Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moc nám tu nedupejte nebo probudíte tatínka a půjdete do hrníčku...
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 10.10.2004 (13:26:49)

 

Vezmu vás na pole
budeme péct vojáčky
z popela
vybírat srdce


mlha je jako med
pečeme perníčky
tvé slunce 
nám sežralo střechu


pustím vás do nebe
chytíme velký mrak
vrba mi půjčila
kouzelný proutek


radši nám za komín
nakresli medvěda
budeme se do něho
trefovat  bublinkami

 



Poznámky k tomuto příspěvku
mariaana (Občasný) - 10.10.2005 > tento smysl pro humor žeru!
Body: 5
<reagovat 
noticka (Občasný) - 10.10.2005 > malovaný perníčky  
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Občasný) - 10.10.2005 > jůůůů.... to já ljublju!
takési ňuňu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 10.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 10.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 10.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 10.10.2005 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 10.10.2005 > drfaust> Ahóój...Tě zase rádi vidíme...ta barva pozadí se nám docela povedla, že jo? :o)


<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 10.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 10.10.2005 > mravenečci, vás můžu
Body: 5
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 10.10.2005 > Kdysi u jednoho kamaráda na koleji jsme jedli houbičky, pouštěli si Radiohead a celou tu dobu, snad osm hodin, hleděli na ilustrace barevných medvídků z Boba a Bobka, který měl vylepený na skříni. Z vaší básničky mám na první dojem pocit skoro podobný...jako bych si vzpomněl...Radiohead, houbičky, medvídci...nemohu tudíž hodnotit...
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 10.10.2005 > Citizen> :o) (o: :o) jo, přesně tak...nám měnili vokna za plastový a děsně se přitom zvířil prach...tak jsme ho pak utírali houbičkou a měli jsme z toho nějakou divnou rýmu, asi alergie...a nemohli jsme spát a celejch osm hodin jsme si povídali s naším plyšovým ledním medvídkem s rolničkou na krku...a jenom vždycky vstali, abychom vyměnili radiohead za vojáky nebo naopak...:o)
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 11.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
očka (Občasný) - 11.10.2005 > To je moc hezký čtení. A má to vtip a šarm.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 12.10.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.10.2005 > líbí se mi první... a to slunce, co sežralo střechu :o)
Body: 4
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 12.10.2005 > Kelly> děkujeme...my nějak ani nečekali, že by to fungovalo jinde než v naší hlavě...

(tady se nedají dílka posílat tak, abychom je měli vidět na své stránce, ale nestrašila v seznamu?)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.10.2005 > tři_černí_mravenci> ahoj mravenci, jestli dobře chápu, co chcete, tak to se u nás udělat nedá - jakmile dáte dílo publikovat, objeví se v seznamu... můžete ho nastavit jako čekající, ale to ho zas neuvidějí čtenáři na vaší stránce...
a kromě toho, mě nepobuřujete, klidně si buďte v rubrice, ne? já vás tu čtu schválně, a se zalíbením :o)
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 17.10.2005 > Kelly> hmm...no tak my to nějak přežijeme...my jen že u sousedů to teď děláme tak, že dílka do toho obludnýho seznamu nedáváme a mnohem víc nám to tak vyhovuje... :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.10.2005 > tři_černí_mravenci> já vím, že máte špecifiká... i sousedi mají špecifiká :o)
tak to zatím zkuste brát tak, že když už publikujete na netu, tak se to holt svět dozví - a že vaše dílka rozhodně nikde "nestraší", ale naopak jsou čtenáři k potěše
a co my víme, třeba to i u nás Dušan časem naprogramuje podobně jako u sousedů...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter