž fakt nedá koukat
<reagovat 
 Aestas (Občasný) - 10.10.2005 > zkrveživ> Hele hele, žádný takový, to je můj drahej bratříček a není žádnej bezvýraznej! A pozitivní je taky :-) A.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 10.10.2005 > Aestas> no... jestli je po tobě, tak musí bejt skoro dokonalej:o)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 10.10.2005 > chceč-li se stylem přiblížit tomu profláklému pojetí Ernestova obličeje, chce to kousek času a nervů a překreslit kontury obličeje ručně do pěkných křivek ;)
<reagovat 
 Konvoj (Občasný) - 10.10.2005 > Mishka>  děkuju, ale nemyslel jsem to zase tak doslova, spíš šlo jen o ten pocit...
<reagovat 
 Konvoj (Občasný) - 10.10.2005 > Mishka> Jo, a BTW: kdykoli vidim Tvoji ikonku, musim pak ještě třeba hodinu přemýšlet, co na ní vlastně máš...  
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.10.2005 > Konvoj> :)) jednoduchá odpověď: http://www.totem.cz/enda.php?a=40879
<reagovat 
 Konvoj (Občasný) - 11.10.2005 > Mishka> 

Aha  tak jsem si konečně velmi drsným můstkem spojil očekávané s dosud známým...

Díky


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter