Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Panáčci z kolekce V barvách
Autor: Lhostej (Občasný) - publikováno 20.10.2005 (17:27:13)
další v kolekci>
                                                         akvarel. pastelky

Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 20.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 20.10.2005 > fernetci nebo wiskáčci?
<reagovat 
 Lhostej (Občasný) - 20.10.2005 > čtenář> panáčci chudáčci.
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 20.10.2005 > Spíš studie detailu k rozměrnější kompozici.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 20.10.2005 > Zajímavé.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.10.2005 > roztomilé*:)
<reagovat 
 Lhostej (Občasný) - 21.10.2005 > drfaust> dík.
ale moc roztomilé to být nemá...
oni jsou to fakt chudáčci, co se snaží někam dostat, no a spíš se jim to nepovede... viz ten jeden zoufalec, kterej padá...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.10.2005 >

jaké to má být, o tom nic nevím a myslím, že ani nechci... jen říkám, jakto na mě působí... a také to slovo roztomílé mohu v tu chvíli použít jinak, než to třeba ty chápeš... :)

 

mimochodem, včera jsem byl na Nechoď klepat na dveře... musel jsem z toho odejít:(


<reagovat 
 Lhostej (Občasný) - 21.10.2005 > drfaust> a to je co za film? neznám... bylo to tolik špatný? to se mi ještě nestalo...
ale třeba těžko jsem rozdejchávala Miluji tě k sežrání, o dost lépe Pianistku. ale ještě nikdy jsem z filmu neodešla.
tak to mě zajímá.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.10.2005 > poslední Wendersův film
<reagovat 
 Lhostej (Občasný) - 21.10.2005 > drfaust> aha, aha!!!
on teď natočil snad nějak 2 filmy poměrně krátce po sobě, ne?
Země hojnosti byl ten předchozí, myslím. Ani ten jsem neviděla.
Ale jdu za týden na jeho Stav věcí. Mám doma Wendersovy staré filmy, bohužel často dost bez titulků....

Takže špatný? Něco si o tom filmu přečtu.
Já byla naposledy na Štěstí a líbilo se mi hodně.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.10.2005 >

Na Zemi hojnosti se taky chystám. Na Štěstí spíš jen možná... mám radši akce, které probíhají v klidu a není kolem nich moc velký humbuk...

a Štěstí je teď v takový divný fázi.


<reagovat 
 Lhostej (Občasný) - 21.10.2005 > drfaust> to jsem nepostřehla naštěstí, ten humbuk. šla jsem na to spíš náhodou. ani se mi moc nechtělo a pak jsem byla ráda, že jsem šla. asi nejhorší je jít do kina s očekáváním...
teď je velkej poprask kolem Hrubeše a Mareše, to jsem si všimla. I bilbórdek jsem viděla... No, po zhlédnutí ukázek jsem si řekla, že na to nepůjdu. Stejně tak na Doblba... Já mám totiž pocit, že se český filmaři tak trochu pomátli v poslední době a normální filmy se teď nějak netočí-nenosí. Normální (pro mě) = něco jako Výlet nebo Ene bene. Nebo i Kolja. Prostě ne takový úlety, jaký jsou k vidění teď.

No nevim, nechci se do toho ještě víc zamotat, ale asi zas zkouknu nějaké starší české filmy - Svatba jako řemen byla parádní, snad všechny Lipského filmy jsou bezva...

takový potrhlý, ale správně.
snad mi rozumíš, co myslím... ty nové snímky mě momentálně nelákají.

třeba za nějakou dobu.


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 24.10.2005 > srandovní, ale zamrazí - bolestivější varianta Černýho batolat na Pražské televizní věži
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 26.10.2005 > Zajímavej nápad
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Občasný) - 26.10.2005 > děkuju
<reagovat 
můrka (Občasný) - 1.11.2005 > úžasné dílko :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 (4) 5 6 7 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter