Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podvečer aneb Cesta domů
Autor: CelticMystery (Občasný) - publikováno 10.10.2005 (17:31:23)
Dokonalý tvar. A po doutnících nahoru a dolů batolata. Kdysi dávno jsem tam seděl, s Prahou pod nohama, díval se shora do žižkovských dvorků a pozoroval, jak zapadá rudý slunečný kotouč do šedočerného oparu za Břevnovem. Stmívalo se a vinohradské ulice zely prázdnotou. Dneska míjím stříbrný trigonometr z úctyhodné vzdálenosti a vidím ho ze všech úhlů a stran. Od počítače ho ale naštěsttí nevidím. Jen tuším! Magickou sílu? Ale má ji vůbec?  Má ale  určitě dokonalý tvar. Sluneční paprsky po něm kloužou dolů, jako by svlékaly poslední tajemství tajné milenky a odhalily dokonalost její stříbřité kůže do všech nejkrásnějších zákoutí. Stříbrný prach nočních hvězd rozsype až pražský  podvečer. Jen těch několik nejsilnějších hvězd  zasvítí lidem spěchajícím pod lampami ulic a zmatení dravci z kostelních věží oslněni reflektory vzlétnou poděšení vzhůru. Zavřu okna a vypnu počítač. Půjdu pomalu po  schodech k recepci v přízemí a popřeju vrátnému hezký večer. Usměje se, obřadně se ukloní a zamkne za mnou hlavní vchod. Určitě půjde hned do svého ajnclíku vedle recepce a pustí si televizi. Já se však vydám  pěšky dolů do centra a budu přemýšlet, co jsem dneska měl udělat a neudělal. Než dojedu domů, určitě se ještě zastavím v soláriu, pustím si umělé sluníčko a nechám do sebe vstoupit světlo, které spálí na popel denní chmury.


Poznámky k tomuto příspěvku
c212h (Občasný) - 10.10.2005 > Jen pozor, aby nespálilo také duši, vím, že je...
Body: 5
<reagovat 
Život (Občasný) - 10.10.2005 > Zajímavě napsané
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter