Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
mozart v hračkářství..aneb když chcete zdražit draka, tak ho nezdražujte dětem!
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 24.10.2005 (20:30:03)

 

 

začalo mi plakat auto

tak jsem s ním zašel k očnímu

a vyrazil na tučňáky

ale u vchodu mi zabavili síťku na motýle

tobě punčochy

krasohled

a bublifuk do deště

chodilas po kladině zespodu

a do toho nám vian borisůch

recitoval své nerozepsané básně

jen japonští ministři bezobran

se smáli kytkám

a fotograf rozložil své desky bez citu kapkám

a kasíroval bezdomovce

kteří na kolenou prosili

o trochu klidu

za cinkotu

tanečního baletu mincí

vyrušili jsme ho jen naším pššššt

 

odrazy našich stínů v zrcadle

jsou sirkami

vyvržené ze společnosti

jazzových

sól


 



Poznámky k tomuto příspěvku
Barča (Občasný) - 24.10.2005 > Od divoké veselosti k melancholii ......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 24.10.2005 > hele, zacinas bejt skoro logickej....:o))) fuuuuuuuuuuuuuuuuj, delej s tim neco...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.10.2005 > hajka> začínáš bejt hystrická! ale s tím beztak nic nenaděláš 8¨-)))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 24.10.2005 > born to be child> hystrická? tenhle termit neznám, prosím objasnit...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.10.2005 > hajka> tak dlouho se budeš ptát, až tě zasejc zablokujou..intouši si budou mnout ruce..a ve tvé rozedrané duší budou vzkvétat kvétiny inspirující pochybné malíře bezdušových pnojmatyk přepjatých až k odvěsnám..víš?
8¨-)))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 24.10.2005 > born to be child> jééééééééééé, tak už chápu a splnila jsem úkol, každej den jeden novej termit, já mám delší zápalnej moment, kapišto?....:o))) a voni zasejc vodblokujou, musej....:o))) a nevím, co bude teda vzkvétat, ale pokavád se to zalejvá bordeaux, tak aj ňákou plevel nechám vzrůst...:o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.10.2005 > hajka> bordóem nic zalít nejde, páč je to modrý město, takže takhle..no 8¨-))))))
taky si někdy připadám jako zalepenej monument 8¨-))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.10.2005 > born to be child> jenom někdy? tak to se divim...:o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.10.2005 > hajka> to je jasný..že se divíš..jen a jen divíš..páč kdyby ses nedivila, divil bych se já.. 8¨-))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.10.2005 > born to be child> A tak to dekuju za poklonu, protoze vis proc jsou deti nejvetsi filozofove? protoze se umi divit...takze jsem divici se dite a filozof, hec....:o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.10.2005 > hajka> tak to se tedy divím! 8¨-)))))))))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.10.2005 > born to be child> takze ses taky divící se dítě a filozof....aspon se nebudu bát vlka nic, kdyz je nas vic....:o)))
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 25.10.2005 > Mně už jakoby stačí ten název a komentář, to mě naplní zcela...vrchol nastane už při přečtení názvu... potom když odhrnu závoj, tak vidím takový svědectví všeobecný entropie, které tu tam zasáhne, tu tam
nechá být. Bodovat nebudu, neb by se mi sám chos smál...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.10.2005 > Citizen> kdo? 8¨-))
<reagovat 
 cit-i-zen (Občasný) - 25.10.2005 > born to be child> jo, měl to být chaos...chaos by se smál, ale chos je taky dobrej...
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 25.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > krasohled!!! chci... ty prej jsou taky děsně drahý, nevim jak v Teplicách ;o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> v teplicách jsou levný..páč tam jsou tací tupci, že to houfně vraceli do obchodů s tím, že ten dalekohled je rozbitej..nebo dokonce že prej to žádná krása není!
8¨-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > born to be child> :o))) kup mi tam nákej okoukaneeeej - třeba i jen na jedno oko! (o.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> na jedno oko? to taky existuje? 8¨-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.10.2005 > born to be child> jasněěěě, pro nás jednooký hady-kapkovaný ;o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 25.10.2005 > Kelly> aha..jako maj koně klapky na očích, tak vy máte kapku na oku! 8¨-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.10.2005 > born to be child> joo! to my máme u nás v husitském kraji takový geny totiž ;o))) dokonce na dvacetikoruně jsme s tím bývali!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.10.2005 > Kelly> já mám rád táboráček..taková dřeň..z husitůch..8¨-)))
jo..dvacka se žižkou! taky jsme se tím zabývali..nebývale.. 8¨-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.10.2005 > born to be child> táboráček, ten si dával už Jan Hus blahé paměti :o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.10.2005 > Kelly> ty máš paměť! 8¨-)))))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.10.2005 > born to be child> :o))))))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 11.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter