Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro holky
Autor: Catherine (Občasný) - publikováno 21.10.2005 (11:05:17)

Poslední vztah...

za mnou

už mě ty vztahy nebaví

investice do prázdna

nádech naděje

aby tě vzápětí

mohli vzít palicí přes hlavu

(už vážně nehraju)

koukat přes okno do děště

a číst brožury o lásce

všude vám radí

jak být neodolatelná a sexy

s podvazkovými pásy

(brr je v nich zima)

ach ti muži...

tak jak je to s nima?

vztah=nadsázka

    VŠL

byla jen ve školce

teď už jen v závorce

na mě pomrkává..

já si tě najdu

okatě vyhrožuje..

"Navěky"

-slibuje

a kde nic tu nic..

 

 

Tak ti mě napadlo...

není Láska rodu mužského?

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Eleana (Občasný) - 21.10.2005 > musíš věřit, vnímáním niancí přídeš k fajn vztahu
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 21.10.2005 > Já bych řekla, že to s těma chlapama neni tak beznadějný, ono to vyjde tak nastejno, taky maj s náma někdy potíž:-)Chce to čas a moc nehledat, on si tě najde sám. A novinový články? Ty jsou na nic, lepší je vlastní fantazie a přirozenost.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 21.10.2005 > Nevím, jestli pro tenhle obsah existuje forma, ve které by vypadal jakžtakž přijatelně. Ale snad jo. Pro začátek bych doporučoval přesunout mezi Zpovědi.
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.10.2005 > Já bych se asi nesnažila být za každou cenu neodolatelná a sexy...pak se může stát, že se budeš líbit někomu, kdo má rád, když je holka neodolatelná a sexy...no a je velká pravděpodobnost, že za okamžik potká někoho, kdo je neodolatelnější a víc sexy :o)
<reagovat 
Motýl (Občasný) - 21.10.2005 > Jako báseň: připadá mi jednoduchá jednoduchostí, jež v sobě zahrnuje veliký kus složitostí; cítím z ní hravost, ladnost; vlny obrazů proudí svým způsobem a mně se líbilo plout na nich; a jejím jádrem je zkušenost, vzdělení, kus života -- snad jen ten závěr, poslední dva verše, mi připadají trochu jako zoufání.

Jako obsah - zvdělení: ten verš, "investice do prázdna", je přeci bludem: tehdy se ti investice vrátila v podobě radosti, štěstí či lásky. To až později zpřetrhalo všeho krásné jedno: očekávání.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 21.10.2005 >
Body: 2
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 21.10.2005 > Je to spíš taková čerstvá stížnost do deníku, zdá se mi.
Když je člověk zklamanej, vždycky mu to tak přijde. A pak to zase přebolí a celé to začne znova.
Takže: Klid, bude to zase lepší :)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 21.10.2005 > já nějak nevím, jestli týhle kateřině mám její slova věřit
<reagovat 
Barča (Občasný) - 21.10.2005 > Obsah je velmi depresívní, podle mne ... Snad bys mohla změnit měřítka, příliš velké nároky na partnera u sebe pomalu snižovat ..... hledat jen ty jeho nejdůležitější vlastnosti .... (?)
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 22.10.2005 > Jako Natasha.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.10.2005 >

 Já v tom vidím spíš nadsázku, něž stížnost.


<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 23.10.2005 > Mě vztahy stále baví.
<reagovat 
čtenář ToMášTak - 26.10.2005 > Moc mě mrzí, že se stále utapíš, mezi sny a žitím. Není špatné snít, ale je třeba sny přetvářet ve zkutečnost. A užívat si života a ne jen se trápit. Sry.
<reagovat 
Bolivar (Občasný) - 29.11.2005 > Tam to "Forever" je dobrý... Je to hezky jak z rychlíku, ale přes tu rychlost ke mně nějak nedolítla míra tvýho zklamání, který je asi veliký, ale bohužel přikrytý takovejma frázema jako "už mě ty vztahy nebaví". Zkusil bych to téma nechat trochu prokvasit. Třeba se jdi projít ven a uvidíš, co z toho vyleze.
Body: 4
<reagovat 
Sonya (Občasný) - 8.12.2005 > Ta mi hovoří z duše! Ale chyba bude asi fakty v nás, holčičko...ráda si přečtu i něco dalšího, tahle byla první.
Body: 5
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 9.9.2015 > Beth Orton (14/12/1971) se vyzpívala v jednadvaceti na desku SUPERPINKYMANDY, její debutový obsah s obsažnou elpe, no a Lucie Svatoňová (14/12/1991??) logicky o tom nemohla mít páru. Ani o Tobě, Catwoman, kdepak jsi uložena 2015??
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter