Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Chrám z kolekce Zřecka básně
Autor: kaulik (Občasný) - publikováno 5.8.2001 (21:20:35)
další v kolekci>
Chrám

Pro bezpočet božích jmen
je moře chrám.

Z útesu a mořských sasanek,
v něm pod hladinou oltář mám.

Modlitba co nejde z úst,
a kamínek coby oběť dán.

A hudba, kterou uši neslyší
i v kapkách deště hraje nám.


Poznámky k tomuto příspěvku
DeadKennedys (Občasný) - 5.8.2001 > "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku"...tahle věta už mě docela deptá a sám si jí přitom nastavuju :o)) Hlubší kritika - prostě pěkná lyrika :o)

Body: 3
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 5.8.2001 > čau mrtvej kenedy ... totady pět minut řeším cosmito napsal za rébus ... takteď musím dát najevo žesemto pochopil takti to vysvětlím: já si tuto věti zaškrtnu v představě žemi pak všichni budou psát jakou úchvatnou báseň semto složil a jak sem dobrej a tak ... když napíšu něco na první pohled blbýho taksi to nezaškrtávám aby mě nedeptali ňákou blbou kritikou :)))
<reagovat 
Čtenář - 6.8.2001 > Předpokládám, že kamínek byl dán coby oběť (s háčkem) ? (jinak se omlouvám za deptání blbou kritikou:))))
Jinak se mi ta básnička líbí moc. (tak vlastně i bez toho háčku se mi líbí moc:)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 6.8.2001 > Pravila Olina:)
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 6.8.2001 > tam snad chybí ňákej háček? :)))) ... nebo cofurt ty kritici viděj? :))))))))))))
<reagovat 
stín (Občasný) - 6.8.2001 > ne, už nechybí:) - nebo že bych se přehlédla - po ránu, když člověk musí tak brzy vstávat:))))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 6.8.2001 > :))))))))))))) toses určitě musela přehlídnout ... pochopitelně :))))))))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.8.2001 > kaulik:ach tak...tak to si musím pamatovat,příště superlativy šetřit nebudu :o)))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 6.8.2001 > no mrtvej kenedy abych pravdu řek tak né žebych byl tou tvojí dvojkou nadšenej ... ale řeksemsi "jeto napoprvé, třeba to hoch nemyslel tak zle, nechám sito líbit" ... ale doufám žeseto opakovat nebude :)))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.8.2001 > kaulik:Neboj,to jsem si dovolil naposled :o)))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 7.8.2001 > kenedy jestli nekecáš tak budeš můj oblíbenej kritik :))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.8.2001 > kaulik:neboj,se mnou to dotahnes daleko,zaregistruju se tady tak 100x a pod kazdym jmenem budu pet ody na tva dila :o)))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 7.8.2001 > no kenedy ... tyseš stejně chytrej kluk ... fak toje vod tebe úplně geniální nápad ... ti slibuju že ažpak země bude slavnej spisovatel takseti podepíšu do knižky ... fak máš dobrý nápady :)))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.8.2001 > kaulik:A taky bys me moh vzit na rekreacni let svym vrtulnikem :o))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 8.8.2001 > achjo! :( ... kenedy ... a vypadal si tak nezištně ... a žeseš zase ažtak chytrej kluk tosem nepředpokládal ... ale určitě se ňák domluvíme, coby člověk pro slávu neudělal, žejo :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter