Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Všechno je veřejné
Autor: jafa (Občasný) - publikováno 2.11.2005 (19:31:28)

všechno je veřejné -

rozkoš opakování

agresivita, královna mezi tenzemi

správní systémy buněk i států

místa křiku

jazyk jako tělo řečeného

všechno je veřejné



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 17.2.2006 > autor bude nejspíš rebelem. s důvodem či bez.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 24.1.2008 > taky...milý a hbitý prstoklad
Body: 5
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 2.9.2009 > "jazyk jako tělo řečeného", taková nenápadná synekdocha, ovšem důsledky mohou být za hranicí představivosti. ne, spíš musí být, aby to něco bylo. dá se to vnímat jako čistá synekdocha. nebo jako synekdocha a symbol dohromady, to jest tělo na transcendované rovině, tělo slov a ze slov, míněno doslova. jejich pojítkem je energie. pro mě věčná záhada, jak se do určité kombinace slov dostává určitá energie. nevím, jak moc je to dialog se sebou samým, a jak moc s někým, kdo je evidentně za mými hranicemi, i když zároveň působí v týle. - a ještě jsem si všiml, když pomyslím na ten název, dotaženo do konce by to znamenalo, že jsme všichni naveskrz veřejní, poskládaní z různých součástek tzv. veřejného. kde by potom bylo individuální "já", netuším. snad jako prázdná funkce naplňovaná veřejností?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter