Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pohled na moře z kolekce ITALY
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 11.10.2005 (18:22:00)

slastný to pohled na moře



Poznámky k tomuto příspěvku
adilila (Občasný) - 11.10.2005 > Souhlas s Mishkou-Barvy.. nejsou letní!
Body: 3
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > adilila> a z jakého důvodu by jako měly být letní???
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 12.10.2005 > teda, tady snad dojde na nějakou erotiku? :))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > drfaust> hmmm...no uvidíme:))
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 11.10.2005 > barvy se mi libi, i kdyz bych si s tim krapet pohral..smerem k realu chvalim vyber pozadi, sedne mi k tomu 100! a devce je skvostne
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > Ewonne> hah:))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 12.10.2005 > tak nějak vznikají vlny ;-))
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 11.10.2005 > seš si jista, že na MOŘE :)
Jinak (když mám hodnotit moře) mám pocit, že se každou chvíli vylije pravým krajem obrázku.
Jinak (jestli mám hodnotit tělo) závidím dotyčné opálení, já nikdy takové nemám, bééé
Jinak (jestli to mám hodnotit celkově) je to dobrej ftip a myslím, že chlapy si dojdou na své :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.10.2005 > Balcarka> chlapI si jiste prijdou na sve, ale opaleni zavidet nemusis, protoze to pri tomto svetle nejde odhadnout :)
cela fotka ma pro me divne barvy, to sede nebe mi kazi dojem z letni nalady :) prsa hodnotit nebudu, opaleni taky ne a celkove fotka koncepcne ani technicky pro me nic moc.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > Balcarka> 1/na moře jsem v tomhle momentu totálně srala, ať se klidně vylije:)
2/tělo není o opálení, tělo má tahle slečna luxusní...a opálení také..
3/na své si nepřijdou jen chlapi, jsem žena a taky jsem měla co dělat, abych udržela objektiv a i tak to mám zkřiva:)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > Balcarka> jo a s tím názvem-to snad ani nemusím vysvětlovat:))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > Mishka> Mishko, nesmíš tady všechno tak žrát..přeci už víš, že uveřejňuji i fotky, aby si každý přišel a své..tentokrát jsme myslela na chlapské myšlení..a myslím, že jsem se trefila přímo do jejich vkusu-i do vkusů některých žen:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 12.10.2005 > Mishka> mi se teda silikony moc nelíbí
<reagovat 
 čtenář blec - 12.10.2005 > mmiiaa> jestlis myslela na chlapy, taks tu ženskou měla vyfotit z druhé strany, anebo ještě líp zhora. Samozřejmě předtím sundat plavky:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.10.2005 > mmiiaa> takže ty uveřejňuješ fotky, aby si každý přišel na své?! hm, tak to pak musíš napsat, že tentokrát na to smí koukat a kritizovat jen ti a ti, protože pro ně je to určeno. ;)
žádné velké nadšení tady nevidím. největší z oné dámy je to Tvé.
pokud na Totemu uveřejňuješ jakoukoliv fotku a není v sekci Vtipy, ale ve Fotografii, bude ji hodnotit se všemi mými nároky na fotografii ;)

<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > Václav Mráz> co to tu plácáš o silikonech??
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > Mishka> mishko..prosím tě , ber všechno s nadhledem..vrásky ti nesluší:))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.10.2005 > čtenář> to třeba ještě přijde:))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.10.2005 > mmiiaa> diky, ses mila. nadhled je dobra vec a ja se o nej snazim a makam na sobe a pujde mi to casem jiste lip a lip. :)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 13.10.2005 > Mishka> určitě to přijde...makat na sobě je ten nejlepší začátek..hodně štěstí, jistě to zvláádneš:)
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 13.10.2005 > fakt se mi to libi 
<reagovat 
čtenář free.23 - 21.10.2005 > Nevim, jestli teď mám větší chuť na to moře nebo na tu pani:)) Každopádně dobrý foto!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 21.10.2005 > čtenář> hah...já mám větší chuť na paní:)
<reagovat 
třináct (Občasný) - 14.4.2006 > to teda jo sakra );))

a barvy krásný
Body: 4
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.3.2007 > peknej pohled na more...akorat toho textilu nemuselo bejt tolik...:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter