Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přiznání
Autor: CelticMystery (Občasný) - publikováno 13.10.2005 (08:59:13)


Skončím jednu svojí misi a vydám se dál. Lucerna mi bude věčným přítelem a křižovatky cest mě zavedou do nových míst. Dobrodružství nehledám. Jen s očima upnutýma k nebi luštím hieroglyfy zpráv, co píšou v modravách supersoniky, a po nocích se budu snažit pochopit, co mi Nejvyšší napovídá. Hledám Hvězdu, která mi zářila kdysi. Nezáří. Zrak zeslábl a hvězda asi pohasla. Není. Ztratila se. Možná se to stalo nedaleko čínského altánu v parku vlašimského zámku, možná někde na Brusce u výstupu z metra. Není, ale potřebuji ji vzít do dlaní a cítit, jak hřeje. Cesta k Ní potrvá další milióny světelných let. Ale pocit, že existuje a po ekliptice se vrátí, povede moje kroky dál až do místa setkání. A jestli mi dojde petrolej v lampě, prachem jsi a v prach se obrátíš. Cestou za Ní  půjdu stejně dál, dokud se naše ruce nesetkají jako tenkrát při západu Slunce kdesi vysoko na údolím Sázavy.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
c212h (Občasný) - 13.10.2005 > "Označil pro mne jaro, ale nestvořil je ve mně natolik, aby mé srdce z toho jara žilo." (ASdE) Ten kdo si myslí, že je to jinak, živoří... Vyrovnání se, se slůvkem NE se může stát pro někoho životním programem, někdy staví vzdušné zámky, dává Gloriolu Aureolu někomu kdo za to ani o to nestojí. Proč? právě proto slůvko NE...

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter