Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ztracené brýle jasnovidky
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.10.2005 (11:54:00)

Vzpomínky jasnovidky Kludské i jiných zaplnily spousty knih. Méně už v nich jasnovidci píší o svých pochybnostech. Zejména na vlastní problémy se ptají s nedůvěrou v kvalitu odpovědi. Vědí, že jejich vůle zasahuje do výsledku a proto se na své otázky raději ptají kolegů, pokud ovšem nějakého spolehlivého mají. Ale i lékař nerad léčí sebe a své blízké.

Moje známá je také jasnovidka, a na její informace se mohu vždy spolehnout. Vždyť jsem ji to sám před jedenácti lety naučil. Již mnohokrát mi např. poradila, kde mám hledat ztracené věci. Je paradox, že tato praxe se stala největším důkazem těchto schopností i pro zapřisáhlé materialisty. Popisu božských světů a zákonů karmy lidé mnoho nevěří, ale jak někdo může na dálku popsat, kde je ztracený předmět je pro ně nevysvětlitelné, až se toho bojí.

Volala mi, že už několik dní nemůže nalézt své brýle. Čekala, že zjistím kde jsou, ale to by bylo málo výchovné. Doporučil jsem jí, aby se na ně zeptala sama a zavolala mi výsledek. Po chvíli mi zklamaně sdělila, že se dozvěděla, že brýle jsou v taštičce s natáčkami, ale nebyly tam. Z minulých případů mám zkušenost, že vždy řekla dvě místa, kde měly ztracené věci být. Má to pár důvodů. Proto jsem ji doporučil, aby se zeptala ještě jednou. S radostí mi za chvíli volala, že už je má. Měly být pod televizí a skutečně je našla hluboko pod komodou. Tam by je nikdy nenašla, je nízko nad podlahou.



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Občasný) - 13.10.2005 >

mně to  něčím neodbytně připomíná Jak jsem vyhrál válku...


<reagovat 
romann (Občasný) - 13.10.2005 > To neznám. Mně zase povzdech nad všeobecným vítězstvím víry materialismu :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.10.2005 > O několik dní později mi zavolala znovu. Tímto způsobem a napoprvé našla delší dobu postrádané nůžtičky. Má už větší sebedůvěru a jistotu.
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 8.11.2005 > Jo dobré, škoda jen, že moje žena se ptát nechce, málo si věří a zklame ji první neúspěch, radči by obrátila byt vzhůru nohama, nebo se smíří s tím, že to již nenajde, a to tvrdila, jak má dobrou "praktickou Intuici". Což skutečně má, ale jen když chce a na to co jí baví a jde jí to pak samovolně... ale vynaložit vědomou snanu, to ne.-(
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 15.11.2005 > Miloš...> Chce to věřit si a nevzdávat se. Já už si tedy věřím více, i když je pravda, že u jiných vidím více. U sebe je to hodně zavádějící a málokdo si na 100% věří. I když mě se moje "vidění" u ostatních tak na 99 % vždy potvrdí, že jsem to cítila správně. U sebe to mám slabší, ale taky na tom pracuju. Chce to nevzdávat se ... :-)))
Doporučil 
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.11.2005 > jasně, Sibylo, nevzdávat se, zkoušet,ale ženy málo chtějí. BTW co říkáš mému poslednímu článku?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.11.2005 > romann> Já se určitě nevzdávám. To nemám v povaze. :-) Znám plno žen, které chtějí hodně a taky na sobě hodně duchovně pracují. :-) K Tvému poslednímu článku jsem se zatím nedostala, ale jak přečtu, napíšu.
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.11.2005 > to jsem rád. Předevčírem jsem v restauraci učil komunikovat ženu svého kamaráda s božským Já. Objevilo se jí ve vizi ve formě křišťálu, trochu domodra. Mě řekli, že bude velikou duchovní osobností. Není problém se to naučit, ale málo těch, kdo mají vůli.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.11.2005 > romann> Nevím, já znám naštěstí hodně lidí, co vůli mají. I když ono to v dnešní době taky není moc jednoduché. Ale myslím si, že již více lidí se na duchovno zaměřuje a rozvíjí svoje schopnosti a to je dobře.
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.11.2005 > ano? Tak se jich zeptej, zda chtějí s božskými silami komunikovat a napiš, kolik jich mělo zájem. Gurua těžko seženeš, tedy kvalitního, a tito jsou opravdu Dokonalí.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.11.2005 > romann> Ale já i oni už s nimi přeci komunikujeme. :-))) Gurua nehledám, člověk má být mistr sám sobě. :-) Ale jinak díky. :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 30.11.2005 > Vážně? Pošli texty rozhovorů, rád se poučím. Dík. Jak to myslíš, -sám sobě? Trochu to implikuje ego egu. Ale jinak ano, vyšší Já vede nižší já, to je Princip Stvoření viz karma.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 30.11.2005 > romann> To se takto přeci nedá. :-)) Já o tom mluvím s lidmi, co zažili něco podobného a znám je. Ale spíše osobně. Myslela jsem to tak, že člověk se má rozhodovat tak jak cítí on sám. Když se řídím podle své intuice, tak mě to vždy vyjde, ale pokud se nechám ovlivnit, tak to vždy nedopadne dobře. To asi znáš. Nevím, termíny vyšší a nižší já nepoužívám. Beru to takto - člověk - tělo, mysl a duše, tedy Ty, tj. duše, vědomí, které si je vědomo.
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.12.2005 > ano, ale co je pak to ego?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter