Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První den v novém tričku alias CV
Autor: Sí... (Občasný) - publikováno 15.10.2005 (19:28:01)

Prej není pěkný, když kouříme. Pak mi ten kluk v hospodě vykládal svou teorii o holkách, co se ve třinácti snaží vypadat starší a pak, když už z nich jsou ženský, tak zase chtějí  být zpátky v těch malých svěžích holčičkách. A že je legrace sledovat, jak se o to snaží. Občas si na to vzpomenu. Třeba teď, když sedím na schodech a obkresluju cigaretou holky, co procházejí kolem. Některé mají sukně výš než já hlavu…

Zase se mi dostaly do ruky noviny… Něco pro absolventy, jak napsat kvalitní životopis.

 

…Jsem holka z periferie a každý den mi začíná tak, že musím posteli odlehčit asi o 64 kilo, což je přetěžké. Nohy do bačkor, ráno čaj a večer kafe s mlíkem nebo bez. Občas mluvím sprostě, ale umím psát i levou rukou a třídím odpad! V novinách se často nedostanu než k titulkám. Některé si pak pamatuji hodně dlouho. Mým snem je být aspoň na chvíli takovou hezky hnědou Mexičankou na prahu mexickýho baráčku a jenom tak sedět a koukat. A nasávat horký voňavý  vzduch. Doufám, že díky práci ve Vaší firmě se mi jej podaří uskutečnit. Až na to budu mít věk, tak zase vytáhnu ze skříně tričko s Krtečkem a podle všeho umřu na přejedení lieskovoorieškovou natierkou.

 

Dnes jsem si koupila časopis pro ženy. Inspiroval mě k tomu pocit, že uvnitř najdu něco víc, než slibovala hesla na obálce. Našla jsem tři dlouhé články o rozchodech (obálka slibovala jen jeden). Až dostanu kopačky, budou se mi hodit. Vytřu si s nima zadek a fyzická bolest přebije psychickou, což je výhoda.

 

(Poslední odstavec je určen Sběratelům).

 

Na závěr chci zdůraznit, že pokud sbíráte exkrementy vašich pejsků do igelitových pytlíků (a následně vhazujete do speciálních košů), zavazujte je jen na jeden uzel, jinak se totiž sáčky nedají druhotně využít, což je pro náš sociální stát nemalá ztráta.


Poznámky k tomuto příspěvku
Joe Black (Občasný) - 15.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 15.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
noa (Občasný) - 15.10.2005 > jo, to mě potěšilo!
<reagovat 
Dr4g0n (Občasný) - 16.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
celej on (Občasný) - 16.10.2005 > První dva odstvace jsou bezva pak už je to takvé nenavazující...
Trošku mi to příjde psané jako báseń...nostalgická pocitovka...možná by bodla větší soudržnost ale kdo ví třeba se někomu líbi právě to jak to je...
Body: 5
<reagovat 
flétnistka (Občasný) - 17.10.2005 > Fajn...
Body: 5
<reagovat 
Sí... (Občasný) - 17.10.2005 > všem díky...
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 17.10.2005 >

Moc mě to pobavilo.

Dobré


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.10.2005 > sbírám do papírových sáčků...
<reagovat 
 Sí... (Občasný) - 18.10.2005 > Max Bubakoff> ty jsou v pohodě, stačí vysypat:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter