Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jak jsem tak seděla na židli v kuchyni
Autor: Irena s racky (Občasný) - publikováno 21.10.2005 (23:10:18)

 

bennovi

 

 

jak jsem tak seděla na židli v kuchyni

cosi se mně dole rozškvířilo

 

vyteklo ze mne mnoho krve

za další dny

další šťávy

 

nakonec vylezla nafouklá žába

 

mé dítě

každé ráno mi šplháš na klín

živíš se mouchami

které pro tebe narostly z mého těla

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Smetiprach (Občasný) - 22.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 22.10.2005 > voda natura...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 22.10.2005 > k tomu musí být dva - vždycky dva. někdy pak později tři a více:)
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 22.10.2005 > Pozoruhodné , nikoli nemožné.
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 22.10.2005 > Nářez
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 23.10.2005 > moc dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 24.10.2005 > ech

ale jo:)
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 24.10.2005 >

pozoru hodné, ale zásah se nekonal


Body: 3
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 22.10.2005 > Sedím na židli v kuchyni...a nic ze mě doposud nevylezlo!
<reagovat 
g morr (Občasný) - 24.10.2005 > kdyby to bylo všechno stejně velkými písmeny, nic by se nestalo. když je to různě velkými písmeny, taky se nic neděje -- je to teda k něčemu?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > tolik německy neumím, takže mi kontext může býti ukraden, sorry :o)
ale že si matinka pěstuje na těle potravu pro žabí dítě, to se mi jeví zajímavě úchylným vyjádřením ;o)
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > tak to čtu s těma rakama... a má to grády,,, tak jo
ale ty fonty, bububu, poslouchej gmorra!
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 22.10.2005 > Nezatracoval bych to, ale ani se mi to nelíbí. Chtělo by to asi nějakej kontext. Nevím.
Body: 3
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.10.2005 > Opíječ tchýní> stačí klikat
Body: 5
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 26.10.2005 > Irena s racky> jistým určitě, ale já nevím. Myslel jsem tím kontextem něco trochu jinýho. Je to dost extrémní poezie...
Předtím než spadne bomba, tak tě třeba vyleká stín letadla...Dost blbě řečeno, ale takhle sem to myslel.Ale když vidíš jen jak všechno lítá ve vzduchu, tak nevíš co se děje.
Jinak souhlasím s kelly, jen s tím rozdílem, že bych k tý svý trojce přidal ještě +. Sorry. Cau.
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 1.11.2005 > podle mě se to hodí. porod je málokdy esteticky uspořádaná záležitost. Navíc to maličko připomíná modulaci hlasu, si představte nedělní chvilku poézie, jak to říká třeba václav voska...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.11.2005 > Ztratila> to jako že ten největší font se nejvíc řve? ;o)
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 1.11.2005 > na mě neřve, jsa malinovej. rozházený písmenka, jako ej rozhozenej celej svět kolem porodu přece.)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.11.2005 > Ztratila> ale ten malinovej je přece nejmenší - nebo blbě vidím?? :o)
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 14.2.2006 > Všiml jsem si náhodou nicku Irena s racky, to už vyvolává jisté velmi obrazivé představy...A tahle věc na mě rovněž velmi obrazivě a silně zapůsobila. Pokud neurazím pozdním doporučením, doporučím tedy...Vždycky jsem rád najdu-li někoho, kdo je mi blízký alespoň takhle napohled. Dovolím si tedy obtěžovat a podívat se na další věci.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter