Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Bryce Canyon z kolekce USA
Autor: Drosophila (Občasný) - publikováno 25.7.2001 (19:50:40), v časopise 29.8.2001
další v kolekci>
Bryce Canyon - Utah, USA
Bryce Canyon - Utah, USA


Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.7.2001 > Cokoli z Utahu je nádherný. Ne, vážně i tak je to fajn.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 25.7.2001 > Krásný ..... (jen malinký rejpnutí k trošku nepřirozeným barvám, alespoň tak se mi to zdá, ale pokud tomu tak je, je to asi dílo scaneru) .....
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 25.7.2001 > Cokoli z Utahu je nádherný... jen ti mormoni kdyby nebyli takoví pitomci. Ale ona ta krajina za to nemůže :)
Cavalero, těm barvám bych věřil, bejt tebou...
Body: 5
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 26.7.2001 > Cavalera: barvy jsou skoro přirozené, samozřejmě to prošlo několikerým procesem (vyvolání, naskenování atd.), takže jsou určitě trošilinku jinak, ale věř tomu, že když se tam v zimě rozzáří sluníčko, tak je to opravdu fantastické, minimálně barva těch skal je vpodstatě taková, jak je tady vidět.
Museli jsme si tam na to sluníčko počkat dva dny zavaleni sněhem ve stanu, jediní blázni v kempu, kromě jednoho obytného vozítka s bioložkou ze San Diega ...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.7.2001 > To snad není možný, nádhera!
Body: 5
<reagovat 
Pavča (Občasný) - 26.7.2001 > Moc pěkné. A co bioložka? :)))
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 26.7.2001 > Hezka fotografie, ty barvy jsou temer presne.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.8.2001 >
Body: 5
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 29.8.2001 > utahuješ dobře....ne ze mě si,,,to ne, však na těchto skalách rád bych si vyleštil žíly o jejich hroty...
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 29.8.2001 > Krása, ač tomu už sám nevěřím, měl jsem tu možnost, rok tomu zpátky, prošlápnouti si to tam, ač v parném létě! Nádhera, co dodat. P-o-h-o-d-a.
Body: 5
<reagovat 
keram (Občasný) - 3.9.2001 > Tento zpusob fotografie zda se mi ponekud stastny
Body: 5
<reagovat 
eMartin () - 7.9.2001 > Koukám, že vyfotiti cokoli v Utahu musí být paráda, ale ta fotka je i tak povedené dílko..
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter