Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
po sklizni
Autor: agnus (Občasný) - publikováno 14.10.2005 (12:03:55)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
clovrdik (Občasný) - 14.10.2005 > asi bych přidal na kontrastu, ale jinak dobrý; pochopil jsem, že je to slaměná bába ? :-)
<reagovat 
 agnus (Občasný) - 14.10.2005 > clovrdik> ony ty fotky po naskenování vždycky taknějak zeslábnou.. jo je to vysloužilej strašák do zelí :)
<reagovat 
xmark (Občasný) - 15.10.2005 > Upravit jas a kontrast zvládne dnes už snad každý editor dodávaný se skenerem - pokud teda nemáš skener z minulého století jako já :)
<reagovat 
 agnus (Občasný) - 17.10.2005 > xmark> nemám žádný skener, skenuju na cizím, ale třeba tahle fotka se mi líbí tak jak je, přijde mi jako kravina dodávat fotce na síle přehnaným kontrastem, to zvládne opravdu každý editor...
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 18.10.2005 > agnus> Přehnaným kontrastem? Tak se podívej na histogram - bez rámečku tenhle obrázek pokrývá odhadem tak světlejší polovinu až 2/3...
<reagovat 
 agnus (Občasný) - 18.10.2005 > xmark> o téhle fotce jsem řekl, že se mi líbí tak jak je. když u ní přidám na kontrastu, tak se mi nelíbí a je potom moc daleko od toho, co zachycuje. to by měl být snad silnější argument než histogram. myslíš, že denní a roční doba se řídí symetrií svého histogramu? :D já myslím, že jakákoliv další úprava je zbytečná...
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 18.10.2005 > agnus> "ony ty fotky po naskenování vždycky taknějak zeslábnou.."
Tos napsal o pár řádků výš, nějak mi nedošlo, že by to mohl být výraz spokojenosti s tím, jak výsledek vypadá.
Jinak samozřejmě "takhle se mi to líbí" je nejsilnější argument, který znám - naprosto vylučuje jakoukoli kritiku snímku, protože ta se pak stává kritikou autorova vkusu a namísto věcné jsme v osobní rovině, což je někde úplně jinde než kdebychom měli být.
Co však neobstojí je to, že obrázek promítnutý optikou (zkreslení), zachycený na negativ (zkreslení), přenesený optikou (zkreslení) na papír (zkreslení) a oskenovaný (zkreslení), ale BEZ ÚPRAV v editoru je blíže realitě než totéž ale UPRAVENÉ. Ostré světlo a pobledlé stíny svědčí o tom, že buď byla mlha, nebo je něco špatně ve výše popsaném řetězci...
<reagovat 
 agnus (Občasný) - 19.10.2005 > xmark> u téhle fotky to tak doopravdy je. takhle vybledlá je i v originále a jak si pamatuju na místo kde jsem ji pořizoval, není od skutečnosti dál, než když přidám na kontrastu. pak se teprve stane nepřirozenou.možná bych připustil drobnou změnu směrem k vyššímu kontrastu, ale stačí změna o kousek větší a není to ono.
<reagovat 
agnus (Občasný) - 8.6.2006 > pohrál jsem si s kontrastem aby se neřeklo..:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter