Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Yosemitský vodopád z kolekce USA
Autor: Drosophila (Občasný) - publikováno 27.7.2001 (18:49:31)
další v kolekci>
Poslední ze třech kaskád yosemitského vodopádu.
Poslední ze třech kaskád yosemitského vodopádu.


Poznámky k tomuto příspěvku
Madman (Občasný) - 27.7.2001 > Chybí tomu nějaké světlo ... je to pěkný vodopád, ale průměrná fotka se slušnou kompozicí...
Body: 3
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 28.7.2001 > Souhlas s Madmanem. Možná to chtělo trochu nadržet v horní části, nebo zkusit při pořizování snímku barevný filtr...
Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 28.7.2001 > Je to hezkýý .... mám poznámku .. teda spíš dotaz na všechny co fotografují ... nebyla by lepší rychlejší expozice, aby vodopád nebyl rozmázlý? ... děkuji za odpověď a omlouvám se za své smělé a amatérské dotázání:-) (bez ironie!!!)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 28.7.2001 > Pokud na to byl cas, rozhodne be se byvalo vyplatilo studovat svetelne podminky behem celeho dne a pak vybrat tu dobu, kdy svetlo tvori optimalni kontrast a "plasticnost" sceny.
Cavalera - rada fotografu naopak pouziva stativ a prodluzuje exposici, aby voda pripadala jako mlhovita cukrova vata. Je-li to ku prospechu zalezi na tom co se komu libi.
Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 28.7.2001 > Gino: ... asi nejlepší je vždycky udělat obě varianty .... ještě bych se rád zeptal, jestli bys zhruba netušil, jak rychlá expozice je schopná mi zachytit padající kapky, nebo alespoň ty co různě odlétají okolo .. díky moc!
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 28.7.2001 > avízo ...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 29.7.2001 > Cavalera - muzes jit do extremu 1/500 az 1/1000 vteriny ovsem s ohledem na rychlost(citlivost ASA/DIN) materialu a zpusob jeho pozdejsiho vyvolani ktere eventuelne udrzi jemne zrno (slabsi vyvojka a delsi cas vyvolavani).Pochopitelne cim citlivejsi film, tim hrubsi je pak zrno. Jak se divam na svetelne podminky teto situace, hadal bych tak 1/250 na 5.6 citlivost filmu 200ASA by mohla "znehybnet" vodopad. Na to aby byly videt padajici kapky je kamera prilis daleko.
<reagovat 
Drosophila (Občasný) - 29.7.2001 > Madman a Ilona: naopak kvůli tomu chybějícímu světlu (nebylo příliš dobré počasí) se mě osobně nakonec ta fotka docela zalíbila. Myslel jsem, že bude dost o ničem, ale takhle mi ukazuje chladnost a takovou jakoby "ocelovost" mokré yosemitské žuly - fuj a brrr při představě, že je v takovém počasí člověk zavěšen pár set metrů nad zemí ve stěně El Capitana ...
<reagovat 
Madman (Občasný) - 29.7.2001 > právě je to jen taková skála a voda... bez ničeho co by mě zaujalo...
<reagovat 
Madman (Občasný) - 29.7.2001 > právě je to jen taková skála a voda... bez ničeho co by mě zaujalo...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.8.2001 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter